Nie działa Klakson (GOLF VI)

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kalisz2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw mar 31, 2016 20:34

Nie działa Klakson (GOLF VI)

Post autor: kalisz2 » wt kwie 05, 2016 07:26

Witam Wszystkich,
Ciągle jestem początkujący na tym forum.
Mam problem z klaksonem w moim Golfie, nagle przestał działać. Pomyślałem sobie, że to bezpiecznik więc poczytałem na forum (bo w mojej instrukcji nie mam nawet schematu bezpieczników) i wyczytałem, że jest to prawdopodobnie bezpiecznik F17. Zanim go wyjąłem to po naciśnieciu klaksona przy bezpiecznikach "cykało" po wyjęciu bezpiecznika przestało cykać jak naciskałem klakson. Wstawiłem nowy bezpiecznik i dalej to samo dzwięku nie ma a przy bezpiecznikach"cyka". Pomyślałem sobie, że może to wina jakiegoś przekaźnika no i tu moje możliwości się skończyły bo nie mam pojęcia który przekaźnik może odpowiadać za klakson. Dodam jeszcze, że wszystkie inne funkcje w samochodzie działają ( światła, radio, zapalniczka, czujniki cofania, dzwięk czujników cofania itp), sprawdziłem te elementy bo myślałem, że klakson jest z czymś połączony.
Proszę was o pomoc, jeżeli również uważacie, że to może być wina przekaźnika to powiedzcie mi który to może być.



kalisz2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw mar 31, 2016 20:34

Nie działa Klakson (GOLF VI)

Post autor: kalisz2 » czw kwie 07, 2016 22:30