Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
Stare chyba też VDO, przynajmniej to podaje VCDS. Uruchomiłem VAG EEPROM PROGRAMMER i połączył się z zegarami elegancko, wyczytał eeprom i szukam pinu i nie mogę go znaleźć, gdzie jest on ukryty? W załączniku mój obecny EEPROM.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
90km->120->160->???
- PiotrekG87
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: śr lis 26, 2014 12:38
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: VW Bora
- Silnik: AKL
Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
Próbowałem w VCDS wpisywać ten pin ale nie działał, dopiero teraz wpadłem na to że przed piniem dodaje się chyba 0 tak? Jeżeli tak to jutro będę próbował i może się uda Jak przyjdą do mnie te zegary to kopiować mój EEPROM do nowych zegarów czy modzić tamten? Jakby była jakaś instrukcja jak kopiować EEPROM to byłbym wdzięczny
90km->120->160->???
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
Możesz kopiować...ale upewnij się, że zegary są tego samego producenta i eeprom tej samej długości - żeby nie uwalić licznika złym eepromem
Do pinu dodaj 0 na początku i powinno zagadać
Do pinu dodaj 0 na początku i powinno zagadać
- PiotrekG87
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: śr lis 26, 2014 12:38
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: VW Bora
- Silnik: AKL
Re: Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
Otwierasz wsad i następnie Dash -> Write EepromSeerq pisze:Próbowałem w VCDS wpisywać ten pin ale nie działał, dopiero teraz wpadłem na to że przed piniem dodaje się chyba 0 tak? Jeżeli tak to jutro będę próbował i może się uda Jak przyjdą do mnie te zegary to kopiować mój EEPROM do nowych zegarów czy modzić tamten? Jakby była jakaś instrukcja jak kopiować EEPROM to byłbym wdzięczny
Lepiej skopiować stary eeprom żeby uniknąć problemu na nowych zegarach z czujnikiem oleju (chyba, że trafisz na nowszą wersję zegarów i da się wyłączyć). Do starego eepromu musisz przełożyć stare tarcze ( wskazówki zdejmuje się kręcąc w lewo).
Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
Ok, to jak przyjdą do mnie zegary to wstawię tutaj i stary i nowy eeprom, żebyście fachowym okiem stwierdzili czy mogę kopiować czy nie.
90km->120->160->???
Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
@Odświeżam (Przepraszam za post pod postem)
Zegary przyszły do mnie wczoraj, dzisiaj zamontowałem i rozczarowanie... Fis świeci praktycznie gorzej niż w moich, zegary spakowałem i odsyłam dzisiaj albo w poniedziałek. Ale rodzi się nowy problem. Po włożeniu zegarów zauważyłem, świecącą się kontrolkę AIRBAGU Pytanie czy jest to wina kodowania czy faktycznie braku komunikacji która być powinna bo przecież zegary immo2.
Błąd z VCDS
Co ciekawe sprawdziłem jeszcze przekłamania prędkości i o dziwo jadąc na jedynce bez gazu miałem na liczniku tyle samo ile na starych zegarach, może nie trzeba zmieniać eepromu?
Zegary przyszły do mnie wczoraj, dzisiaj zamontowałem i rozczarowanie... Fis świeci praktycznie gorzej niż w moich, zegary spakowałem i odsyłam dzisiaj albo w poniedziałek. Ale rodzi się nowy problem. Po włożeniu zegarów zauważyłem, świecącą się kontrolkę AIRBAGU Pytanie czy jest to wina kodowania czy faktycznie braku komunikacji która być powinna bo przecież zegary immo2.
Błąd z VCDS
Skoro Airbag ma się palić i na IMMO2 i na IMMO3 to wolałbym wstawić IMMO301321 - Control Module for Airbags (J234)
49-00 - No Communications
Co ciekawe sprawdziłem jeszcze przekłamania prędkości i o dziwo jadąc na jedynce bez gazu miałem na liczniku tyle samo ile na starych zegarach, może nie trzeba zmieniać eepromu?
90km->120->160->???
- PiotrekG87
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: śr lis 26, 2014 12:38
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: VW Bora
- Silnik: AKL
Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
Jeżeli były zakodowane w 19 CANGATEWAY na 00006 czyli po CAN to kontrolka musiała świecić, prawidłowe kodowanie dla Ciebie to 00002.
Jeżeli nie zmieniałeś tarcz to będą pokazywać prawidłowo, jeszcze zostaje zakodowanie ostatniej cyfry w kodowaniu licznika 17 INSTRUMENTS, ale ona daje niewielkie przekłamanie i możliwe, że była taka sama jak w starych zegarach.
Im nowszy licznik tym większa szansa, że wyświetlacz będzie w dobrym stanie, kupowanie na allegro to jest loteria, nikt tam nie wie w jakim wyświetlacz jest stanie.
Jeżeli nie zmieniałeś tarcz to będą pokazywać prawidłowo, jeszcze zostaje zakodowanie ostatniej cyfry w kodowaniu licznika 17 INSTRUMENTS, ale ona daje niewielkie przekłamanie i możliwe, że była taka sama jak w starych zegarach.
Im nowszy licznik tym większa szansa, że wyświetlacz będzie w dobrym stanie, kupowanie na allegro to jest loteria, nikt tam nie wie w jakim wyświetlacz jest stanie.
Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
Jest możliwym żeby cangateway sam się przekodował po włożeniu innych zegarów i po wyjęciu i włożeniu starych wrócił do normy? Przed włożeniem innych zegarów patrzałem i było kodowanie 00002, ale po włożeniu nowych zapomniałem to sprawdzić. Panowie a co z zegarami z "5" na końcu, np: 1J0920825B IMMO2, IMMO3 czy co? Po zdjęciach widać że niby immo2.
90km->120->160->???
Re: Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
CAN Gateway jest w zegarach, więc nic Ci się nie przekodowało.
825 to immo 2.
825 to immo 2.
Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
To dużo by wyjaśniałocinek2004 pisze:CAN Gateway jest w zegarach
Mam jeszcze jedno pytanie. W mojej okolicy widzę że ktoś ma na sprzedaż zegary, wszystko ładnie pięknie skala do 220, 1/2 fis tylko jedno ale. Immo3. Lepiej by było jakbym mógł sprawdzić te zegary przed kupnem bo znowu zamówię coś z neta a fis będzie padnięty, tylko zastanawia mnie jak wyłączę czujnik oleju w nowych zegarach. Bo wsadu nie wgram starego o czym było mówione przy zeszłych zegarach.
90km->120->160->???
Re: Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
W 1J5920826 do benzyny można kodowaniem wyłączyć czujnik. Podejrzewam, że w pozostałych immo 3 również.
Niestety nie mam żadnych zegarów pod ręką żeby to sprawdzić.
Niestety nie mam żadnych zegarów pod ręką żeby to sprawdzić.
Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
No to będę musiał przemyśleć sprawę i jak będę miał chwilę czasu to tam podjadę żeby sprawdzić te zegary i może sprawię sobie IMMO3, wyłączę tą kontrolkę AIRBAGU i spokój.
90km->120->160->???
- PiotrekG87
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: śr lis 26, 2014 12:38
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: VW Bora
- Silnik: AKL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości