stacyjka po 89roku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
stacyjka po 89roku
Witam
Jestem w trakcie swapa z 1.6d na 1.9tdi
Mam pytanie odnośnie stacyjek w golfach 2. Czy byk tylko 1 rodzaj czy wraz z zmiana na nowy typ elektryki stacyjki sie również zmienialy?
Jezeli tak to czy stacyjka w golfach 3 to juz ten nowy typ?
Jezeli nie to czy manetki na nowy typ instalacji bd pasować na ta stacyjke z golfa 3?
Sytuacja wygląda tak iż
- mialem stara instalacje
- wywalilem wszystko
- kupiłem nowa instalacje na tylne lampy, pompę i wnętrze samochodu
- skrzynka wyladowala z golfa 3 wraz z wiazka silnika, tak jak byla wpieta w trojce
Dzisiaj wyciaglem wiązkę stacyjki i pająka z golfa 3, no i na moje starego typu manetki to nie wejdzie, stacyjka tez odpada, stad moje pierwsze pytanie.
Zastanawiam się czy manetki z golfa 2 pod nowa instalacje rozwiążą mój problem
Dzieki za odpowiedz
Jestem w trakcie swapa z 1.6d na 1.9tdi
Mam pytanie odnośnie stacyjek w golfach 2. Czy byk tylko 1 rodzaj czy wraz z zmiana na nowy typ elektryki stacyjki sie również zmienialy?
Jezeli tak to czy stacyjka w golfach 3 to juz ten nowy typ?
Jezeli nie to czy manetki na nowy typ instalacji bd pasować na ta stacyjke z golfa 3?
Sytuacja wygląda tak iż
- mialem stara instalacje
- wywalilem wszystko
- kupiłem nowa instalacje na tylne lampy, pompę i wnętrze samochodu
- skrzynka wyladowala z golfa 3 wraz z wiazka silnika, tak jak byla wpieta w trojce
Dzisiaj wyciaglem wiązkę stacyjki i pająka z golfa 3, no i na moje starego typu manetki to nie wejdzie, stacyjka tez odpada, stad moje pierwsze pytanie.
Zastanawiam się czy manetki z golfa 2 pod nowa instalacje rozwiążą mój problem
Dzieki za odpowiedz
stacyjka po 89roku
bębenek to się pewnie nie różni a sama kostka stacyjki to jak najbardziej kup sobie najlepiej wszystko na nową instalację, kostkę manetki itp przejście było w chyba 89 roku, w 90 już była nowa instalacja i taka sama jest w G III
stacyjka po 89roku
ok, a w przypadku jak mam juz wyciagnieta kostke stacyjki z golfa 3 to i tak bede potrzebowal stacyjke po 89 z dwojki tak?
- Klaudek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 510
- Rejestracja: wt mar 10, 2009 22:42
- Lokalizacja: Kłodawa
- Kontakt:
stacyjka po 89roku
Stacyjka jest taka sama, różni się kostka...
Jak masz jeden kluczyk od drzwi i stacyjki to sobie ją możesz zostawić, jak inne to zmień bo i tak różnicy to nie robi
Zmiana skrzynki bezpieczników na nowy typ była w roku 88. Po tym roku już elektrycznie wszystko zgodne z trójką.
Nowszy typ manetek od dwójki, licznik na jeden wtyk od dwójki, napęd linki do skrzyni i dodatkowo z alternatora sygnał do obrotomierza z zacisku w alternatora, jak w altenatorze go nie ma to możesz założyć alternator z dwójki lub trójki D/TD. i jeszcze mostek na sygnale kierunków bo w trójce masz dwie kontrolki a w dwójce jedną. Wtyki pasują i masz wnętrze mk2
Jak masz jeden kluczyk od drzwi i stacyjki to sobie ją możesz zostawić, jak inne to zmień bo i tak różnicy to nie robi
Zmiana skrzynki bezpieczników na nowy typ była w roku 88. Po tym roku już elektrycznie wszystko zgodne z trójką.
Nowszy typ manetek od dwójki, licznik na jeden wtyk od dwójki, napęd linki do skrzyni i dodatkowo z alternatora sygnał do obrotomierza z zacisku w alternatora, jak w altenatorze go nie ma to możesz założyć alternator z dwójki lub trójki D/TD. i jeszcze mostek na sygnale kierunków bo w trójce masz dwie kontrolki a w dwójce jedną. Wtyki pasują i masz wnętrze mk2
stacyjka po 89roku
dobra a jak mam skrzynie z trojki? cos czytalem ze ta linke zamiast kostki i tak sie da wsadzic, ale co zrobic wtedy z ta kostka co do skrzyni sie wpina?
to jak bd mial licznik na 1 wtyk z dwojki to mi obrotmierz nie bd dzialal?
chyba ze dam licznik 3ki co bd tragicznie wygladac, ale i tak niemam nawet licznika z 2 na 1 kostke.
z tym sygnalem kierunkow to jeszcze nie w temacie, ogolnie jeszcze nie doszedlem do przerabiania swiatel z wiazki z 3ki, jak narazie to mam kable pod swiatla z dwojki, uciete w miejscu gdzie trzeba juz bylo.
jestem na etapie filtru powietrza i intercoolera, zastanawiam sie czy jedynym logicznym rozwiazaniem jest stozkowy filtr i intercooler fmic w pas przedni ?
tylko niewiem czy jak wezme stozkowy to gdzie pozniej wepne ta kostke co jest na obudowie z filtra?
to jak bd mial licznik na 1 wtyk z dwojki to mi obrotmierz nie bd dzialal?
chyba ze dam licznik 3ki co bd tragicznie wygladac, ale i tak niemam nawet licznika z 2 na 1 kostke.
z tym sygnalem kierunkow to jeszcze nie w temacie, ogolnie jeszcze nie doszedlem do przerabiania swiatel z wiazki z 3ki, jak narazie to mam kable pod swiatla z dwojki, uciete w miejscu gdzie trzeba juz bylo.
jestem na etapie filtru powietrza i intercoolera, zastanawiam sie czy jedynym logicznym rozwiazaniem jest stozkowy filtr i intercooler fmic w pas przedni ?
tylko niewiem czy jak wezme stozkowy to gdzie pozniej wepne ta kostke co jest na obudowie z filtra?
Re: stacyjka po 89roku
Klaudek pisze:Stacyjka jest taka sama, różni się kostka...
Jak masz jeden kluczyk od drzwi i stacyjki to sobie ją możesz zostawić, jak inne to zmień bo i tak różnicy to nie robi
Zmiana skrzynki bezpieczników na nowy typ była w roku 88. Po tym roku już elektrycznie wszystko zgodne z trójką.
Nowszy typ manetek od dwójki, licznik na jeden wtyk od dwójki, napęd linki do skrzyni i dodatkowo z alternatora sygnał do obrotomierza z zacisku w alternatora, jak w altenatorze go nie ma to możesz założyć alternator z dwójki lub trójki D/TD. i jeszcze mostek na sygnale kierunków bo w trójce masz dwie kontrolki a w dwójce jedną. Wtyki pasują i masz wnętrze mk2
dzieki za pomoc
Re: stacyjka po 89roku
czyli musze miec stacyjke z dwojki po 89r? bo rozumiem z tego ze kostka z trojki jest inna od tej z dwojki nawet po 89, ta?Klaudek pisze:Stacyjka jest taka sama, różni się kostka...
- Radzio0018
- Użytkownik
- Posty: 492
- Rejestracja: ndz maja 29, 2011 12:18
- Lokalizacja: Kęty
stacyjka po 89roku
Nie, kostka w Golfie II od 1989 jest taka sama jak w golfie III i innych modelach grupy VAG bodajże kilka lat młodszych ...
stacyjka po 89roku
dobra to konkluzja jest taka ze potrzebuje samych manetek z golfa II na nowa instalacje, a stacyjke moge wziasc z golfa 3, i te manetki ktore kupie bd pasowac na nie, tak ?
- Klaudek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 510
- Rejestracja: wt mar 10, 2009 22:42
- Lokalizacja: Kłodawa
- Kontakt:
stacyjka po 89roku
Tak, manetki z dwójki albo passata b3 i pasuje bez problemu. Stacyjka cała z golfa trójki albo dwójki po 88 czy passata b3 wszystko to to samo...
Tdi bierze sygnał z kompa i taki będzie podawany na zegary - krótko mówiąc wychyli Ci wskazówkę do końca po odpaleniu...
Wkładasz napęd dwójkowy i linke do zegarów... no jak co co zrobić z nią, nie podłączać bo już nie ma do czego i po comrbary pisze: dobra a jak mam skrzynie z trojki? cos czytalem ze ta linke zamiast kostki i tak sie da wsadzic, ale co zrobic wtedy z ta kostka co do skrzyni sie wpina?
Nie będzie bo TDI nie było jeszcze w mk2 i wszystkie liczniki biorą sygnał z alternatora a konkretnie zacisku W i taki sygnał musisz doprowadzić do zegarów...mrbary pisze:to jak bd mial licznik na 1 wtyk z dwojki to mi obrotmierz nie bd dzialal?
Tdi bierze sygnał z kompa i taki będzie podawany na zegary - krótko mówiąc wychyli Ci wskazówkę do końca po odpaleniu...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości