Immobiliser, dorobiony kluczyk, żółta kontrolka, nie pali!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Immobiliser, dorobiony kluczyk, żółta kontrolka, nie pali!
Witam, założyłem konto specjalnie po to, żeby napisać ten temat. Otóż mam problem z mk4, a ściśle mówiąc z immobiliserem.
Ułamał mi się plastikowy uchwyt od scyzoryka, klucz jest cały. Odpalałem przez jakiś czas po protu wkładając sam klucz do stacyjki i przekręcając np. kombinerkami.
Trochę mnie to denerwowało, więc postanowiłem zmienić obudowę. Od zamykania i otwierania drzwi mam osobny zamek, myślałem, że to czarne, ułamane coś będzie niepotrzebne, skoro i tak nie służy niczemu oprócz przytrzymywania kluczyka.
Zostawiłem to w domu, i poszedłem odpalić samochód. Ku mojemu zdziwieniu zapaliła się kontrolka od zamka, taki klucz z samochodem. Samochód tylko załapał na chwilę i gasł po sekundzie. Kontrolka cały czas mruga, poszedłem do domu po tą ułamaną część, bo pomyślałem, że to jednak musi być w samochodzie przy odpalaniu, bo może jednak jest potrzebne... To już nie pomogło. Chyba musiało sie coś rozkodować, ale nie wiem jak to jest. Czy ktoś miał podobny problem? Nie mam jak dojechać do mechanika, bo mieszkam jakieś 25 km od najbliższego zakładu elektromechaniki. Czy da się to jakoś załatwić w domowych warunkach? Jakoś zakodować na nowo, czy coś? Wczoraj wieczorem działało normalnie, rano, po wymianie obudowy już nie... Proszę o jakiekolwiek pomysły.
Ułamał mi się plastikowy uchwyt od scyzoryka, klucz jest cały. Odpalałem przez jakiś czas po protu wkładając sam klucz do stacyjki i przekręcając np. kombinerkami.
Trochę mnie to denerwowało, więc postanowiłem zmienić obudowę. Od zamykania i otwierania drzwi mam osobny zamek, myślałem, że to czarne, ułamane coś będzie niepotrzebne, skoro i tak nie służy niczemu oprócz przytrzymywania kluczyka.
Zostawiłem to w domu, i poszedłem odpalić samochód. Ku mojemu zdziwieniu zapaliła się kontrolka od zamka, taki klucz z samochodem. Samochód tylko załapał na chwilę i gasł po sekundzie. Kontrolka cały czas mruga, poszedłem do domu po tą ułamaną część, bo pomyślałem, że to jednak musi być w samochodzie przy odpalaniu, bo może jednak jest potrzebne... To już nie pomogło. Chyba musiało sie coś rozkodować, ale nie wiem jak to jest. Czy ktoś miał podobny problem? Nie mam jak dojechać do mechanika, bo mieszkam jakieś 25 km od najbliższego zakładu elektromechaniki. Czy da się to jakoś załatwić w domowych warunkach? Jakoś zakodować na nowo, czy coś? Wczoraj wieczorem działało normalnie, rano, po wymianie obudowy już nie... Proszę o jakiekolwiek pomysły.
-
- Użytkownik
- Posty: 465
- Rejestracja: śr lis 09, 2011 19:31
- Lokalizacja: SPS
Immobiliser, dorobiony kluczyk, żółta kontrolka, nie pali!
nordab5, witam jak masz kabelek (obd2 odczytac pin licznika i zakodowac klucz
lub zainstalowac vag can comander i wylaczyc imo
w plastikowej czesci klucza w srodku jest (szklana rureczka ) transponder wystarczy ja przelozyc do nowego klucza
lub zainstalowac vag can comander i wylaczyc imo
w plastikowej czesci klucza w srodku jest (szklana rureczka ) transponder wystarczy ja przelozyc do nowego klucza
Immobiliser, dorobiony kluczyk, żółta kontrolka, nie pali!
Skoro kolega nie wie o transponderze w kluczyku, to z cala pewnością nie będzie miał pojecia jak wydostac pin z licznika. Co do rozkodowania to malo prawdopodobne, aby cos takiego sie wydarzylo. Sprobuj na poczatek odłączyć akumulator na dluzszy czas. Pomoze to zresetowac komputer. Podepnij go na nowo, powinien odpalic normalnie.
Aby zreanimowac kluczyk, najprosciej bedzie kupic inny. Najtanszy, wyciagnac z niego czesc trzymajaca grot i wsadzic do starej obudowy.
Aby zreanimowac kluczyk, najprosciej bedzie kupic inny. Najtanszy, wyciagnac z niego czesc trzymajaca grot i wsadzic do starej obudowy.
Kupię: -nakładki na pedały audi TT,
Re: Immobiliser, dorobiony kluczyk, żółta kontrolka, nie pal
Może to głupia/oczywista sugestia, ale transponder (który jest właśnie w tej czarnej obudowie) musi być stosunkowo blisko stacyjki - tak jak normalnie jest kluczyk - żeby był widoczny
vRSzkodnik - nic więcej, nic mniej jak Octavia II RS w gnoju
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Immobiliser, dorobiony kluczyk, żółta kontrolka, nie pali!
dopóki nie ogarniesz kluczyka...to przyczep stary kluczyk (albo samą pastylkę z niego) przy stacyjce, tym dosztukowanym włącz zapłon i czekaj...do pół godziny kontrolka zgaśnie i będziesz mógł odpalić silnik. Tymczasowo wróć to poprzedniego sposobu odpalania lub zostaw pastylkę przy stacyjce...a później ogarnij nowy kluczyk tak jak trzeba
Immobiliser, dorobiony kluczyk, żółta kontrolka, nie pali!
Po włożeniu do starej obudowy i przyłożeniu kluczyka do miejsca, gdzie powinien być kontrolka przestała świecić i wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc
- ROBAL_26
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: ndz lip 20, 2014 18:50
- Lokalizacja: Karsibór k.Wałcza
Immobiliser, dorobiony kluczyk, żółta kontrolka, nie pali!
nordab5, kup sobie samą końcówkę kluczyka z gołym grotem bądź przełóż go do nowej główki (tą metalową część aby się nie męczyć z dłubaniem immo aby go nie uszkodzić ), i będzie po problemie , możesz nowa wyfrezować bądź ze starego sam ten listek przełożyć bo jest zabezpieczany trzpieniem sprężynującym .ok
http://allegro.pl/vw-golf-passat-b5-bor ... 89876.html
http://allegro.pl/grot-scyzoryk-kluczyk ... 06600.html
http://allegro.pl/kluczyk-volkswagen-sk ... 83155.html
http://allegro.pl/vw-golf-passat-b5-bor ... 89876.html
http://allegro.pl/grot-scyzoryk-kluczyk ... 06600.html
http://allegro.pl/kluczyk-volkswagen-sk ... 83155.html
Był ATD 101KM 240NM jest ARL+ 185KM 371NM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości