Wymiana licznika adaptacja oraz kodowanie.

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

matios222
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: wt sty 19, 2016 12:24

Wymiana licznika adaptacja oraz kodowanie.

Post autor: matios222 » pt cze 17, 2016 01:44

Witam.

Jestem aktualnie przy wymianie licznika na pełny fis. Wcześniej nie miałem wgl fisa ale sterownik komputera obsługuje can. Stary licznik jest 919, a nowy 1j0 920 842 czyli obsługuje poduchy analogowo. Manetka zmieniona, przewody pociągniete. Jutro przyjdzie licznik i potrzebuje instrukcji jego adaptacji oraz kodowania kluczyków. Czyli instrukcje krok po kroku co zrobić. Posiadam pin do nowwho licznika, do starego już nie posiadam. Mam kabel VAG Com. Pomoże ktoś? :-)

Pozdrawiam



ciarek15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: śr gru 09, 2015 10:03

Wymiana licznika adaptacja oraz kodowanie.

Post autor: ciarek15 » pt cze 17, 2016 09:41

Chyba znam te zegary :D


W programie przy adaptacji immo wpisujemy 0 przed pinem.

Ja korzystałem z instrukcji jakąś ktoś napisał na forum:

"
Jeśli masz auto z immo2 to pin starych zegarów nie jest Ci potrzebny wystarczy pin nowych zegarów.
Montujesz nowe zegary właczasz VAG-a wchodzisz 17 potem Login, Adaptacja kanał 00, odczyt, test, save.
wylączasz zapłon na chwile, potem właczasz. Potem znowu Login, Adaptacja kanał 21 nowa wartość 0 test save (stare kluczyki masz już skasowane), następnie jako nową wartość wprowadzasz liczbę kluczyków (np. 1) test sawe. Lampka immo gaśnie i auto odpala.
"

1. Czyli najpierw w Vagu wchodzisz w instrumenty 17, login - i wpisujesz pin 0XXXX.

2. Później opcja "adaptacja", kanał 00, klikasz odczyt, (nic nie zmieniasz), test i save.

3. Wyłączamy zapłon i włączamy po chwili zpowrotem wykonujemy to co w pierwszym punkcie.

4.Adaptacja, wybieramy kanał 21, w okienku nowa wartość (new value) wpisujemy 0, test i save. W tym momencie kasuje się stare kluczyki (czyli moje :) ) przypisane do immo.

(Tutaj między tymi krokami nie pamiętam dokładnie czy od nowa powinno się zgasić zapłon, Instruments/login/01715, adaptacja/kanał 21 itd... czy można wpisać odrazu po tym kroku nową wartość ilośći kluczyków do przypisania... ale najprawdopodobniej można odrazu )

5. Teraz w zależności od tego ile masz kluczyków do przypisania, taką liczbę w pisujesz w to okienko (np.1), test, save. Wtedy lampka immo powinna zgasnąć i auto już odpala :)

W razie czego proszę mnie poprawić bo robiłem to tylko dwa razy w życiu :)



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Wymiana licznika adaptacja oraz kodowanie.

Post autor: grg474 » pt cze 17, 2016 20:44

ciarek15 pisze:(Tutaj między tymi krokami nie pamiętam dokładnie czy od nowa powinno się zgasić zapłon, Instruments/login/01715, adaptacja/kanał 21 itd... czy można wpisać odrazu po tym kroku nową wartość ilośći kluczyków do przypisania... ale najprawdopodobniej można odrazu )
wpisujesz liczbę kluczy za pierwszym razem czyli np 3 i tylko wymieniasz kluczyki, włączasz stacyjkę, wyłączasz i następny kluczyk


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości