Witam, mam taki problem. Włożyłem do swojego mk1 cabrio silnik ABF. Skrzynka bezpieczników została stara. Wszystko podpiąłem podpierając się tym poradnikiem: viewtopic.php?f=14&t=453070
Problem tkwi w tym, że po przekręceniu zapłonu przekaźnik pompy NIE cyka. Bezpiecznik jest dobry i po podpięciu na krótko po przekręceniu kluczyka pompa się załącza. Gdzie może być problem?
Czyja natomiast przekaźnik świateł, które nie są podłączone.
A druga sprawa to, że jak podłącze akumulator to na liczniku zegar się załącza, przekręcam kluczyk na zapłon (pali się tylko kontrolka kierunkowskazów i akumulatora) i gdy ponownie przekręcę kluczyk w pozycje 0 to restartuje się zegarek.
Problem z pompą paliwa i nie tylko
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z pompą paliwa i nie tylko
Obecnie sprawa wygląda tak, znalazłem wg schematu na tym zdjęciu
przewód odpowiedzialny za przekaźnik pompy paliwa, powinien wychodzić z pinu 28 (brązowo-czarny) i iść na przekaźnik, który załącza pompę. Jednak przewód wychodzący z pinu 28 szedł do innego przekaźnika (który był już w wiązce od ABF-a którego wkładałem) nie bardzo wiem za co odpowiadał bo po przekręceniu stacyjki nic się z nim nie dzieje. Po przepięciu tego przewodu do przekaźnika pompy (pin D13 na starej wtyczce) i przekręceniu kluczyka pompa zaczyna działać ale przekaźnik głośno buczy. Najprawdopodobniej napięcie jest zbyt niskie. Jak rozwiązać ten problem? Z którego pinu w takim razie powinien iść sygnał z komputera na przekaźnik aby uruchamiał pompę?
przewód odpowiedzialny za przekaźnik pompy paliwa, powinien wychodzić z pinu 28 (brązowo-czarny) i iść na przekaźnik, który załącza pompę. Jednak przewód wychodzący z pinu 28 szedł do innego przekaźnika (który był już w wiązce od ABF-a którego wkładałem) nie bardzo wiem za co odpowiadał bo po przekręceniu stacyjki nic się z nim nie dzieje. Po przepięciu tego przewodu do przekaźnika pompy (pin D13 na starej wtyczce) i przekręceniu kluczyka pompa zaczyna działać ale przekaźnik głośno buczy. Najprawdopodobniej napięcie jest zbyt niskie. Jak rozwiązać ten problem? Z którego pinu w takim razie powinien iść sygnał z komputera na przekaźnik aby uruchamiał pompę?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Problem z pompą paliwa i nie tylko
Pin o którym piszesz to chyba od przekaźnika grzania sondy...zobacz pin nr 6
Re: Problem z pompą paliwa i nie tylko
Sprawdziłem i pomogło. Teraz działa jak należy. Dzięki za pomoc.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości