Alternator BOSCH-gorący słabnie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Alternator BOSCH-gorący słabnie
Witam,zauważyłem pewien problem z ładowaniem a mianowicie zimny alternator ładuje 14,3V ...po nagrzaniu ładowanie spada do 13,3-13,6V pomiary bezpośrednio na alternatorze...regulator wymieniony na oryginalny BOSCH-a...bez zmian.W czym tkwi problem-"siada"któraś dioda?
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Alternator BOSCH-gorący słabnie
Te alternatory mają podobno kompensacje termiczną i wówczas napięcie ładowania na nagrzanym silniku wynosi 13,7V.
Re: Alternator BOSCH-gorący słabnie
Mógłby ktoś to sprawdzic na swoim alternatorze-nie chce bez potrzeby wymieniaćmarcin7x5 pisze:Te alternatory mają podobno kompensacje termiczną i wówczas napięcie ładowania na nagrzanym silniku wynosi 13,7V.
Alternator BOSCH-gorący słabnie
Alternator ma prawo zagrzać się do 80 stopni i bez utraty napięcia ładowania , w jakim motorze jest ten alternator .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Alternator BOSCH-gorący słabnie
Alternator wymieniony na 120A...wymiana p&p i koniec ze spadkami napięcia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości