Nie odpala przez Immo, nie widzi ECU - VR6 po swapie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Mastercinek
- VR6SyncroManiac
- Posty: 436
- Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
- Lokalizacja: Sztum
Nie odpala przez Immo, nie widzi ECU - VR6 po swapie
Witam
Mamy taki problem z Naszą jettą.
Po swapie VR6 wszystko śmigało przez ponad dwa lata. Kilka razy zdarzyło się, że immo blokował ale wystarczyło puszkę ruszyć i zadziałało.
Ostatnio jednak problem powrócił na stałe - odpala na sekundę i gaśnie.
Po przekręceniu stacyjki w module Immo słychać cykanie przekaźnika (biały na zdjęciu)
W moim B4 VR6 przekaźnika nie słychać dlatego uznałem, że się uszkodził i wymieniłem go na nowy oryginalny ale problem "cykania" pozostał.
Żeby pozbyć się problemów z immo daliśmy je do wyłączenia ale to również nie pomogło, auto odpala na sekundę i gaśnie - zawsze identycznie.
Kolejny krok to próba podłączenia się do ECU ale tutaj też problem - brak komunikacji. Wcześniej (pare miesięcy temu) wszystko działało.
Ponadto podczas próby połączenia się z ECU przez OBD2 również słychać przekaźnik w IMMO. Nie wiem czy tak powinno być szczerze mówiąc.
Z kolegą sprawdzilismy przejścia między kablami immo a konektorami, przejrzana ogólnie elektryka, przejście między gniazdem OBD2, a wtyczką do ECU dla lini K jest (kabel siwo-biały z wtyczką siwą na zdjęciu).
Sprawdzałem też prądy na wtyczce do ECU ale tutaj potrzebowałbym jeszcze pinoutu do mojego sterownika - może ktoś ma?
Dodatkowo sprawdzone:
- zasilanie w paliwo jest, pompa ładnie podaje podczas kręcenia rozrusznikiem;
- sprawdzone bezpieczniki w skrzynce
- podmieniony czujnik położenia wału
No i na koniec filmik - na początku dwukrotne przekręcenie stacyjką, później próba połączenia się z ECU.
[youtube][/youtube]
Może ktoś jakieś sugestie co do tego immo i co do problemów z połączeniem się z ECU?
Będę wdzięczny za każdą cenną uwagę.
Pozdrawiam
Mamy taki problem z Naszą jettą.
Po swapie VR6 wszystko śmigało przez ponad dwa lata. Kilka razy zdarzyło się, że immo blokował ale wystarczyło puszkę ruszyć i zadziałało.
Ostatnio jednak problem powrócił na stałe - odpala na sekundę i gaśnie.
Po przekręceniu stacyjki w module Immo słychać cykanie przekaźnika (biały na zdjęciu)
W moim B4 VR6 przekaźnika nie słychać dlatego uznałem, że się uszkodził i wymieniłem go na nowy oryginalny ale problem "cykania" pozostał.
Żeby pozbyć się problemów z immo daliśmy je do wyłączenia ale to również nie pomogło, auto odpala na sekundę i gaśnie - zawsze identycznie.
Kolejny krok to próba podłączenia się do ECU ale tutaj też problem - brak komunikacji. Wcześniej (pare miesięcy temu) wszystko działało.
Ponadto podczas próby połączenia się z ECU przez OBD2 również słychać przekaźnik w IMMO. Nie wiem czy tak powinno być szczerze mówiąc.
Z kolegą sprawdzilismy przejścia między kablami immo a konektorami, przejrzana ogólnie elektryka, przejście między gniazdem OBD2, a wtyczką do ECU dla lini K jest (kabel siwo-biały z wtyczką siwą na zdjęciu).
Sprawdzałem też prądy na wtyczce do ECU ale tutaj potrzebowałbym jeszcze pinoutu do mojego sterownika - może ktoś ma?
Dodatkowo sprawdzone:
- zasilanie w paliwo jest, pompa ładnie podaje podczas kręcenia rozrusznikiem;
- sprawdzone bezpieczniki w skrzynce
- podmieniony czujnik położenia wału
No i na koniec filmik - na początku dwukrotne przekręcenie stacyjką, później próba połączenia się z ECU.
[youtube][/youtube]
Może ktoś jakieś sugestie co do tego immo i co do problemów z połączeniem się z ECU?
Będę wdzięczny za każdą cenną uwagę.
Pozdrawiam
Nie odpala przez Immo, nie widzi ECU - VR6 po swapie
Ten system jest za stary żeby wyłączyć immo , kup emulator koszt 100 zł .Jak chcesz mieć diagnozę ze sterownikiem to podłącz przewód szaro biały od sterownika pod przewód który jest w pinie 7 złącza diagnostycznego .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- Mastercinek
- VR6SyncroManiac
- Posty: 436
- Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
- Lokalizacja: Sztum
Re: Nie odpala przez Immo, nie widzi ECU - VR6 po swapie
Jeryk10, immo jest wyłączony i robi za emulator.
Przewód szaro biały jest w 7 pinie.
Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka
Przewód szaro biały jest w 7 pinie.
Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka
Nie odpala przez Immo, nie widzi ECU - VR6 po swapie
Tak ale czy ten przewod idzie prosto do ECU czy przez puszkę immo .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Nie odpala przez Immo, nie widzi ECU - VR6 po swapie
no chyba logiczne że droga linii W która przechodzi w linię K jest taka
sterownik silnika pin 43 do immo pin 2 a z immo pin 3 do wtyczki diagnostycznej.
Nie wiem co rozumiesz pod pojęciem
sterownik silnika pin 43 do immo pin 2 a z immo pin 3 do wtyczki diagnostycznej.
Nie wiem co rozumiesz pod pojęciem
czyli jak obecnie idzie np przewód diagnostyczny skoro po drodze masz emulatorMastercinek pisze:Jeryk10, immo jest wyłączony i robi za emulator.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- Mastercinek
- VR6SyncroManiac
- Posty: 436
- Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
- Lokalizacja: Sztum
Re: Nie odpala przez Immo, nie widzi ECU - VR6 po swapie
Ok, z racji że specem w elektronice nie jestem powiem tak - immo zostało wyjęte fizycznie i zawiezione do speca w celu elektronicznego wyłączenia. Spec robi to na codzień tak więc zakładami, ze się zna.
Po tej operacji miałem podłączyć puszkę immo po staremu i miało być git w sensie niepotrzebne kluczyki z pastylką itd. Ale że auto nadal odcina prawdopodobne, że w ECU pojawił się błąd z immo i trzeba by go usunąć no ale nie można się teraz z nim połączyć.
Kable są po staremu, nic nie zmieniane i nie kombinowane.
Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka
Po tej operacji miałem podłączyć puszkę immo po staremu i miało być git w sensie niepotrzebne kluczyki z pastylką itd. Ale że auto nadal odcina prawdopodobne, że w ECU pojawił się błąd z immo i trzeba by go usunąć no ale nie można się teraz z nim połączyć.
Kable są po staremu, nic nie zmieniane i nie kombinowane.
Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Nie odpala przez Immo, nie widzi ECU - VR6 po swapie
no to trzeba zmienić omijając puszkę immoMastercinek pisze:Kable są po staremu, nic nie zmieniane i nie kombinowane
Nie odpala przez Immo, nie widzi ECU - VR6 po swapie
jeśli puszka immobilisera jest przerobiona na emulator to wystarczy wpiąć i musi palić,cewki stacyjki nie musisz podpinać
robiłem takich puszek kilka i nie było problemu
spróbuj jeszcze dopisać sterownik do immobilisera
robiłem takich puszek kilka i nie było problemu
spróbuj jeszcze dopisać sterownik do immobilisera
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości