Witam,
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1.6 16V 105KM Benzyna + LPG
Oto opis problemu:
Odpaliłem samochód i postałem w miejscu tak z 15 minut czekając na kolegę. On przyszedł, ruszyłem kilka metrów i zauważyłem, że zaświeciły mi się żółte kontrolki od ESP, ABS i poduszek powietrznych. Zatrzymałem się, wyłączyłem silnik i chciałem go uruchomić jeszcze raz, niestety nie udało mi się, światła w aucie przygasły, zegarek ustawił się na godzinę 00:00.
Drugi kolega podjechał autem służbowym i podłączyliśmy kable, auto odpaliło. Na początku jazdy światła trochę przygasały i wycieraczki wolno chodziły ale z każdym kolejnym kilometrem było coraz lepiej aż do normalności.
Pod domem zauważyłem również, że po przejechanych 12 kilometrach temperatura na wskaźniku nie przekracza 80 stopni Celsjusza. Czyli pewnie jeszcze termostat padł.
Podejrzewam, że pada alternator (ładuje podczas jazdy i nie ładuje na postoju). Czy to może być to?
Samochód zgasł na postoju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Samochód zgasł na postoju
brak ładowania lub brak styku na przewodach masowym silnika masowym do nadwoziaraszbu pisze:n przyszedł, ruszyłem kilka metrów i zauważyłem, że zaświeciły mi się żółte kontrolki od ESP, ABS i poduszek powietrznych. Zatrzymałem się, wyłączyłem silnik i chciałem go uruchomić jeszcze raz, niestety nie udało mi się, światła w aucie przygasły, zegarek ustawił się na godzinę 00:00.
Drugi kolega podjechał autem służbowym i podłączyliśmy kable, auto odpaliło. Na początku jazdy światła trochę przygasały i wycieraczki wolno chodziły ale z każdym kolejnym kilometrem było coraz lepiej aż do normalności.
Pod domem zauważyłem również, że po przejechanych 12 kilometrach temperatura na wskaźniku nie przekracza 80 stopni Celsjusza. Czyli pewnie jeszcze termostat padł.
Podejrzewam, że pada alternator (ładuje podczas jazdy i nie ładuje na postoju). Czy to może być to?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Samochód zgasł na postoju
Sorki za odświeżanie ale powinienem napisać co się stało.
Kuna wyrwała kabel od alternatora i nie było ładowania.
Kuna wyrwała kabel od alternatora i nie było ładowania.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości