zeruje się zegar i licznik.....pomóżcie....
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
zeruje się zegar i licznik.....pomóżcie....
Witam.
W moim Golfie V Variant 2.0TDI 2007r. zatarły się ostatnio wycieraczki. Został wymontowany cały mechanizm. Gdy kupiłem nowy (używany) postanowiłem podłączyć pod kostkę żeby sprawdzić czy silniczek działa. Oczywiście cisza.... Podrapaliśmy się z kumplem po łysinach i dawaj sprawdzać bezpieczniki.. Sprawdzaliśmy je wyjmując i wkładając z powrotem Okazało się, że wszystkie są ok. Pojechałem do mechaniora bez wycieraczek. Gdy ruszałem zauważyłem, że kontrolka od wspomagania, ciśnienia w oponach i ESP świecą się ( na żółto ). Po kilku chwilach jazdy zgasły, natomiast zauważyłem, że zegar i licznik TRIP są wyzerowane a na środku wyświetlacza pokazał się czas od uruchomienia silnika. Po ustawieniu zegara pojechałem dalej. Po zatrzymaniu i wyłączeniu silnika (nie wyciągając kluczyka ze stacyjki ale wyłączając zapłon) po kilku chwilach włączyłęm zapłon i znów 00:00 i TRIP 000. I dzieje się tak za każdym razem. Wszystkie bezpieczniki są OK, akumulator też. Kumpel podłączył pod VAG i ponoć pokasował kupę błędów ale cały czas jest to samo.
Czy ktoś miał coś podobnego albo coś może poradzić? Czy to mogło zostać spowodowane wyciąganiem bezpieczników??
Pozdrawiam
W moim Golfie V Variant 2.0TDI 2007r. zatarły się ostatnio wycieraczki. Został wymontowany cały mechanizm. Gdy kupiłem nowy (używany) postanowiłem podłączyć pod kostkę żeby sprawdzić czy silniczek działa. Oczywiście cisza.... Podrapaliśmy się z kumplem po łysinach i dawaj sprawdzać bezpieczniki.. Sprawdzaliśmy je wyjmując i wkładając z powrotem Okazało się, że wszystkie są ok. Pojechałem do mechaniora bez wycieraczek. Gdy ruszałem zauważyłem, że kontrolka od wspomagania, ciśnienia w oponach i ESP świecą się ( na żółto ). Po kilku chwilach jazdy zgasły, natomiast zauważyłem, że zegar i licznik TRIP są wyzerowane a na środku wyświetlacza pokazał się czas od uruchomienia silnika. Po ustawieniu zegara pojechałem dalej. Po zatrzymaniu i wyłączeniu silnika (nie wyciągając kluczyka ze stacyjki ale wyłączając zapłon) po kilku chwilach włączyłęm zapłon i znów 00:00 i TRIP 000. I dzieje się tak za każdym razem. Wszystkie bezpieczniki są OK, akumulator też. Kumpel podłączył pod VAG i ponoć pokasował kupę błędów ale cały czas jest to samo.
Czy ktoś miał coś podobnego albo coś może poradzić? Czy to mogło zostać spowodowane wyciąganiem bezpieczników??
Pozdrawiam
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
zeruje się zegar i licznik.....pomóżcie....
bezpieczniki sprawdź kontrolka lub miernikiem ,czasami nawet nie widać a spalony ...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Re: zeruje się zegar i licznik.....pomóżcie....
Witam,może pomogło by reset kompa.Odłącz aku na ok 1 godzinę,nie zaszkodzi.
zeruje się zegar i licznik.....pomóżcie....
Zrobiłem tak ale stał bez prądu tylko ok 15-20 min, myślisz, że to za krótko??
zeruje się zegar i licznik.....pomóżcie....
No i po problemie... okazało się, że jeden bezpiecznik podczas "sprawdzania" trafił na inne miejsce niż powinien
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
zeruje się zegar i licznik.....pomóżcie....
gratulacje
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 23 gości