wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: śr kwie 23, 2014 16:13
wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat
siema. czy ma ktoś schemat jak wykonać te wiązki ? druga sprawa mam przekaznik a kierownice już założylem ale jest jeden problem strasznie słabo świeci o wiele mniej niż reszta a na zdjeciach wiedzialem ze powinna tak samo mocno swiecic.
-
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: śr kwie 23, 2014 16:13
wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat
Pomoze mi ktos przy tym montazu?
Tym tematem sie posilkuje jest spor napisane.. tylko mi to nie pasuje bo mam przekaznik 452 i auto z can ale ta kiera i ten prxeaznik sa wyviagniete z auta z ca i dzialaly tam. Ponoc mozna przekaznik przeprogramowac na 451.
http://a4-klub.pl/index.php?/topic/2499 ... -cd-rns-e/" onclick="window.open(this.href);return false;
Moze mi ktos pomoc?
Tym tematem sie posilkuje jest spor napisane.. tylko mi to nie pasuje bo mam przekaznik 452 i auto z can ale ta kiera i ten prxeaznik sa wyviagniete z auta z ca i dzialaly tam. Ponoc mozna przekaznik przeprogramowac na 451.
http://a4-klub.pl/index.php?/topic/2499 ... -cd-rns-e/" onclick="window.open(this.href);return false;
Moze mi ktos pomoc?
-
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: śr kwie 23, 2014 16:13
wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat
panowie prosze o pomoc kolega z forum wysłał mi poradnik :
http://forum.vw-passat.pl/threads/10482 ... fotoporada" onclick="window.open(this.href);return false;
jednak mam problemy :
"Z żółtej wtyczki T5 idącej do taśmy airbagu demontujemy przewód idący na pole nr 3 (przewód sygnału dwutonowego koloru brązowo-żółtego– nie będzie on potrzebny)."
u mnie jest on brązowo niebieski w pinie 3 ale to chyba on z tego co czytałem
"9 - zrównoleglić z przewodem brązowo-żółtym idącym na pin 6 wtyczki S6 przekaźnika nr 53 dwutonowego sygnału dźwiękowego,"
niestety mam 2 przekazniki 53.. nie wiem ktory jest od klaksonu .. zaden z nich nie ma pinu 6 pod spodem pisza piny 87 89 itp..
dobra ten od góry nie ma pinu 6 ale idzie od niego brązowo niebieski kabel pod ktory sie podepne
13 - pod bezpiecznik nr 10 (zasilanie dociągnąć z terminala 30) - złącza śrubowego pod listwą przekaźników,
jak zasilanie dociagnąć czyli do tego kabla ma isc jeszcze dodatkowy kabelek z tej śróbki co pisze 30 nad nia ?
prosze o pomoc robie tylko pol roboty bo nie montuje tempomatu tylko samo radio ale i tak jak widzicie duzo nie wiem
6 - pod zielony przewód lini diadnostycznej K idący do wtyczki OBDII
u mnie do zlącza diagnostycznego nie idzie żaden zielony kabelek..
http://forum.vw-passat.pl/threads/10482 ... fotoporada" onclick="window.open(this.href);return false;
jednak mam problemy :
"Z żółtej wtyczki T5 idącej do taśmy airbagu demontujemy przewód idący na pole nr 3 (przewód sygnału dwutonowego koloru brązowo-żółtego– nie będzie on potrzebny)."
u mnie jest on brązowo niebieski w pinie 3 ale to chyba on z tego co czytałem
"9 - zrównoleglić z przewodem brązowo-żółtym idącym na pin 6 wtyczki S6 przekaźnika nr 53 dwutonowego sygnału dźwiękowego,"
niestety mam 2 przekazniki 53.. nie wiem ktory jest od klaksonu .. zaden z nich nie ma pinu 6 pod spodem pisza piny 87 89 itp..
dobra ten od góry nie ma pinu 6 ale idzie od niego brązowo niebieski kabel pod ktory sie podepne
13 - pod bezpiecznik nr 10 (zasilanie dociągnąć z terminala 30) - złącza śrubowego pod listwą przekaźników,
jak zasilanie dociagnąć czyli do tego kabla ma isc jeszcze dodatkowy kabelek z tej śróbki co pisze 30 nad nia ?
prosze o pomoc robie tylko pol roboty bo nie montuje tempomatu tylko samo radio ale i tak jak widzicie duzo nie wiem
6 - pod zielony przewód lini diadnostycznej K idący do wtyczki OBDII
u mnie do zlącza diagnostycznego nie idzie żaden zielony kabelek..
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat
czy Ty kiedykolwiek użyjesz googli lub wyszukiwarki na forum? Wystarczy wpisać "przekaźniki golf 4" i pod pierwszym linkiem masz napisane, który jest od klaksonu - ten na dolevwmaniac19911991 pisze:niestety mam 2 przekazniki 53.. nie wiem ktory jest od klaksonu
Gniazdo przekaźnika ma 9 otworów...stąd numeracja 1-9
szaro/białyvwmaniac19911991 pisze:6 - pod zielony przewód lini diadnostycznej K idący do wtyczki OBDII
u mnie do zlącza diagnostycznego nie idzie żaden zielony kabelek..
edytowałem, może tak będzie łatwiejvwmaniac19911991 pisze:13 - zasilanie dociągnąć z terminala 30 - złącza śrubowego pod listwą przekaźników,
-
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: śr kwie 23, 2014 16:13
Re: wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat
dziękuje jesteś moim sensejemQto pisze:czy Ty kiedykolwiek użyjesz googli lub wyszukiwarki na forum? Wystarczy wpisać "przekaźniki golf 4" i pod pierwszym linkiem masz napisane, który jest od klaksonu - ten na dolevwmaniac19911991 pisze:niestety mam 2 przekazniki 53.. nie wiem ktory jest od klaksonu
Gniazdo przekaźnika ma 9 otworów...stąd numeracja 1-9
szaro/białyvwmaniac19911991 pisze:6 - pod zielony przewód lini diadnostycznej K idący do wtyczki OBDII
u mnie do zlącza diagnostycznego nie idzie żaden zielony kabelek..
edytowałem, może tak będzie łatwiejvwmaniac19911991 pisze:13 - zasilanie dociągnąć z terminala 30 - złącza śrubowego pod listwą przekaźników,
-
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: śr kwie 23, 2014 16:13
Re: wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat
jeszcze nie do końca rozumiem..Qto pisze:czy Ty kiedykolwiek użyjesz googli lub wyszukiwarki na forum? Wystarczy wpisać "przekaźniki golf 4" i pod pierwszym linkiem masz napisane, który jest od klaksonu - ten na dolevwmaniac19911991 pisze:niestety mam 2 przekazniki 53.. nie wiem ktory jest od klaksonu
Gniazdo przekaźnika ma 9 otworów...stąd numeracja 1-9
szaro/białyvwmaniac19911991 pisze:6 - pod zielony przewód lini diadnostycznej K idący do wtyczki OBDII
u mnie do zlącza diagnostycznego nie idzie żaden zielony kabelek..
edytowałem, może tak będzie łatwiejvwmaniac19911991 pisze:13 - zasilanie dociągnąć z terminala 30 - złącza śrubowego pod listwą przekaźników,
13 - pod bezpiecznik nr 10 (zasilanie dociągnąć z terminala 30) - złącza śrubowego pod listwą przekaźników,
bezpiecznik nr 10 wg. google odpowiada za sterownik silnika i ida tam 2 kabelki żółto czerwony i brązowo czerwony... jeden kolega napisał mi, że trzeba dołożyć nowy przekażnik i zasilanie od niego pociągnąć ze śruby nr . 30. Tylko nie wiem z której strony bezpiecznika ma iść kabel do śruby a z której do przekaznika , czy to obojętne? i ile ma ma mieć ;20A ? , jesli pytania sa męczące przepraszam ale nie znam sie na tym
wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat
vwmaniac19911991, może inaczej - masz bezpiecznik nr 10? jak tak to otwórz skrzynkę bezpieczników, znajdź przewód który wychodzi od tego bezpiecznika i weź się do niego dolutuj. A jak nie masz to patrząc od wykładziny gdzie kłądzie stopy kierowca do góry w skrzynce przekaźników zobaczysz gruby czerwony przewód przykręcony nakrętką na klucz 13 lub 10 (piszę z pamieci) i tam widać oznaczenie 30 co oznacza zasilanie z akumulatora. Z tego miejsca prowadzi się przewód tóry wpinasz w jedno miejsce bezpiecznika, a w drugie wpinasz przewód który prowadzisz do pinu 13 podstawki przekaźnika multifunkcji
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: śr kwie 23, 2014 16:13
Re: wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat
dziekuje Ci . mam ten bezpiecznik, ale ida tam 2 kabelki żółto czerwony i brązowo czerwony i do ktorego sie dolutować?grg474 pisze:vwmaniac19911991, może inaczej - masz bezpiecznik nr 10? jak tak to otwórz skrzynkę bezpieczników, znajdź przewód który wychodzi od tego bezpiecznika i weź się do niego dolutuj. A jak nie masz to patrząc od wykładziny gdzie kłądzie stopy kierowca do góry w skrzynce przekaźników zobaczysz gruby czerwony przewód przykręcony nakrętką na klucz 13 lub 10 (piszę z pamieci) i tam widać oznaczenie 30 co oznacza zasilanie z akumulatora. Z tego miejsca prowadzi się przewód tóry wpinasz w jedno miejsce bezpiecznika, a w drugie wpinasz przewód który prowadzisz do pinu 13 podstawki przekaźnika multifunkcji
wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat
czy aby na pewno? bo brązowo/czerwony jest przy bezpieczniku 13vwmaniac19911991 pisze:dziekuje Ci . mam ten bezpiecznik, ale ida tam 2 kabelki żółto czerwony i brązowo czerwony i do ktorego sie dolutować?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: śr kwie 23, 2014 16:13
Re: wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat
Tak wyciagalem bezpiecznik i ruszalem kabelkami i 2 ida takie do niego. Chyba najlepiej bedzie dolozyc bezpiecznik nowygrg474 pisze:czy aby na pewno? bo brązowo/czerwony jest przy bezpieczniku 13vwmaniac19911991 pisze:dziekuje Ci . mam ten bezpiecznik, ale ida tam 2 kabelki żółto czerwony i brązowo czerwony i do ktorego sie dolutować?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat
z tego co ja kojarzę to na wyjściu bezpiecznika 13 jest czerwono/brązowy... a bezpiecznik 10 w zależności od rocznika, po listopadzie 2001 na wejściu jest brązowo/czerwony a na wyjściu żółto/czerwony - jest to bezpiecznik styku S, wcześniej był to bezpiecznik 37. We wcześniejszych modelach bezpieczniki był zamienione ze sobą, ten drugi jest od sterownika silnika.
Z bezpiecznika 10 zasilanie dla przekaźnika multifunkcji było w Passacie...w mk4 wg moich schematów zasilanie nie szło z żadnego bezpiecznika w skrzynce bezpieczników...
Z bezpiecznika 10 zasilanie dla przekaźnika multifunkcji było w Passacie...w mk4 wg moich schematów zasilanie nie szło z żadnego bezpiecznika w skrzynce bezpieczników...
-
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: śr kwie 23, 2014 16:13
Re: wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat
Dzieki wszystko juz dziala. Ale jest jeden problem nie mam oomunikatow np volume up na fisie. Czy tak powinno byc czy musze jeszcze cos aktywowac?Qto pisze:z tego co ja kojarzę to na wyjściu bezpiecznika 13 jest czerwono/brązowy... a bezpiecznik 10 w zależności od rocznika, po listopadzie 2001 na wejściu jest brązowo/czerwony a na wyjściu żółto/czerwony - jest to bezpiecznik styku S, wcześniej był to bezpiecznik 37. We wcześniejszych modelach bezpieczniki był zamienione ze sobą, ten drugi jest od sterownika silnika.
Z bezpiecznika 10 zasilanie dla przekaźnika multifunkcji było w Passacie...w mk4 wg moich schematów zasilanie nie szło z żadnego bezpiecznika w skrzynce bezpieczników...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości