Dziwny problem z kontrolka wody

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Dziwny problem z kontrolka wody

Post autor: Mavrick » pt cze 19, 2015 21:47

Witam

Przeszukalem cale forum ale chyba nikt nie mial jeszcze takiego problemu jak ja:/. Przelozylem do swojego gofera silnik z seata. Z racji tego ze seat mial MFA a moj gofer nie postanowilem przelozyc rowniez to. Wywalilem cala wiazke silnika i wsadzilem seatowska, dodatkowo zmienilem wiazke do zegarow. Po podlaczeniu aku wszystko jest ok...problem pojawia sie po przekreceniu kluczyka. Zapalaja sie kontrolki: woda, olej hamulec (ladowanie nie bo altka jeszcze nie podlaczylem). Po 5 sekundach kontrolka wody lekko przygasa a po kolejnych 5 sekundach zaczyna pulsowac (jasniej ciemniej jasniej ciemniej....) towarzyszy temu dzwiek jakby cykal przekaznik i dochodzi z zegarow. Po podlaczeniu swoich starych zegarow do wiazki od seata wszystko jest ok tzn po 5 s kontrolka od wody gasnie. Jak myslicie co moze byc przyczyna takiego zachowania?. Dodam ze okazalo sie ze zegary ktore siedzialy w seacie to w rzeczywistosci budzik z golfa GT. Poprzedni wlasciciel mial wyjeta zarowke od wody...juz teraz chyba wiem dlaczego...:/...jakies pomysly?. A i jeszcze taka uwaga z tego co patrzylem w etce to seat orginalnie z tym silnikiem mial VDO, te goferowe z MFA tez sa VDO natomiast moje stare Motometr ale wydaje mi sie ze to nie ma zbytnio wplywu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 28 gości