Wtyczka czujnika temperatury płynu chłodzącego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Pantediator
- Mały gagatek
Witam. Zakupiłem sobie taki oto zbiorniczek: http://img33.staticclassifieds.com/imag ... djecia.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; w którym jest czujnik. Ja aktualnie mam taki: http://spplthumb.blob.core.windows.net/ ... 954572.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; bez żadnego czujnika.Pytanie brzmi: jak te dwa kabelki podłączyć (jeden brązowo-czerwony a drugi niebiesko-czerwony) aby wszystko dobrze działało?
Mile widziany jakiś schemat, bo co do elektryki jestem zielony
Samochód to VW golf 2 1.8 RP. Licznik na jedną wtyczkę.
Mile widziany jakiś schemat, bo co do elektryki jestem zielony
Samochód to VW golf 2 1.8 RP. Licznik na jedną wtyczkę.
aby Ci działało wskazanie braku płynu w zbiorniczku to musisz skołować przekaźnik od tego, nr 43, wpinany w 5 gniazdo (są podpisane) w skrzynce bezpieczników. I jeden przewód z czujnika chyba w gniazdo C/05 a drugi ten niebiesko czerwony w C/06. Bo to nie jest od temperatury płynu tylko sygnalizacja jego braku
-
- Użytkownik
- Auto: MK2 1.8 GTI
- Silnik: PF
Nie lepiej było Ci nówkę kupić niż taki na którym uja widać czy jest płyn ? Na allegro dałem 30 zł + 8zł korek i wszystko pięknie widać czy jest płyn.
Też właśnie nie mam wiązki u siebie, ale póki co nie chce mi się bawić z tym podpinaniem. Dlatego też wolałem dołożyć 20 zł i mieć wszystko ładnie widoczne bez odkręcania korka.
Też właśnie nie mam wiązki u siebie, ale póki co nie chce mi się bawić z tym podpinaniem. Dlatego też wolałem dołożyć 20 zł i mieć wszystko ładnie widoczne bez odkręcania korka.
w takim też widać dobrze, a jak nie to zawsze można go przeczyścić, zalać wrzątkiem z octem czy tam kwaskiem cytrynowym i syf puści.
- Pantediator
- Mały gagatek
Dzięki Hubi za pomoc. W takim razie będę musiał pojechać na szrot wybrać ten przekaźnik jeszcze.