Witam.
Jestem aktualnie przy wymianie licznika na pełny fis. Wcześniej nie miałem wgl fisa ale sterownik komputera obsługuje can. Stary licznik jest 919, a nowy 1j0 920 842 czyli obsługuje poduchy analogowo. Manetka zmieniona, przewody pociągniete. Jutro przyjdzie licznik i potrzebuje instrukcji jego adaptacji oraz kodowania kluczyków. Czyli instrukcje krok po kroku co zrobić. Posiadam pin do nowwho licznika, do starego już nie posiadam. Mam kabel VAG Com. Pomoże ktoś?
Pozdrawiam
Wymiana licznika adaptacja oraz kodowanie.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana licznika adaptacja oraz kodowanie.
Chyba znam te zegary
W programie przy adaptacji immo wpisujemy 0 przed pinem.
Ja korzystałem z instrukcji jakąś ktoś napisał na forum:
"
Jeśli masz auto z immo2 to pin starych zegarów nie jest Ci potrzebny wystarczy pin nowych zegarów.
Montujesz nowe zegary właczasz VAG-a wchodzisz 17 potem Login, Adaptacja kanał 00, odczyt, test, save.
wylączasz zapłon na chwile, potem właczasz. Potem znowu Login, Adaptacja kanał 21 nowa wartość 0 test save (stare kluczyki masz już skasowane), następnie jako nową wartość wprowadzasz liczbę kluczyków (np. 1) test sawe. Lampka immo gaśnie i auto odpala.
"
1. Czyli najpierw w Vagu wchodzisz w instrumenty 17, login - i wpisujesz pin 0XXXX.
2. Później opcja "adaptacja", kanał 00, klikasz odczyt, (nic nie zmieniasz), test i save.
3. Wyłączamy zapłon i włączamy po chwili zpowrotem wykonujemy to co w pierwszym punkcie.
4.Adaptacja, wybieramy kanał 21, w okienku nowa wartość (new value) wpisujemy 0, test i save. W tym momencie kasuje się stare kluczyki (czyli moje ) przypisane do immo.
(Tutaj między tymi krokami nie pamiętam dokładnie czy od nowa powinno się zgasić zapłon, Instruments/login/01715, adaptacja/kanał 21 itd... czy można wpisać odrazu po tym kroku nową wartość ilośći kluczyków do przypisania... ale najprawdopodobniej można odrazu )
5. Teraz w zależności od tego ile masz kluczyków do przypisania, taką liczbę w pisujesz w to okienko (np.1), test, save. Wtedy lampka immo powinna zgasnąć i auto już odpala
W razie czego proszę mnie poprawić bo robiłem to tylko dwa razy w życiu
W programie przy adaptacji immo wpisujemy 0 przed pinem.
Ja korzystałem z instrukcji jakąś ktoś napisał na forum:
"
Jeśli masz auto z immo2 to pin starych zegarów nie jest Ci potrzebny wystarczy pin nowych zegarów.
Montujesz nowe zegary właczasz VAG-a wchodzisz 17 potem Login, Adaptacja kanał 00, odczyt, test, save.
wylączasz zapłon na chwile, potem właczasz. Potem znowu Login, Adaptacja kanał 21 nowa wartość 0 test save (stare kluczyki masz już skasowane), następnie jako nową wartość wprowadzasz liczbę kluczyków (np. 1) test sawe. Lampka immo gaśnie i auto odpala.
"
1. Czyli najpierw w Vagu wchodzisz w instrumenty 17, login - i wpisujesz pin 0XXXX.
2. Później opcja "adaptacja", kanał 00, klikasz odczyt, (nic nie zmieniasz), test i save.
3. Wyłączamy zapłon i włączamy po chwili zpowrotem wykonujemy to co w pierwszym punkcie.
4.Adaptacja, wybieramy kanał 21, w okienku nowa wartość (new value) wpisujemy 0, test i save. W tym momencie kasuje się stare kluczyki (czyli moje ) przypisane do immo.
(Tutaj między tymi krokami nie pamiętam dokładnie czy od nowa powinno się zgasić zapłon, Instruments/login/01715, adaptacja/kanał 21 itd... czy można wpisać odrazu po tym kroku nową wartość ilośći kluczyków do przypisania... ale najprawdopodobniej można odrazu )
5. Teraz w zależności od tego ile masz kluczyków do przypisania, taką liczbę w pisujesz w to okienko (np.1), test, save. Wtedy lampka immo powinna zgasnąć i auto już odpala
W razie czego proszę mnie poprawić bo robiłem to tylko dwa razy w życiu
Wymiana licznika adaptacja oraz kodowanie.
wpisujesz liczbę kluczy za pierwszym razem czyli np 3 i tylko wymieniasz kluczyki, włączasz stacyjkę, wyłączasz i następny kluczykciarek15 pisze:(Tutaj między tymi krokami nie pamiętam dokładnie czy od nowa powinno się zgasić zapłon, Instruments/login/01715, adaptacja/kanał 21 itd... czy można wpisać odrazu po tym kroku nową wartość ilośći kluczyków do przypisania... ale najprawdopodobniej można odrazu )
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości