Brak iskry 1.4 AEX
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak iskry 1.4 AEX
Witam, czytalem pare tematow o moim problemie lecz żaden nie pomógł. Więc opisze mój problem. Po w jechaniu w kaluże golf słabł aż wkońcu zgasł i nie chciał odpalić. Po paru godzinach zajechałem na miejsce gdzie pozostawilem samochód i odpalił bez problemu. Więc zajechalem do domu i zacząłem sprawdzać za pomocą spryskiwacza z wodą czy gdzieś jakieś przebicie będzie. Także pierw popsikałem aparat zapłonowy i wszystko okey, następnie napsikałem na główną wtyczkę silnika i samochód zaczął falować i zgasł. Więc zacząłem sprawdzać kable i okazało że jeden po poruszeniu urwał się, Naprawiłem ten kabel wysuszyłem wszystko i próbowalem odpalić lecz niestety brak reakcji. Po tym sprawdziłem czy jest iskra i brak. Sprawdziłem czujnik halla w taki sposób że odkręciłem aparat i kręciłem ręką. Po takim kręceniu było słychać że wtryski pracują, pompa się załącza lecz brak napięcia na cewce (chyba srodkowy pin,) stałe napięcie po zapłonie na cewce jest i masa także okey. Załatwiłem cewke z modułem z silnika 1.6 bo wyczytałem że powinna pasować (są inne numery, i ta z 1,6 jest cala w aluminiowej obudowie a moja tylko z dołu posiada aluminium do odprowadzania ciepła) i zamontowałem lecz dalej brak reakcji. Dodam jeszcze że sprawdziłem potem czujnik miernikiem i niestety ale na dwóch kablach jast takie samo napięcie czyli 12V na zapłonie a przy kręceniu rozrusznikiem spada na dwóch kablach do około 8V. Czy jak do cewki podałbym napięcie z czujnika to powinno działać? Może ktoś ma jakiś schemat układu żebym sprawdził kable bez rozwalania całej wiązki i szukaniu po kablu. W razie czego proszę o zadawanie pytań jak coś jeszcze jest ważnego to odpowiem. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Brak iskry 1.4 AEX
Napięcie z czujnika na cewkę nie podasz raczej bo czujnik halla jest bardzo delikatny i sygnał jest nisko prądowy. Skoro kręcąc aparatem wtryski pracują to sprawdź czy na cewkę na pewno nie jest podawany sygnał i czy jest zasilanie. Podczas kręcenia rozrusznikiem obrotomierz się podnosi?
Jeśli tak to czujnik halla na pewno sprawny i ecu dostaje sygnał. Być może uszkodzony jest przewód od ECU do cewki WN.
Jeśli tak to czujnik halla na pewno sprawny i ecu dostaje sygnał. Być może uszkodzony jest przewód od ECU do cewki WN.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 21 gości