Dziwne zachowanie świateł i świece
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwne zachowanie świateł i świece
Cześć, od pewnego czasu mam problem dotyczący przygasania świateł. Jak mam włączone światła i radyjo to wystarczy, że chcę zasunąć okna (el.) mimo, że są do końca to światła mi przygasają i silnik mi się trzęsie, a obroty niby nie drgają.
Druga sprawa to ruszanie na sprzęgle, zakładałem już temat, ale stawiam jednak, że to ma związek z elektryką a nie z samym sprzęgłem. Jak ruszam na sprzęgle to światła identycznie się zachowują, silnik sam dodaje sobie gazu i się trzęsie.
Trzecia sprawa, zobaczyłęm na 2-giej świecy przebicie, iskra co jakiś czas idzie sobie na kolektor dolotowy i tańcuje w około `gwintu do świec` i się strasznie poci.W poniedziałek wymieniam świce z kablami, ale czy przez to mogło mi się tak zachowywać auto j/w?
Czwarta sprawa, to chyba alaternator, również zakładałem temat, że coś mi piszczy przy pasku ale nie był to pasek ani rolki, więc stawiam na altek, że mi wirnik się psuje i możliwe, że mam słabszy akumulator niż powinienem.. Podczas postoju nocnym, gdy rano chcę zapalić, on łapie od kopa i chwilę pochodzi i sam gaśnie. Czasem 2 razy pod rząd.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc! Silnik 1.6 8V AKL
Aha, zdjęcie tej drugiej świecy:
Druga sprawa to ruszanie na sprzęgle, zakładałem już temat, ale stawiam jednak, że to ma związek z elektryką a nie z samym sprzęgłem. Jak ruszam na sprzęgle to światła identycznie się zachowują, silnik sam dodaje sobie gazu i się trzęsie.
Trzecia sprawa, zobaczyłęm na 2-giej świecy przebicie, iskra co jakiś czas idzie sobie na kolektor dolotowy i tańcuje w około `gwintu do świec` i się strasznie poci.W poniedziałek wymieniam świce z kablami, ale czy przez to mogło mi się tak zachowywać auto j/w?
Czwarta sprawa, to chyba alaternator, również zakładałem temat, że coś mi piszczy przy pasku ale nie był to pasek ani rolki, więc stawiam na altek, że mi wirnik się psuje i możliwe, że mam słabszy akumulator niż powinienem.. Podczas postoju nocnym, gdy rano chcę zapalić, on łapie od kopa i chwilę pochodzi i sam gaśnie. Czasem 2 razy pod rząd.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc! Silnik 1.6 8V AKL
Aha, zdjęcie tej drugiej świecy:
Dziwne zachowanie świateł i świece
na niskich obrotach może być odczuwalny spadek mocyBrago pisze:Trzecia sprawa, zobaczyłęm na 2-giej świecy przebicie, iskra co jakiś czas idzie sobie na kolektor dolotowy i tańcuje w około `gwintu do świec` i się strasznie poci.W poniedziałek wymieniam świce z kablami, ale czy przez to mogło mi się tak zachowywać auto j/w?
Wracając do pozostałych pytań.
1. wyczyścić klemy oraz punkt masowy na silniku oraz punkt przykręcenia przewodu do alternatora i rozrusznika
2. sprawdzić jakie masz napięcie na odpalonym silniku
3. jaki masz alternator tj ile Amper
4. przygasanie świateł jak domykasz szyby to objaw spadku napięcia
5. odepnij wtyczkę od czujnika przy pompie wspomagania i zobacz czy objawy spadku napięcia nie ustępują podczas ruszania
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Dziwne zachowanie świateł i świece
No faktycznie. Takie zjawisko spadku sięp pojawia.
1. Gdzie mogęznaleźć punkt masowy i rozrusznik?
3. Właśnie nie jestem do końca pewien ale albo 70 albo 90A
5. Pompa wspomagania jest na samym dole pasku klinowego?
Dziekuje grg
1. Gdzie mogęznaleźć punkt masowy i rozrusznik?
3. Właśnie nie jestem do końca pewien ale albo 70 albo 90A
5. Pompa wspomagania jest na samym dole pasku klinowego?
Dziekuje grg
Dziwne zachowanie świateł i świece
na lewo od akumulatora, równolegle do skrzyni biegów, na połączeniu silnik/skrzynia biegów. Punkt masowy jest przykręcony do silnika nad rozrusznikiemBrago pisze:1. Gdzie mogęznaleźć punkt masowy i rozrusznik?
z tyłu alternatora na obudowie masz oznaczenieBrago pisze:3. Właśnie nie jestem do końca pewien ale albo 70 albo 90A
na dole - czujnik bedzie skierowany w kierunku chłodnicyBrago pisze:5. Pompa wspomagania jest na samym dole pasku klinowego?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Dziwne zachowanie świateł i świece
1. Jutro z rana się zajmę czyszczeniem obym znalazł tą masę.
3. Altek ma 90A ale jedno koło właśnie to od wspomagania lekko gibocze się na boki jakby było źle przymocowane..
5. Czujnika jeszcze nie ruszałem bo jest uparty i zapewne na ciepłym tryśnie trochę płynu jak przy czujniku temperatury.
3. Altek ma 90A ale jedno koło właśnie to od wspomagania lekko gibocze się na boki jakby było źle przymocowane..
5. Czujnika jeszcze nie ruszałem bo jest uparty i zapewne na ciepłym tryśnie trochę płynu jak przy czujniku temperatury.
Dziwne zachowanie świateł i świece
Wyczyszczone wszystko i podłączone pod multimetr i :
Na wyłączonym silniku wyszło 11.97-12.01 V
Na włączonym silniku 14.75-14.80 V Po włączeniu 'wszystkich' bajerów spadło do 14.40 V
Na wyłączonym silniku wyszło 11.97-12.01 V
Na włączonym silniku 14.75-14.80 V Po włączeniu 'wszystkich' bajerów spadło do 14.40 V
Dziwne zachowanie świateł i świece
Czyli ładownie jest dobre. Ja w borze mam ten sam objaw przy domykaniu szyb światła przygasają, ładownie mam ok, masy wyczyszczone. Wyczytałem na forum że to norma w tych autach i jeżeli ładowanie jest w normie i nie ma innych problemów to można to zlekceważyć, tak też zrobiłem i Tobie chyba też polecam
90km->120->160->???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości