Witam forumowiczów, otóż podjąłem się swapu silnika z golfa 1998 do bory 2002. Problem mam następujący na podszybiu mam 5 kostek(bora) a z golfa wychodzą tylko 3 kostki(z czego jedna nie pasuje). Ok, wpiąłem te dwie co pasują, przełożyłem licznik, pastylkę immo no i wiadomo kompa - kontrolka od kluczyka zgasła (tu pojawia się pierwszy problem odnośnie pompy paliwa raz na jakiś czas ją słychać i to rzadko) oczywiście brak iskry i tu załamałem ręce - tak przy okazji kostka która idzie do ABS-u nie pasuje ( z tego co się orientuję idzie po szynie can a w golfie takowej nie było) więc pytanie do was co mam dalej zrobić ? ewentualnie potrzebował bym jakiś kontakt który mógł by mi pomóc rozwiązać moje wątpliwości.
Tylko proszę nie pisać że silnik jest za stary do takiego auta ( chcę zrobić tak aby wszystko działało ). Jest możliwość spięcia dwóch komputerów aby jeden był odpowiedzialny np za abs i inne pierdoły a drugi za pracę silnika? (proszę nie wyśmiewać tego pytania, ktoś mi mówił że jest taka możliwość dlatego też pytam ponieważ nie rozwinął swojej wypowiedzi a szczerze mówiąc nie interesowało mnie to wtedy) Jeżeli czegoś nie opisałem to śmiało pytać. Liczę na pomoc forum ponieważ zawsze dostawałem tutaj odpowiedź na moje pytanie poprzez szukajke Dzięki wielkie
Swap silnika z 1.6 16v BCB na 1.8T AGU problem z elektryka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Swap silnika z 1.6 16v BCB na 1.8T AGU problem z elektryka
nieikaruzo pisze:Jest możliwość spięcia dwóch komputerów aby jeden był odpowiedzialny np za abs i inne pierdoły a drugi za pracę silnika?
zaczynamy od wtyczek - 1998 ma w innej wtyczce sygnał dla pompy paliwa - dlatego ci nia załącza pompy
nie bardzo rozumiem tekstu
jak rozumiem przekładasz wiązkę silnika a nie wiązkę centralną w której jest wtyczka absikaruzo pisze:tak przy okazji kostka która idzie do ABS-u nie pasuje
Najprościej - zrób fotkę wtyczek na grodzi (te 5) oraz zrób fotkę wtyczek wiązki silnika 1998
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: Swap silnika z 1.6 16v BCB na 1.8T AGU problem z elektry
Proszę bardzo - tam gdzie 3 kostki (zielona pomarańczowa i brązowa to 1.8t AGU) tam gdzie 5 kostek (biała czarna niebieska pomarańczowa i brązowa to 1.6 BCB)grg474 pisze:nieikaruzo pisze:Jest możliwość spięcia dwóch komputerów aby jeden był odpowiedzialny np za abs i inne pierdoły a drugi za pracę silnika?
zaczynamy od wtyczek - 1998 ma w innej wtyczce sygnał dla pompy paliwa - dlatego ci nia załącza pompy
nie bardzo rozumiem tekstujak rozumiem przekładasz wiązkę silnika a nie wiązkę centralną w której jest wtyczka absikaruzo pisze:tak przy okazji kostka która idzie do ABS-u nie pasuje
Najprościej - zrób fotkę wtyczek na grodzi (te 5) oraz zrób fotkę wtyczek wiązki silnika 1998
- Andrzej4286
- TYLKO VW
- Posty: 662
- Rejestracja: ndz paź 26, 2008 19:48
- Lokalizacja: Grudza
Swap silnika z 1.6 16v BCB na 1.8T AGU problem z elektryka
ikaruzo, niebieska to od pedału gazu która zostaje nie podpięta bo agu ma przepustnice na linkę wiec musisz zmienić pedał gazu na taki na linke, kostka zielona została zastąpiona kostka biała w nowszych rocznikach wiec musisz przepinować ja zasilanie pompy masz kabelek liliowo biały w kostce albo pomarańczowej albo brązowej poszukaj go we wtyczkach i podłącz go tak jak masz we wtyczkach od instalacji auta.
Moje BYŁE Wozidło viewtopic.php?f=89&t=420620" onclick="window.open(this.href);return false;
Nowy Nabytek Golf 6 Black Pearl viewtopic.php?f=94&t=600316" onclick="window.open(this.href);return false;
Nowy Nabytek Golf 6 Black Pearl viewtopic.php?f=94&t=600316" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 278
- Rejestracja: wt lut 21, 2017 20:36
Re: Swap silnika z 1.6 16v BCB na 1.8T AGU problem z elektry
Masz może jeszcze te fotki? Potrzebuję te od BCB, a linki wygasły.ikaruzo pisze: ↑sob paź 31, 2015 18:55Proszę bardzo - tam gdzie 3 kostki (zielona pomarańczowa i brązowa to 1.8t AGU) tam gdzie 5 kostek (biała czarna niebieska pomarańczowa i brązowa to 1.6 BCB)grg474 pisze:nieikaruzo pisze:Jest możliwość spięcia dwóch komputerów aby jeden był odpowiedzialny np za abs i inne pierdoły a drugi za pracę silnika?
zaczynamy od wtyczek - 1998 ma w innej wtyczce sygnał dla pompy paliwa - dlatego ci nia załącza pompy
nie bardzo rozumiem tekstujak rozumiem przekładasz wiązkę silnika a nie wiązkę centralną w której jest wtyczka absikaruzo pisze:tak przy okazji kostka która idzie do ABS-u nie pasuje
Najprościej - zrób fotkę wtyczek na grodzi (te 5) oraz zrób fotkę wtyczek wiązki silnika 1998
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości