Wymiana licznika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana licznika
Witam. Wymieniam licznik w moim golfie. Szukałem odpowiedzi na forum ale nadal nie wiem. Więc do rzeczy. Licznik zakupiłem o identycznym numerze 1J0919860D. Oczywiście wiem, że muszę wyciągnąć PIN i zaadoptować go. Ale pytanie co z dopisaniem kluczy? Kluczyk mam tylko jeden, w sumie to jest to sam bolec który wkłada się do stacyjki no i plastikowa obudowa. W moim przypadku mam zrobić immo off(mam immo2) czy po prostu samą adaptację bez dopisania kluczy? Dzięki z góry za odpowiedzi.
Wymiana licznika
W tej plastikowej obudowie nie masz immo? Jeżeli nie masz to immo off albo możesz kupić pastylkę i wsadzić do klucza. Wtedy w VAG COM jak masz PIN to przypisujesz immo.
Wymiana licznika
Nie mam immo w kluczyku. A ktoś może mi wytłumaczyć co jak robić po kolei żeby wyłączyć immo?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Wymiana licznika
Jeśli nie masz pastylki w kluczyku...to albo masz immo off albo pastylka jest przyklejona gdzieś przy stacyjce.
Wymiana licznika
Przy stacyjce nic nie widziałem. Chciałem odczytać Pin ze starego licznika ale nie mogłem odczytac eepromu immo. Czy może to być powiązane z tym że mam zrobiony immo off na starym liiczniku? PO kliknięciu w programie opcji dash udało mi się odczytać "coś" ale nie wiem co to i czy to jest potrzebne. Załączam foto. https://zapodaj.net/ca01fd712c30b.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wymiana licznika
Spróbuj Vag Commanderem 1.4:
Connection Type --> K line
W Target (ECU) --> 01 Motor --> Open Channel --> Engine Control Unit --> Immo OFF
A co do starego licznika najpewniej masz firmy MotoMeter i dlatego są problemy.
Connection Type --> K line
W Target (ECU) --> 01 Motor --> Open Channel --> Engine Control Unit --> Immo OFF
A co do starego licznika najpewniej masz firmy MotoMeter i dlatego są problemy.
Re: Wymiana licznika
Z nimi jest często problem z odczytem EEPROM, dlatego to napisałem.Dones pisze:Zarówno nowy jak i stary jest motometer.
Wymiana licznika
przecież odczytałeś pin - 0456Dones pisze:Przy stacyjce nic nie widziałem. Chciałem odczytać Pin ze starego licznika ale nie mogłem odczytac eepromu immo. Czy może to być powiązane z tym że mam zrobiony immo off na starym liiczniku? PO kliknięciu w programie opcji dash udało mi się odczytać "coś" ale nie wiem co to i czy to jest potrzebne. Załączam foto. https://zapodaj.net/ca01fd712c30b.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Wymiana licznika
Dzięki. Wcześniej nie wiedziałem się że ten login=PIN. Na innym forum znalazłem jakiś post w którym pisało, że to nie jest własnie PIN.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Witam po przerwie. Pastylkę znalazłem do kluczyka. Sczytałem pamięć ze starego licznika i przegrałem na nowy. Zaadaptowałem, dopisałem klucz. Prejechałem kilka metrów, wszystko grało. Włączyłem światła i od razu usłyszałem ciche piszczenie brzęczka. Włączyłem polskiego vaga. No i po ruszeniu znowu stało się to samo. Licznik się zamyka a vag pokazuje dobrze. Czy to może być jakieś zwarcie gdzies na przewodach? Czy może kabel diagnostyczny? NIe mam już pomysłów
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Witam po przerwie. Pastylkę znalazłem do kluczyka. Sczytałem pamięć ze starego licznika i przegrałem na nowy. Zaadaptowałem, dopisałem klucz. Prejechałem kilka metrów, wszystko grało. Włączyłem światła i od razu usłyszałem ciche piszczenie brzęczka. Włączyłem polskiego vaga. No i po ruszeniu znowu stało się to samo. Licznik się zamyka a vag pokazuje dobrze. Czy to może być jakieś zwarcie gdzies na przewodach? Czy może kabel diagnostyczny? NIe mam już pomysłów
Wymiana licznika
Po ponownym przegraniu wsadu (oryginalnego) do nowego licznika, adaptacji i dopisaniu kluczy problem znikł Teraz jest już w porządku. Nie podłączałem interfejsu. Ale po włączeniu świateł słychać nadal to piszczenie. Miał ktoś taki przypadek?
Wymiana licznika
jakie piszczenie ..Dones pisze:Nie podłączałem interfejsu. Ale po włączeniu świateł słychać nadal to piszczenie
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości