Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: pt lis 04, 2011 21:07
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic
Witam
Mam problem z elektryką przy przekładce z Pierburga 2e2 (RF) na Monowtrysk (RP) dotyczy on kostki nr 357 972 765 (6pin) a mianowicie nie mam kostki która łączy się z ową.
Reszte intalacji już udało mi się rozszyfrować co nie było banalne posiadając ponieważ mój Golf jest z 1988 (stara skrzynka) a instalacja którą otrzymałem po 89 (nowa skrzynka)
Proszę o pomoc w rozwiązaniu zagadki gdzie który pin z kostki powinien zostać podłączony.
Z góry dziękuje za odpowiedz
Mam problem z elektryką przy przekładce z Pierburga 2e2 (RF) na Monowtrysk (RP) dotyczy on kostki nr 357 972 765 (6pin) a mianowicie nie mam kostki która łączy się z ową.
Reszte intalacji już udało mi się rozszyfrować co nie było banalne posiadając ponieważ mój Golf jest z 1988 (stara skrzynka) a instalacja którą otrzymałem po 89 (nowa skrzynka)
Proszę o pomoc w rozwiązaniu zagadki gdzie który pin z kostki powinien zostać podłączony.
Z góry dziękuje za odpowiedz
Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic
Tutaj masz schematy i opis pinów nowej i starej instalacji może Ci to pomoże
http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html
http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html
http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html
http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: pt lis 04, 2011 21:07
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic
Dzieki ale a2resource ma tylko opis pinow kostek i kabli w skrzynce ktory tylko czesciowo mi pomogl z przerobionem wiazki nowego typu na stara.
Zdjecie pogladowe ale chodzi to o ta czesc wtyczki z pinem o kolorze biało-fioletowym bo ta widoczna na pierwszym planie jest od Pf
Zdjecie pogladowe ale chodzi to o ta czesc wtyczki z pinem o kolorze biało-fioletowym bo ta widoczna na pierwszym planie jest od Pf
Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic
Brazowy z czerwonym paskiem-masa przekaznika pompy paliwa
Czarny-plus po stacyjce
Czerwony -staly plus z aku
Czarny z bialym paskiem-tego nie udalo mi sie ustalic
Czerwony z żółtym paskiem-plus jako sygnal na prekaznik pompy paliwa
Bialy z filetowym paskiem plus po stacyjce na wtryskiwacz.
Nie musisz wpinac sie w skrzynke bezpiecznikowa,podlaczasz tylko plus po stacyjce i staly plus,do tego robisz na przekazniku zasilanie pompki paliwa i wtryskiwacza -jako sterowanie tego przekaznika plus po stacyjce i dziala
Jak nie masz pompki paliwa to kup zwykla montowana na przewodzie( najlepiej jak najblizej baku) i bedzie banglac
Czarny-plus po stacyjce
Czerwony -staly plus z aku
Czarny z bialym paskiem-tego nie udalo mi sie ustalic
Czerwony z żółtym paskiem-plus jako sygnal na prekaznik pompy paliwa
Bialy z filetowym paskiem plus po stacyjce na wtryskiwacz.
Nie musisz wpinac sie w skrzynke bezpiecznikowa,podlaczasz tylko plus po stacyjce i staly plus,do tego robisz na przekazniku zasilanie pompki paliwa i wtryskiwacza -jako sterowanie tego przekaznika plus po stacyjce i dziala
Jak nie masz pompki paliwa to kup zwykla montowana na przewodzie( najlepiej jak najblizej baku) i bedzie banglac
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: pt lis 04, 2011 21:07
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic
Dzieki wielkie.
Ale gdyby udalo sie komus rozszyfrowac od czego jest czarny z bialym paskiem bede wdzieczny
Pompy paliwa mam od Rp obie tylko trzeba zrezac wiazke do pomp.
Ale gdyby udalo sie komus rozszyfrowac od czego jest czarny z bialym paskiem bede wdzieczny
Pompy paliwa mam od Rp obie tylko trzeba zrezac wiazke do pomp.
Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic
czarny z białym plus po zapłonie . http://www.autoprospect.ru/volkswagen/g ... s/sh18.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.autoprospect.ru/volkswagen/g ... s/sh19.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic
Ale czy jest sens?zrob na krotko na przekazniku sterowana plusem p stacyjce i tyle.Jeszcze jedno.Ja masz lpg musisz zrobic zasilanie kompa na przekazniku,zeby po kazdym wylaczeniu silnika odcinac prad do ecu ,zeby sie resetowal,bo moze swirować.
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: pt lis 04, 2011 21:07
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
Re: Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic
A masz mozliwość wstawic objasnienie(legende) do tych schematow?jeryk10 pisze:czarny z białym plus po zapłonie . http://www.autoprospect.ru/volkswagen/g ... s/sh18.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.autoprospect.ru/volkswagen/g ... s/sh19.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic
30 stały plus 15 plus po stacyjce 31 masa reszta tu http://www.autoprospect.ru/volkswagen/g ... ryska.html" onclick="window.open(this.href);return false; .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: pt lis 04, 2011 21:07
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic
Witam ponownie po dluzszej przerwie.
Autko chodzi tylko ze chwilowo jest to wszystko podłączone na krotko dla sprawdzenia
Teraz moje pytanko
Jaki przekaźnik (nawet z tych wystepujacych w Vw) moge zastosowac do resetowania Ecu?
Troszke zielony jestem w temacie elektryki
Dzieki za odpowiedz
Autko chodzi tylko ze chwilowo jest to wszystko podłączone na krotko dla sprawdzenia
Teraz moje pytanko
Jaki przekaźnik (nawet z tych wystepujacych w Vw) moge zastosowac do resetowania Ecu?
Troszke zielony jestem w temacie elektryki
Dzieki za odpowiedz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości