Klapa odcięta od elektryki
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Klapa odcięta od elektryki
Witam,
może już ktoś miał taki przypadek, mianowicie.
Zapaliła mi się kontrolka przepalonej żarówki ale uwaga, przestała działać tylna wycieraczka, choć nie do końca. Mianowicie kiedy nacisnę za klamkę tylne klapy aby ją otworzyć wycieraczka przesuwa się do połowy szyby, dzieje się tak kiedy klapa styka się z zamknięciem.
Tak więc na klapie nie działa mi żadne światło i do tego ta wycieraczka.
Dodam, że sprawdzałem bezpiecznik i jest OK.
Ktoś ma jakiś pomysł co mogło się wydarzyć?
Golf V 2006 1,9 tdi wersja goal 105 kucy
Pozdrawiam
D
może już ktoś miał taki przypadek, mianowicie.
Zapaliła mi się kontrolka przepalonej żarówki ale uwaga, przestała działać tylna wycieraczka, choć nie do końca. Mianowicie kiedy nacisnę za klamkę tylne klapy aby ją otworzyć wycieraczka przesuwa się do połowy szyby, dzieje się tak kiedy klapa styka się z zamknięciem.
Tak więc na klapie nie działa mi żadne światło i do tego ta wycieraczka.
Dodam, że sprawdzałem bezpiecznik i jest OK.
Ktoś ma jakiś pomysł co mogło się wydarzyć?
Golf V 2006 1,9 tdi wersja goal 105 kucy
Pozdrawiam
D
Klapa odcięta od elektryki
Przewody są OK, poza tym otwieranie bagażnika jest elektryczne więc nie sądzę aby to była kwestia przewodów,
zastanawiam się czy ewentualne przepalenie żarówki mogłoby spowodować takie objawy. Odpowiadając sobie na pytanie mówię, wątpię bo przecież nie ma tam połączenia szeregowego.
Naprawdę nie mam pomysłu co się mogło stać
zastanawiam się czy ewentualne przepalenie żarówki mogłoby spowodować takie objawy. Odpowiadając sobie na pytanie mówię, wątpię bo przecież nie ma tam połączenia szeregowego.
Naprawdę nie mam pomysłu co się mogło stać
- ROBAL_26
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: ndz lip 20, 2014 18:50
- Lokalizacja: Karsibór k.Wałcza
Klapa odcięta od elektryki
Diesel77, sprawdź dokładnie przewody w przejściu bo izolacja z zewnątrz może wyglądać na całą a żyła w środku będzie pęknięta i przy podnoszeniu klapy raz łączy a raz nie.ok
Był ATD 101KM 240NM jest ARL+ 185KM 371NM
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Klapa odcięta od elektryki
no chyba że normalnie to się odbywa bezprzewodowo...Diesel77 pisze:poza tym otwieranie bagażnika jest elektryczne więc nie sądzę aby to była kwestia przewodów
Klapa odcięta od elektryki
Zawsze znajdzie się mądra mądrala jak Qto, nie wchodze tutaj aby czytac Twoje durne prześmiewcze komentarze. Naciskam klamke, wycieraczka sie przesuwa wiec domyslam sie ze jest to jakos sprzezone elektrycznie. Gdybym kazdy sie znal to to forum nie mialo by racji bytu.
Jeśli ktos posiada taką wiedze to prosze o info czy klapa jest pod jednym bezpiecznikiem czy np tylne swiatlo stopu jest pod innym, wsteczny pod innym itp. ?
Jeśli ktos posiada taką wiedze to prosze o info czy klapa jest pod jednym bezpiecznikiem czy np tylne swiatlo stopu jest pod innym, wsteczny pod innym itp. ?
Klapa odcięta od elektryki
trochę zawile piszesz bo sam też lekko nie kumasz. To nie jest golf 2 czy 3 tylko 5. W twoim modelu przykładowo po otwarciu klapy (sygnał z mikrostyku zamka do BORDNETZ) odcina możliwość pracy wycieraczki - czyli jeśli klapa nie jest zamknięta to wycieraczka nie powinna pracować. Skoro przy otwieraniu zaczyna pracować to ja bym sprawdził najpierw kable w przelotce do nadwozia bo sugeruje to chwilową zmianę napięcia rozpoznawaną przez silniczek wycieraczki tak jak sygnał z BORDNETZ do silniczka szyby.Diesel77 pisze:Jeśli ktos posiada taką wiedze to prosze o info czy klapa jest pod jednym bezpiecznikiem czy np tylne swiatlo stopu jest pod innym, wsteczny pod innym itp. ?
Qto, prawidłowo sarkastycznie do tego podszedł, bo jeśli jak sam piszesz otwieranie bagażnika jest elektrycznie a nie pneumatycznie to wykluczenie przewodów jako przyczyny sugeruje, że zrezygnowano tam z przewodów co nie jest logiczneDiesel77 pisze:Przewody są OK, poza tym otwieranie bagażnika jest elektryczne więc nie sądzę aby to była kwestia przewodów,
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Klapa odcięta od elektryki
grg474 dziękuje, na taka odpowiedź liczyłem.
Wyświetla mi się jeszcze komunikat "Ruckfahrlicht hnten rechts defekt" i faktycznie nie świeci się tylne światło ale lewe, zamieniałem żarówki i obie są sprawne, więc domniemam, że jednak przewód od tego lewego wstecznego, chyba że jest jakiś włącznik tego wstecznego światła przy skrzyni biegów?
Wyświetla mi się jeszcze komunikat "Ruckfahrlicht hnten rechts defekt" i faktycznie nie świeci się tylne światło ale lewe, zamieniałem żarówki i obie są sprawne, więc domniemam, że jednak przewód od tego lewego wstecznego, chyba że jest jakiś włącznik tego wstecznego światła przy skrzyni biegów?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości