Witam wszystkich
Jako że jestem tu nowy proszę wszystkich o wyrozumiałość w zakresie popełnionych błędów.
Szukam pomocy w podmianie kierownicy trójramiennej na czteroramienną wielofunkcyjną. Moja borówka ma fabryczny tempomat - manetka z lewej strony. Po drobnej modyfikacji działa następująco: Przełącznikiem ON-OFF włączam funkcję tempomatu ale kontrolka na desce nie świeci. Po osiągnięciu prędkości i naciśnięciu na SET zapala się kontrolka i prędkość jest utrzymywana. Przyciski SET i RES służą do zwiększenia i zmniejszenia prędkości. Naciśnięcie hamulca i sprzęgła wyłącza tempomat i gasi kontrolkę.
Co chcę zrobić?. Mam multifunkcyjną kierę z VW Passat B5 z prawej strony vol+, vol- i >>, << z lewej strony RES +, SET - i CANCEL. Zabudowana stacja multimedialna GMS 6401 z definiowanymi funkcjami sterowania w kierownicy. Jak ożenić multifunkcję z moją borówką żeby wszystko grało. Co potrzebuje i jak to połązyć.
Dzięki za zainteresowanie.
Kierownica wielofunkcyjna
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kierownica wielofunkcyjna
Potrzebujesz modułu który można dokupić u producenta by kiera współpracowała z Twoim radiem
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości