dnia wczorajszego stała się rzecz straszna, auto odmówiło posłuszeństwa. Auto posiada fabryczny alarm (czerwona dioda obok rygielka zamknięcia drzwi), po przekręceniu kluczyka w zamku centralnym drzwi kierowcy, otwierają się wszystkie drzwi, jednak dioda się nadal pali. Alarm potrafi się załączyć po otwarciu drzwi, jednak wyłączyć go można przekręcając kluczyk w lewo. To samo dzieje się gdy próbuję uruchomić silnik - auto załącza alarm i nie ma żadnego znaku na zegarach, palą się tylko zewnętrzne światła i wewnętrzne.
Rozebrałem aktualnie pół auta sprawdzając pompkę zamka, rozebraną mam także centralkę.



oznaczenie centralki:

chciałbym wywalić to ustrojstwo w cholerę, jak zrobić bypass do tej centralki? Szczerze mówiąc jestem laikiem i najlepiej byłoby, gdyby ktoś mi wytłumaczył to krok po kroku..
Czytałem powiązane tematy z tym samym problemem i tym samym modułem, ale niestety niczego się z nich nie dowiedziałem jak rozwiązać mój problem.
Pozdrawiam.