ESP + ABS, mały problem...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ESP + ABS, mały problem...
Witam, otóż mam problem związany z czujnikiem kąta skrętu.
Sprowadziłem samochód ze szwajcarii( był po lekkim zdarzeniu przodem, lecz wszystko zostało zrobione), wszystko było w porządku do czasu gdy zrobiłem nim pierwsze 50km, wtedy zapaliła się pierwszy raz kontrolka esp.
Po zgaszeniu samochodu, przestała, ale sytuacja się powtarzała, aż do momentu, gdy już zaczęła się świecić cały czas. Podpinając pod komputer, nie dało rady usunąć błędu, więc postanowiłem kupić drugą taśmę (sprzedawca zapewniał, że jest ok) nr i silnik się zgadzały, ale gdy podpiąłem, okazało się, że dalej nici i zdziwiło mnie to.
Podjechałem do znajomego mechanika i sprawdził (mechanicznie), że obie taśmy są w porządku i że to wina gdzieś bardziej w "środku".
Także teraz już zgłupiałem i nie wiem, czy porada "mechanika" jest prawdziwa i coś mu się elektryka popierdzieliła, czy niestety się myli i może to jednak dalej wina taśmy i kupić 3 i spróbować?
A dodatkowo świeci mi się teraz kontrolka ABS i również nie gaśnie.
Ma ktoś z Was jakiś pomysł co się może dziać?
Sprowadziłem samochód ze szwajcarii( był po lekkim zdarzeniu przodem, lecz wszystko zostało zrobione), wszystko było w porządku do czasu gdy zrobiłem nim pierwsze 50km, wtedy zapaliła się pierwszy raz kontrolka esp.
Po zgaszeniu samochodu, przestała, ale sytuacja się powtarzała, aż do momentu, gdy już zaczęła się świecić cały czas. Podpinając pod komputer, nie dało rady usunąć błędu, więc postanowiłem kupić drugą taśmę (sprzedawca zapewniał, że jest ok) nr i silnik się zgadzały, ale gdy podpiąłem, okazało się, że dalej nici i zdziwiło mnie to.
Podjechałem do znajomego mechanika i sprawdził (mechanicznie), że obie taśmy są w porządku i że to wina gdzieś bardziej w "środku".
Także teraz już zgłupiałem i nie wiem, czy porada "mechanika" jest prawdziwa i coś mu się elektryka popierdzieliła, czy niestety się myli i może to jednak dalej wina taśmy i kupić 3 i spróbować?
A dodatkowo świeci mi się teraz kontrolka ABS i również nie gaśnie.
Ma ktoś z Was jakiś pomysł co się może dziać?
Ride or Die...
ESP + ABS, mały problem...
Może tak podasz kody błędów ... bo o ABS i ESP i święcących się kontrolkach - tematów na forum jest 1000000
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
ESP + ABS, mały problem...
taśma nie ma nic do ABS...natomiast czujniki ABS mają wiele do ESP, jeśli wywali jakiś czujnik ABS to kontrolka ESP również będzie walić po oczach bo ESP korzysta z tych czujników.
ja wiem - masz błędy w sterowniku Jak podasz numery błędów to można powiedzieć coś więcej...deVelop pisze:Ma ktoś z Was jakiś pomysł co się może dziać?
ESP + ABS, mały problem...
Witam, przepraszam, że nie podałem kodu błędów, zabiegany człowiek
Z kodu błędów odczytane było:
000778
Czujnik kąta skrętu (G85)
Wymieniłem cały ten panel z taśmą, ale nic to nie zmieniło i nie wiem, gdzie go może jeszcze boleć...
Z kodu błędów odczytane było:
000778
Czujnik kąta skrętu (G85)
Wymieniłem cały ten panel z taśmą, ale nic to nie zmieniło i nie wiem, gdzie go może jeszcze boleć...
Ride or Die...
ESP + ABS, mały problem...
Wybaczcie post pod poste, ale ogólnie ABS zgasł, okazał się być błędem, którego dało się skasować, a czujnik pokazuje cały czas, nie chce się skalibrować w ogóle.
Ride or Die...
ESP + ABS, mały problem...
ESP nie zgaśnie bo musisz zrobić adaptację G85
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
ESP + ABS, mały problem...
Racja
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
ESP + ABS, mały problem...
Dziękuje za odpowiedź, ale problemem jest to, że adaptacji nie da się zrobić, ponieważ znajomy podpinał pod komputer, ale nie mógł nic skonfigurować...
Ride or Die...
ESP + ABS, mały problem...
Nie chce być nie uprzejmy ale wie jak to zrobić?
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
ESP + ABS, mały problem...
Nie ma problemu Tak, tak, on ogólnie golfiarz i nie raz robił coś takiego, ale właśnie zastanawiamy się w czym może być problem, że nie może go adaptować...
Ride or Die...
ESP + ABS, mały problem...
bo nie potrafi
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
ESP + ABS, mały problem...
Witam ponownie.
Niestety nawet poprawna kalibracja nic nie daje, a teksty "bo nie potrafi", też nic nie pomagają.
Zastanawia mnie tylko jedna rzecz: Podpinając pod Vaga w blokach pomiarowych -08, wpisując grupę 003 są 4 linijki wersów:
Nieważne Nie pracuje
Nieważne Włączone/Wyłączone - W obu tych przypadkach zmienia się w zależności czy poruszam kierownicą
Nieważne Włączone/Wyłączone -
Nieważne Włączone
Bo normalnie w kalibracji wszytko jest ok, kierownica jest na środku wszystkie pomiary są dobre podczas skręcania kierownicą
A błąd dalej się pokazuje i nie idzie go dalej skasować nawet po kalibracji.
Niestety nawet poprawna kalibracja nic nie daje, a teksty "bo nie potrafi", też nic nie pomagają.
Zastanawia mnie tylko jedna rzecz: Podpinając pod Vaga w blokach pomiarowych -08, wpisując grupę 003 są 4 linijki wersów:
Nieważne Nie pracuje
Nieważne Włączone/Wyłączone - W obu tych przypadkach zmienia się w zależności czy poruszam kierownicą
Nieważne Włączone/Wyłączone -
Nieważne Włączone
Bo normalnie w kalibracji wszytko jest ok, kierownica jest na środku wszystkie pomiary są dobre podczas skręcania kierownicą
A błąd dalej się pokazuje i nie idzie go dalej skasować nawet po kalibracji.
Ride or Die...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości