Siema .
Pacjent golf 3 2.0 2E . Kupione juz 3 ,,silniki krokowe '' a dokladniej zawory powietrza dodatkowego .
Wyczyszczone , nasmarowane podpiete , dolot szczelny . Odpalone obroty 1100 ssane auto sie nagrzewa obroty ladnie spadaja na okolo 840obr/min ( tak ustawilem )
Jazda po miescie , dwa razy stop na swiatlach obroty ladnie spadaja od razu po puszczeniu gazu .
Mija chwila kolejne hamowanie do zera obroty spadaja na 900 po czym szybko wskakuja na 1200-1300 i sie zaczyna , auto nie ma pelnej mocy mimo gazu w podlodze czuc ze ,,raz ciagnie jak 2.0 a raz jak 1,6 '' .
Ruszanie wyglada jak by ruszal swiezy kierownik , ledwo musniety pedal gazu podnosi obroty na ponad 2 tys , zmiana biegow nie naturalna bo obroty podniesione . Nie da sie ,,kulac na biegu ponizej 1300obr bo auto ,,wyrywa'' do przodu ..
Krokowe juz 3 szt wiec odpada .
Co dokladnie steruje podwyzszanie obrotow zaworem powietrza dodatkowego ??
2.0 2E ,,silnik krokowy''
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
2.0 2E ,,silnik krokowy''
Po od pięciu wtyczki ,,krokowego" silnik ma zawsze moc i na ciepłym trzyma idealnie obroty . Ale odpalanie z wcisbietym gazem przeszkadza . Wolne obroty koleją zanim nie nagrzeje się do około 70stopni . Każda krzyżówka to walka z gazem i hamulcem żeby nie zgasł .
- GTI EDITION -
2.0 2E ,,silnik krokowy''
Auto zdiagnozowano : do wymiany potencjometr przepustnicy zwany TPS .
Tps aktualnie wyjęty z auta rozebrany w celach edukacyjnych , krokowy odpiety . Obroty ustawione manualnie .
Ciężej odpalić rano , na zimnym trzeba trzymać lekko gaz .
Moc 100% po nagtzaniu do około 50stppni wolne obroty ideał .
Tps aktualnie wyjęty z auta rozebrany w celach edukacyjnych , krokowy odpiety . Obroty ustawione manualnie .
Ciężej odpalić rano , na zimnym trzeba trzymać lekko gaz .
Moc 100% po nagtzaniu do około 50stppni wolne obroty ideał .
- GTI EDITION -
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości