Problem z odpaleniem na zimnym. Passat B4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt cze 21, 2016 21:19
Problem z odpaleniem na zimnym. Passat B4
Witam
Posiadam Passat B4 110km 1.9 tdi.
Otóż problem mam taki, autko nie odpala na zimnym silniku. Odpala dopiero od plaka. Nie odpala też na zaciąg.
Kontrolka świec żarowych zapala się tylko na sekundę i gaśnie.
Samochód po przejechaniu paru kilometrów i po tym jak silnik się rozgrzeje to potem odpala dobrze. I po odpaleniu samochód płynnie chodzi nie ma problemów podczas jazdy.
Wcześniej zimą czy to latem palił od razu nie było problemów.
Byłem z autem u fachowca od pomp to powiedział, że pompa dobra, nastawił tylko kąt wtrysku, u elektryka byłem też powiedział, że wszystko dobrze
Wymieniłem w nim przewody paliwa, filtr paliwa. Z racji tego, że wydaje się tak, że samochód dostaje jak dla mnie zbyt małą dawkę paliwa. Gdy jest rozgrzany po odpaleniu nawet nie zakopci.
Kompresja na cylindrach sprawdzona. świece podłączałem bezpośrednio z + akumulatora
Być może ktoś z was miał już taki problem. Czytam fora i próbuję tego co piszą inni. Ale bez skutku. Jutro zabieram sie za sterownik świec żarowych, być może to jest problem, jak go zdemontowałem to bezpiecznik wyglądał na cały, ale jak go dotknąłem to się rozsypał. Do tego przy bezpieczniku, w miejscu gdzie przykręca się przewód to widać że jest obudowa nadtopiona (wybrzuszona) Tak jakby było coś tam spalone.
Liczę na jakąś poradę od was.
Pozdrawiam.
Posiadam Passat B4 110km 1.9 tdi.
Otóż problem mam taki, autko nie odpala na zimnym silniku. Odpala dopiero od plaka. Nie odpala też na zaciąg.
Kontrolka świec żarowych zapala się tylko na sekundę i gaśnie.
Samochód po przejechaniu paru kilometrów i po tym jak silnik się rozgrzeje to potem odpala dobrze. I po odpaleniu samochód płynnie chodzi nie ma problemów podczas jazdy.
Wcześniej zimą czy to latem palił od razu nie było problemów.
Byłem z autem u fachowca od pomp to powiedział, że pompa dobra, nastawił tylko kąt wtrysku, u elektryka byłem też powiedział, że wszystko dobrze
Wymieniłem w nim przewody paliwa, filtr paliwa. Z racji tego, że wydaje się tak, że samochód dostaje jak dla mnie zbyt małą dawkę paliwa. Gdy jest rozgrzany po odpaleniu nawet nie zakopci.
Kompresja na cylindrach sprawdzona. świece podłączałem bezpośrednio z + akumulatora
Być może ktoś z was miał już taki problem. Czytam fora i próbuję tego co piszą inni. Ale bez skutku. Jutro zabieram sie za sterownik świec żarowych, być może to jest problem, jak go zdemontowałem to bezpiecznik wyglądał na cały, ale jak go dotknąłem to się rozsypał. Do tego przy bezpieczniku, w miejscu gdzie przykręca się przewód to widać że jest obudowa nadtopiona (wybrzuszona) Tak jakby było coś tam spalone.
Liczę na jakąś poradę od was.
Pozdrawiam.
Problem z odpaleniem na zimnym. Passat B4
A nie masz czasem jakiegoś zaworka na pompie wtryskowej sterowanego przez stacyjkę lub immo?
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt cze 21, 2016 21:19
Problem z odpaleniem na zimnym. Passat B4
Być może jest też tak, że to immo blokuje tylko nie wiem gdzie to zlokalizować. Najchętniej bym chciał by w ogóle odłączyć immo. Poprzedni właściciel tak namieszał w instalacji że ciężko coś znaleźć. Jeśli chodzi o zawór "stop" to sprawdzałem go. Działa on. Otwiera się. Wyciągnąłem nawet z niego ten "słupeczek" nadal 0 zmian
Wstawiłem 2 zaworki zwrotne jeden na powrocie, drugi na wężu który podaje paliwo z filtra do pompy.
Układ zapowietrzony raczej nie możę być, podawałem paliwo bezpośrednio z kanistra
Dodam, że jak odłączę czujnik temperatury cieczy to kontrolka świec żarowych zapala się na dłuższy czas. 8/10 sekund po czym gaśnie ale auta nie można i tak odpalić.
Wstawiłem 2 zaworki zwrotne jeden na powrocie, drugi na wężu który podaje paliwo z filtra do pompy.
Układ zapowietrzony raczej nie możę być, podawałem paliwo bezpośrednio z kanistra
Dodam, że jak odłączę czujnik temperatury cieczy to kontrolka świec żarowych zapala się na dłuższy czas. 8/10 sekund po czym gaśnie ale auta nie można i tak odpalić.
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Problem z odpaleniem na zimnym. Passat B4
sprawdź jak zapali jak dasz plusa na zawór N 109 na pompie...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt cze 21, 2016 21:19
Re: Problem z odpaleniem na zimnym. Passat B4
nie odpala gdy tak robiłem. Jak odłącze prąd od tego zaworu to nawet od plaka nie odpala.bioly05011 pisze:sprawdź jak zapali jak dasz plusa na zawór N 109 na pompie...
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Problem z odpaleniem na zimnym. Passat B4
przekaźnik sprawdzony 109?
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Problem z odpaleniem na zimnym. Passat B4
Greenstick pisze:Dodam, że jak odłączę czujnik temperatury cieczy to kontrolka świec żarowych zapala się na dłuższy czas. 8/10 sekund po czym gaśnie ale auta nie można i tak odpalić.
Zamiast go odłączać, po prostu go wymień. U mojego kumpla w passacie z tym silnikiem to samo było. Po wymianie czujnika temperatury, a nawet z tego co kojarzę dwóch czujników problem znikł i palił od strzała. Po prostu rezystancja czujnika na zimnym silniku była taka jaka powinna być na ciepłym. Przez to Ecu dostosowywal mieszankę dla ciepłego silnika chociaż był zimny.
Ewentualnie dowiedz sie jaki opór powinien mieć czujnik na zimnym silniku i wstaw na próbę zamiast obecnego czujnika, rezystor o pożądanej rezystancji. To rozwiązanie na chwile by sprawdzić czy przyczyną napewno jest ten czujnik.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt cze 21, 2016 21:19
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 41 gości