Problem z samopoziomowaniem xenonów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z samopoziomowaniem xenonów
Mam problem z swoimi xenonami sprawdziłem sobie przy ścianie że wiązka światła nie zmienia swojego położenia po włączeniu świateł, próbowałem różnych konfiguracji ale bez efektów. Xenony są ponoć oryginalne jednak nabieram coraz to więcej wątpliwości ponieważ dziś nie mogłem połączyć się przez vag-a z nimi a dokładnie z blokiem 55 xenon range. Spotkał się ktoś z taką sytuacją? co sprawdzić i gdzie może leżeć problem.
Problem z samopoziomowaniem xenonów
Jeśli miałyby być oryginalne ksenony to i powinny być spryskiwacze świateł w zderzaku. Jak nie masz sprysków to nie masz oryginalnych ksenonów tylko coś dołożone.
VW Golf 5 1.9 TDI 105 KM BLS/JCR
VW Golf 4 1.9 TDI 90 KM ALH/EBJ
VW Golf 4 1.9 TDI 90 KM ALH/EBJ
Problem z samopoziomowaniem xenonów
W aucie były zamontowane oryginalne xenony wiem to po tym między innymi że mam spryski oraz raport dotyczący wyposażenia.
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Problem z samopoziomowaniem xenonów
To, ze masz ori spryskiwacze nie oznacza, ze miales ori xenomy. Ja u siebie tez mialem ori spryski a xenon byl dokladany pozniej.
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Problem z samopoziomowaniem xenonów
To, ze masz ori spryskiwacze nie oznacza, ze miales ori xenomy. Ja u siebie tez mialem ori spryski a xenon byl dokladany pozniej.
Problem z samopoziomowaniem xenonów
Ustawiasz się autem naprzeciwko ściany (5-10m), zaznaczasz poziom świecenia świateł na ścianie, obciążasz tył (światła będą świeciły wyżej) wrzucasz wsteczny i cofasz się kilka metrów a następnie wracasz i sprawdzasz poziom świateł, powinien się skorygować, następnie odciążasz tył i ponownie cofasz i wracasz i znowu sprawdzasz poziom świateł. Jeśli się korygują do poziomu pierwotnego to czujnik jest sprawny jeśli nie to złapał jakiś błąd lub jest uszkodzony.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości