Witam, mam problem po wymianie licznika, a dokładnie samych tarcz. Pojawia mi się błąd immobilizera i poduszki.
Błędów było więcej, ale po wypięciu i wpięciu wtyczek zostały tylko te dwa.
Nie mogę sobie z poradzić, wypinam i wpinam wtyczki, ciągle to samo.
Prośba o pomoc.
Problem po wymianie licznika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem po wymianie licznika
http://www.humanitarni.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem po wymianie licznika
Witaj.
Na początek podstawa to skasowanie błędów np vag-comem, wszystko znajdziesz na forum.
Na początek podstawa to skasowanie błędów np vag-comem, wszystko znajdziesz na forum.
Problem po wymianie licznika
golf mk4, 90km 2000r
Jeszcze raz nt problemu....
wymieniłem tarczę w liczniku, po włożeniu licznika zaczęło walić błędami, od ABS ESP po klocki hamulcowe itd itd, wyciągnąłem licznik, podłączyłem jeszcze raz, mocniej dociskając wtyczki (jestem pewien, że z niektórymi błędami problemem była wtyczka bo kiedy ją ruszałem niektóre błędy pojawiały się i znikały), zostały dwa błędy poduszka+immo, nie chcą zniknąć
Wtyczki sprawdziłem wizualnie, nie mają pogiętych pinów, ani przedartej izolacji
Raczej nie uszkodziłem licznika, obstawiał bym wtyczki, ale wypinałem i wpinałem licznik wielokrotnie bez powodzenia
EDIT-----------------------------
za namową kolegi z forum, włączyłem zapłon (nie odpalając auta) i zostawiłem go na godzinę, następnie po wyłączeniu i włączeniu zaplonu problem z immobilizerem wyłączył się,
mogę odpalić auto!
teraz będe walczył z błędem poduszki, czekam na kabel
Jeszcze raz nt problemu....
wymieniłem tarczę w liczniku, po włożeniu licznika zaczęło walić błędami, od ABS ESP po klocki hamulcowe itd itd, wyciągnąłem licznik, podłączyłem jeszcze raz, mocniej dociskając wtyczki (jestem pewien, że z niektórymi błędami problemem była wtyczka bo kiedy ją ruszałem niektóre błędy pojawiały się i znikały), zostały dwa błędy poduszka+immo, nie chcą zniknąć
Wtyczki sprawdziłem wizualnie, nie mają pogiętych pinów, ani przedartej izolacji
Raczej nie uszkodziłem licznika, obstawiał bym wtyczki, ale wypinałem i wpinałem licznik wielokrotnie bez powodzenia
EDIT-----------------------------
za namową kolegi z forum, włączyłem zapłon (nie odpalając auta) i zostawiłem go na godzinę, następnie po wyłączeniu i włączeniu zaplonu problem z immobilizerem wyłączył się,
mogę odpalić auto!
teraz będe walczył z błędem poduszki, czekam na kabel
http://www.humanitarni.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości