Gniazdo Zapalniczki
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Gniazdo Zapalniczki
Nie orientuję się, czy tak jest we wszystkich Golfach, czy tylko w moim, ale gniazdo zapalniczki cały czas mam hmm.. "włączone". Chodzi mi o to, że nawet bez włożonego kluczyka i podłączeniu ładowarki samochodowej ładowarka działa. Chciałbym, aby działało dopiero po odpaleniu silnika/włączeniu zapłonu. Czy dużo jest pracy, żeby coś takiego zrobić? Będę wdzięczny za każdą poradę.
Gniazdo Zapalniczki
Tak naprawdę, aby to zrobić trzeba by było przerobić całą wiązkę elektryczną. Jak ktoś się nie zna to trochę mu zejdzie ale w ASO (jak są ogarnięci) powinni Ci to zrobić za około 300zł
Tutaj masz coś na ten temat: viewtopic.php?f=140&t=348248" onclick="window.open(this.href);return false;
Tutaj masz coś na ten temat: viewtopic.php?f=140&t=348248" onclick="window.open(this.href);return false;
Gniazdo Zapalniczki
Dzięki serdeczne za odpowiedź. Czyli jeżeli dobrze zrozumiałem mogę plus, który idzie od kostki radia podłączyć pod plus z zapalniczki i będzie działało? (Radio włącza się tylko na odpalonym silniku i pozostaje włączone dopóki kluczyk jest w stacyjce).
Gniazdo Zapalniczki
Jak w tym tygodniu będzie ładna pogoda - nie mam garażu (na co za bardzo tutaj nie liczę, deszcz to norma), to postaram się podłubać i pokombinować. Jak już skończę rezultaty opiszę tutaj. Dzięki ViruS001.
Gniazdo Zapalniczki
Właściwie to dzisiaj od rana pada, ale przecież dach mi nie przecieka, tak więc mogłem zabrać się za podłączenie gniazda zapalniczki, by działało w taki sposób, jaki chciałem. Co prawda nie grzebałem przy oryginalnej zapalniczce, tylko kupiłem za funta rozgałęziacz gniazda wraz z USB. Pomyślałem, że tak będzie łatwiej, jakbym coś popsuł, to koszta nie będą zbyt duże i w najgorszym wypadku zawsze będę mógł używać oryginalnego gniazda. Zdjąłem schowek nad radiem, oraz wyjąłem samo radio i zlokalizowałem "-" oraz plus, który działa tylko po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Od adaptera który kupiłem uciąłem główkę, która wchodzi do fabrycznego gniazda zapalniczki i podpiąłem same przewody do wyżej wspomnianych. Całość jeszcze na wszelki wypadek podłączyłem pod 10A bezpiecznik. O dziwo nic nie połamałem, wygiąłem ani nie zniszczyłem (mama jednak nie miała racji jak w dzieciństwie mi mówiła, że wszystko czego dotknę to spierdolę ;P). Całość zajęła mi 30 minut z przerwą na papierosa. Efekt końcowy poniżej.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Gniazdo Zapalniczki
Nie zdziw się jak w niedługim czasie upali się styk w kostce stacyjki...
Ja bym to podłączył pod żółte złącze pod przekaźnikami
Ja bym to podłączył pod żółte złącze pod przekaźnikami
Gniazdo Zapalniczki
Leorio, masz moze jakies zdjecie kabli jak to podpiąłeś? albo jakiś schemat? zielony jestem i wole miec pewnosc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 34 gości