Pacjent Bora 1.6SR. Czasami zapala czasami nie, zależnie od tego czy po przekręceniu kluczyka pojawia się kontrolka. Bywa tak że po odczekaniu kilku minut kontrolka się pojawi i słychać pompę paliwa ale wtedy też nie zapala, po ponownym przekręceniu brak kontrolki i nie zapala. Przy braku kontrolki nie można połączyć się przez obd2. Została przejrzana instalacja, wszystkie połączenia masowe i kostki wyczyszczone, sprawdzone przekaźniki itd. Przy okazji wyciągnięte wszystkie bezpieczniki do sprawdzenia i auto działało bez zarzutu około trzy tygodnie, miałem nadzieję że to wyczyszczenie masy pomogło ale jednak nie. Dziś ponowne sprawdzenie bezpieczników i po wyjęciu i włożeniu bezpiecznika nr 10 silnik zapala za każdym razem ale problem pewnie powróci za jakiś czas.
Pytanie gdzie szukać przyczyny? Zamierzam przejrzeć wnikliwie obwód bezpiecznika nr 10 ale czy to dobra droga? Dodam jeszcze że bezpiecznik został zmieniony na 15A a z tego co wiem powinno być 10A, czy to może mieć jakiś wpływ? A może wyjmując bezpiecznik 10 przerywam obwód i komputer się resetuje, i samochód jeździ do wyłapania błędu z jakiegoś urządzenia?
Znikająca kontrolka check silnik nie zapala.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Znikająca kontrolka check silnik nie zapala.
Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości