Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
Witam panowie W związku z tym że w mojej Bożenie w ciepłe dni na 1/2 FIS nie widać już praktycznie nic to zacząłbym się rozglądać za innymi zegarami, pytanie tylko jakimi. Obecnie mam zegary o numerze 1J0 920 821 B i teraz nie wiem czy są to zegary IMMO1(o ile w ogóle było coś takiego) czy IMMO2? Mogę szukać dowolnych zegarów z IMMO2 czy jak? Pozostaje jeszcze kwestia ułożenia cyfr na liczniku, u mnie centralnie u góry jest 110km/h a w większości zegarów widziałem 130km/h czy to stanowi jakiś problem? Znalazłem np. na allegro zegary o numerze 1J0 920 926 B, podeszłoby coś takiego? Z tego co się orientuje będzie tam immo3? Proszę o jakiekolwiek porady
90km->120->160->???
Re: Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
U siebie masz immo2, możesz założyć zarówno immo2 jak i immo3. Który rok auta?
Skala nie stanowi problemu.
Skala nie stanowi problemu.
Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
Rok auta 98 i szczerze mówiąc zdziwiłem się że mam zegary xxx 920 xxx x bo z tego co czytałem to większość zegarów 920 idzie po CAN a u mnie ze względu na rok raczej tego CANu nie ma. Chciałbym żebym po włożeniu zegarów z IMMO3 nie miał problemów z kontrolką ABS'u czy AIRBAG. I mówisz że rozmieszczenie cyfr na prędkościomierzu to nie problem?
90km->120->160->???
Re: Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
Jak masz wyskalowany do 220 to możesz śmiało montować taki do 260.
Jeśli 98, to może być problem z Airbagiem. Więc zostałbym przy immo 2. Chyba że możesz na chwilę podpiąć immo 3, wtedy sprawdzisz czy będzie komunikacja z poduszkami.
Jeśli 98, to może być problem z Airbagiem. Więc zostałbym przy immo 2. Chyba że możesz na chwilę podpiąć immo 3, wtedy sprawdzisz czy będzie komunikacja z poduszkami.
Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
A jakbym podał numer sterownika AIRBAG da się sprawdzić czy będzie chulać IMMO3 czy jednak zostawać przy IMMO2? Liczników IMMO3 niestety nie mam na przekładkę żeby sprawdzić czy działa. Chyba że jest jakiś inny sposób aby sprawdzić VAGIem czy będzie działać?
90km->120->160->???
Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
W swojej borze z 1999r również wymieniałem licznik. Z tym że nie miałem fisa, a chciałem go mieć. Zakupiłem więc licznik 1J0 920 842 AX. Na forum było że ten licznik z końcówką "2" ma obsługę analogowo-cyfrową, więc bez problemu obsługuje analogowy sterownik air bag. Po wymianie rzeczywiście tak było, i licznik współpracował z poduszkami bez problemu. Z tego co zrozumiałem jest też opcja założenia licznika z immo3, i zmienić kodowanie odejmując wartość air baga. Wtedy kontrolka na liczniku zgaśnie... ale również nie zaświeci się jeśli pojawią się błędy. Wtedy dla bezpieczeństwa trzeba by kontrolować co jakiś czas Vagiem czy wszystko jest ok w pamięci sterownika. Jest opcja wymiany razem z licznikiem immo3, sterownika poduszek z Canem... Ale z tym jest trochę roboty Więc najmniej inwazyjna metoda to ta która ja zastosowałem. Mam licznik z pełnym fisem, oraz współpracuje z analogowym sterownikiem poduszek. W razie jak jest problem z air bagami na blacie pokazuje się błąd.
Masz climatronik i ESP w samochodzie?
Masz climatronik i ESP w samochodzie?
Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
Climatronika Brak, ba nawet normalnej klimy brak, esp również brak. Chyba kupię te zegary z końcówką 6 czyli immo3 jak nic innego się nie trafi i spróbuję coś tam z tym airbagiem wymyślić.
90km->120->160->???
- PiotrekG87
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: śr lis 26, 2014 12:38
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: VW Bora
- Silnik: AKL
Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
Podaj numer sterownika Airbag i ABS i będzie wszystko wiadomo. Zegary miałeś już przekładane, w 98' nie montowali zegarów z CAN. Prawdopodobnie masz analogowy airbag i bedą pasowały zegary 820, 821, 822, 840, 841, 842.
Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
Seerq, masz kabel vag+program? jak tak to wejdź w 19 - cangateway i zobacz jakie jest kodowanie - jeśli 00006 to możesz w ciemno kupować immo3, a jeśli 00000 lub 00002 lub 00004 to trzeba podjać decyzję czy bierzesz z końcówką 2 czy wyłączenie kontrolki czy też przeróbka
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
Zegary były na 100% przekładane i o tym wiem
Sterownik AIRBAG
Sterownik ABS
Can gateway
Software Coding ustawione na 00002
Jeżeli wyłączę kontrolkę to będzie ona się świecić przy włączaniu zapłonu czy nie?
Sterownik AIRBAG
Sterownik ABS
Can gateway
Software Coding ustawione na 00002
Jeżeli wyłączę kontrolkę to będzie ona się świecić przy włączaniu zapłonu czy nie?
90km->120->160->???
- PiotrekG87
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: śr lis 26, 2014 12:38
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: VW Bora
- Silnik: AKL
Re: Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
ABS - CAN
Airbag - analog
Czyli zegary, które podałem w poprzednim poście lub wyłączenie kontrolki airbag.
Airbag - analog
Czyli zegary, które podałem w poprzednim poście lub wyłączenie kontrolki airbag.
Nie będzie świeciła.Seerq pisze:Jeżeli wyłączę kontrolkę to będzie ona się świecić przy włączaniu zapłonu czy nie?
Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
Seerq pisze:Jeżeli wyłączę kontrolkę to będzie ona się świecić przy włączaniu zapłonu czy nie?
Nie będzie świecić ale... W razie niesprawności poduszek, lub jakiego kolwiek błędu kontrolka również nie zaświeci. O tej ewentualnej niesprawności dowiesz się dopiero po podpięciu Vaga, lub (czego oczywiścię nie życzę) wypadku kiedy to poduszki nie odpalą.
Dla bezpieczeństwa zastosowałbym się do rady PiotrekG87 i użył zegarów które wymienił kilka postów wyżej. Ja sam z takiej opcji właśnie skorzystałem.
Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
Czyli kontrolki nie będzie ale jeżeli nie będzie błędów w airbagu to system będzie działał poprawnie? Musiałbym co jakiś czas zaglądać tam przez VAGA. A jak wygląda sprawa z przekodowaniem licznika z anglika na europejski, dużo z tym roboty? Są jakieś poradniki na forum jak to zrobić? I jeszcze jedno pytanie, jeżeli mam obecnie licznik wyskalowany do 220(110km/h na środku) i kupiłbym licznik z angola do 260(130km/h na środku) to dałoby radę jakoś zmienić wsad licznika żeby podeszły moje stare tarcze?
Jeszcze dla pewności zapytam, numer tego licznika to IMMO3?
1J0 920 926 B
Jeszcze dla pewności zapytam, numer tego licznika to IMMO3?
1J0 920 926 B
90km->120->160->???
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
Tak.Seerq pisze:Jeszcze dla pewności zapytam, numer tego licznika to IMMO3?
1J0 920 926 B
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości