2.0 2E ,,silnik krokowy''

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

2.0 2E ,,silnik krokowy''

Post autor: CIENKII » czw paź 15, 2015 23:51

Siema .


Pacjent golf 3 2.0 2E . Kupione juz 3 ,,silniki krokowe '' a dokladniej zawory powietrza dodatkowego .

Wyczyszczone , nasmarowane podpiete , dolot szczelny . Odpalone obroty 1100 ssane auto sie nagrzewa obroty ladnie spadaja na okolo 840obr/min ( tak ustawilem )

Jazda po miescie , dwa razy stop na swiatlach obroty ladnie spadaja od razu po puszczeniu gazu .
Mija chwila kolejne hamowanie do zera obroty spadaja na 900 po czym szybko wskakuja na 1200-1300 i sie zaczyna , auto nie ma pelnej mocy mimo gazu w podlodze czuc ze ,,raz ciagnie jak 2.0 a raz jak 1,6 '' .

Ruszanie wyglada jak by ruszal swiezy kierownik , ledwo musniety pedal gazu podnosi obroty na ponad 2 tys , zmiana biegow nie naturalna bo obroty podniesione . Nie da sie ,,kulac na biegu ponizej 1300obr bo auto ,,wyrywa'' do przodu ..

Krokowe juz 3 szt wiec odpada .

Co dokladnie steruje podwyzszanie obrotow zaworem powietrza dodatkowego ??



Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

2.0 2E ,,silnik krokowy''

Post autor: CIENKII » pt paź 16, 2015 00:12

Po od pięciu wtyczki ,,krokowego" silnik ma zawsze moc i na ciepłym trzyma idealnie obroty . Ale odpalanie z wcisbietym gazem przeszkadza . Wolne obroty koleją zanim nie nagrzeje się do około 70stopni . Każda krzyżówka to walka z gazem i hamulcem żeby nie zgasł .



Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

2.0 2E ,,silnik krokowy''

Post autor: CIENKII » śr paź 21, 2015 16:17

Auto zdiagnozowano : do wymiany potencjometr przepustnicy zwany TPS .


Tps aktualnie wyjęty z auta rozebrany w celach edukacyjnych , krokowy odpiety . Obroty ustawione manualnie .
Ciężej odpalić rano , na zimnym trzeba trzymać lekko gaz .
Moc 100% po nagtzaniu do około 50stppni wolne obroty ideał .



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości