Mam problem jakich wielu. Po przejechaniu 10km zapala się brzęczyk. Przegazówka, zamyka się na chwile i z powrotem marsz weselny gra. Wiem, że mój silnik dogorywa, czekam aż pokaże kolanko i włoże 1.8 z mkIII (teraz jest 1.3 Cat). I myślałem nad 3 kwestiami jak go zamknąć:
1. Wyjać/ odłączyć brzęczyk z licznika.
2. Odłączyć przewody diody/brzęczyka z licznika
3. Założyć czujnik wysokiego ciśnienia na mniejsze ciśnienie :-p (pokracznie brzmi ale tak by to wyglądało)
Który pomysł da się zrealizować?
Piszcząca kontrolka oleju.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Piszcząca kontrolka oleju.
Golf 2 jest moim pierwszym samochodem i w dodatku na gaz, więc proszę nie bijcie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 25 gości