Swap climatronic mk4 ->a2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Smolski
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Swap climatronic mk4 ->a2
Witam.
Swapuje climatronik z golfa 4 do jetty a2 i mam problem z kilkoma przewodami i mam nadzieje ze ktoś mi będzie wstanie pomoc.
Klimatyzacja posiada dwie wtyczki 17 pinowa i 12 pinowa.
wtyczka 17 pinowa:
pin 3 niebiesko czerwony
pin 4 zielono brązowy
pin 12 zielony
wtyczka 12 pinowa:
pin 2 brązowo niebieski
pin 9 czarno biały
pin 10 niebiesko biały
pin 12 czerwono niebieski
Proszę o informacje co dany przewód robi i gdzie go podłączyć w Jetta 1.8 RP automat.
Do tego posiadam sterownik wentylatorów numer części: 1J0 919 506 K (wtyczka 14 pinowa) Jeśli ktoś posiada jakiś opis przewodów z niego wychodzących to tez bardzo byłbym wdzięczny.
Swapuje climatronik z golfa 4 do jetty a2 i mam problem z kilkoma przewodami i mam nadzieje ze ktoś mi będzie wstanie pomoc.
Klimatyzacja posiada dwie wtyczki 17 pinowa i 12 pinowa.
wtyczka 17 pinowa:
pin 3 niebiesko czerwony
pin 4 zielono brązowy
pin 12 zielony
wtyczka 12 pinowa:
pin 2 brązowo niebieski
pin 9 czarno biały
pin 10 niebiesko biały
pin 12 czerwono niebieski
Proszę o informacje co dany przewód robi i gdzie go podłączyć w Jetta 1.8 RP automat.
Do tego posiadam sterownik wentylatorów numer części: 1J0 919 506 K (wtyczka 14 pinowa) Jeśli ktoś posiada jakiś opis przewodów z niego wychodzących to tez bardzo byłbym wdzięczny.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Swap climatronic mk4 ->a2
T17a/3 niebiesko/czerwony, 0.35,oryginalnie idzie do sterownika silnika
T17a/4 zielono/brązowy, 0.35, sygnał obrotów
T17a/12 zielony, 0.50, oryginalnie idzie do sterownika silnika
T12a/2 brązowo/niebieski, 0.50, sterownik wentylatorów, pin nr 8 (T14)
T12a/9 czarno/biały, 0.50, sterownik wentylatorów, pin nr 12 (T14)
T12a/10 niebiesko/biały, 0.35, sygnał GALA
T12a/12 czerwono/niebieski, 0.35, wyjście sygnału temperatury zewnętrznej dla MFA/FIS
T17a/4 zielono/brązowy, 0.35, sygnał obrotów
T17a/12 zielony, 0.50, oryginalnie idzie do sterownika silnika
T12a/2 brązowo/niebieski, 0.50, sterownik wentylatorów, pin nr 8 (T14)
T12a/9 czarno/biały, 0.50, sterownik wentylatorów, pin nr 12 (T14)
T12a/10 niebiesko/biały, 0.35, sygnał GALA
T12a/12 czerwono/niebieski, 0.35, wyjście sygnału temperatury zewnętrznej dla MFA/FIS
- Smolski
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Swap climatronic mk4 ->a2
I teraz pytanie czy musza być podłączone żeby climatronic działał i chłodził? i jak tak to jak to rozwiązać ?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Swap climatronic mk4 ->a2
Smolski, coś mało tych kabli,ale skupmy się na tych co podałeś.
Natomiast
Ja przedwczoraj odpaliłem climatronik z mk4 w moim mk2 i to jeszcze w dieslu,co było dodatkowym utrudnieniem
Będziesz miał więcej pytań,to daj linka do tego tematu w PW i napiszę Ci co i jak
orazQto pisze:T17a/3 niebiesko/czerwony, 0.35,oryginalnie idzie do sterownika silnika
Opuszczasz.Qto pisze:T17a/12 zielony, 0.50, oryginalnie idzie do sterownika silnika
Natomiast
Musisz podłączyć.Qto pisze:T17a/4 zielono/brązowy, 0.35, sygnał obrotów
Musi być.Qto pisze:T12a/2 brązowo/niebieski, 0.50, sterownik wentylatorów, pin nr 8 (T14)
Musi być.Qto pisze:T12a/9 czarno/biały, 0.50, sterownik wentylatorów, pin nr 12 (T14)
Jeśli masz taki sam przy instalacji do radia.Qto pisze:T12a/10 niebiesko/biały, 0.35, sygnał GALA
Jeśli masz MFA,ale chyba zbędny.Qto pisze:T12a/12 czerwono/niebieski, 0.35, wyjście sygnału temperatury zewnętrznej dla MFA/FIS
Ja przedwczoraj odpaliłem climatronik z mk4 w moim mk2 i to jeszcze w dieslu,co było dodatkowym utrudnieniem
Będziesz miał więcej pytań,to daj linka do tego tematu w PW i napiszę Ci co i jak
- Smolski
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Swap climatronic mk4 ->a2
michal_1977 mało tych kabli podałem bo resztę wiem do czego są i jak je podłączyć tylko własnie te mi zostały.
Możesz powiedzieć gdzie dokładnie wpiąć się z przewodem "sygnał obrotów"? I jak rozumiem sygnał GALA może być a nie musi tak? Wiązka radia była przerabiana przez poprzedniego właściciela wiec ciężko może być znalesc ten przewód tam.
I czy posiadasz jakieś informacje jak ten sterownik wentylatorów podłączyć? bo posiadam sterownik z kawałkiem wiązki ale nigdzie nie mogę znalesc rozpiski który kabel od czego jest niestety.
Możesz powiedzieć gdzie dokładnie wpiąć się z przewodem "sygnał obrotów"? I jak rozumiem sygnał GALA może być a nie musi tak? Wiązka radia była przerabiana przez poprzedniego właściciela wiec ciężko może być znalesc ten przewód tam.
I czy posiadasz jakieś informacje jak ten sterownik wentylatorów podłączyć? bo posiadam sterownik z kawałkiem wiązki ale nigdzie nie mogę znalesc rozpiski który kabel od czego jest niestety.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Swap climatronic mk4 ->a2
Sygnał obrotów musisz ciągnąć ze sterownika silnika lub z cewki zapłonowej.Ja w dieslu miałem gorzej,bo musiałem zrobić układzik elektroniczny na płytce,żeby mi przeliczał impulsy z altka.
Tak.Smolski pisze:rozumiem sygnał GALA może być a nie musi tak?
Chcesz cały schemat climatronika?Smolski pisze:I czy posiadasz jakieś informacje jak ten sterownik wentylatorów podłączyć?
- Smolski
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Swap climatronic mk4 ->a2
Cały schemat climatronica posiadam ale nie do konca jest dla mnie on zrozumiały żeby dać rade podłączyć to w starszym aucie
Jak się domyślam sygnał obrotów to jest ten sam przewód co daje wskazania na obrotomierzu tak?
Jak się domyślam sygnał obrotów to jest ten sam przewód co daje wskazania na obrotomierzu tak?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Swap climatronic mk4 ->a2
Nie powiem Ci jak jest w benzyniaku,ale chyba tak. Najlepiej zmierzyć oscyloskopem i pomnożyć herce x60,bo impulsy są podawane na sekundę,a obroty w obrotku,na minutę.Smolski pisze:Jak się domyślam sygnał obrotów to jest ten sam przewód co daje wskazania na obrotomierzu tak?
Z kabelkami od sterownika dasz sobie radę.Usiądź nad schematem,skup się i pomyśl. W mk2 zapewne zastosowałeś podwójny wentylator z jednym silnikiem,więc to co się rozgałęzia w wiązce z mk4 na 2 wentylatory,trzeba po prostu odciąć i wyrzucić
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Swap climatronic mk4 ->a2
jeśli masz problem z którymś z kabelków...to napisz kolory tak jak na początku tematu
- Smolski
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Swap climatronic mk4 ->a2
Na razie chce ogarnąć na gotowo elektrykę żeby moc dopiero zacząć kompetować sprzęt pod maskę. W tym tygodniu chcę ogarnąć wszystko pod deską i chciałbym wiedzieć gdzie który kabel ma iść żeby odrazu w odpowiednie miejsca je wyprowadzić żeby nie było trzeba na nowo auta rozbierac
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Swap climatronic mk4 ->a2
Smolski, zobacz u mnie w temacie,jak ja ogarniałem elektrykę viewtopic.php?f=160&t=250087&start=3276" onclick="window.open(this.href);return false;
- Smolski
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Swap climatronic mk4 ->a2
Michal_1977 przejrzałem twój temat i myślę ze bardzo mi się przyda podczas montażu to co opisałeś w nim.
Na jednym ze zdjęć pokazałeś kompletna wiązkę climatronica wraz ze sterownikiem wentylatorów i czy posiadasz jakiś schemat własnie do tego sterownika?
Na jednym ze zdjęć pokazałeś kompletna wiązkę climatronica wraz ze sterownikiem wentylatorów i czy posiadasz jakiś schemat własnie do tego sterownika?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Swap climatronic mk4 ->a2
Rozpiski bebechów sterownika nie mam,ale to co jest do niego popodpinane,tak.Smolski pisze:Na jednym ze zdjęć pokazałeś kompletna wiązkę climatronica wraz ze sterownikiem wentylatorów i czy posiadasz jakiś schemat własnie do tego sterownika?
- Smolski
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Swap climatronic mk4 ->a2
Mam sterownik z kawałkiem wiązki i trochę przewodów poucinanych i próbuje dojść własnie do tego gdzie maja isc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości