Problem z " CHECK OIL LEVEL ", MKIV, ALH

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

brxIII
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: czw lis 13, 2008 18:48
Lokalizacja: Świdnica

Problem z " CHECK OIL LEVEL ", MKIV, ALH

Post autor: brxIII » pt cze 05, 2015 13:35

Witam! Mam problem z włączającą się kontrolką check oil level ( żółta ), zapala się pomimo prawidłowego stanu - polowa bagnetu, na Vag żadnych błędów w silniki i liczniku. Zapala się w różnych sytuacjach, ruszaniu, autostrada różne prędkości. Zapala się raz częściej, raz rzadziej, niekiedy dwa trzy razy na tydzień. Gdzie można szukać przyczyny ??



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Problem z " CHECK OIL LEVEL ", MKIV, ALH

Post autor: Qto » pt cze 05, 2015 14:03

chyba nie ten dział...

u mnie w aucie zauważam, że wraz z wiekiem działanie czujnika podupada...
kiedyś kontrolka zapalała się jak było równo na minimum...teraz jest z tym różnie. Kiedy kontrolka zapaliła mi się pierwszy raz (jakoś rok po kupne auta) to zgasła dopiero po wymianie oleju (otwarcie maski oczywiście gasiło ja na 100km) :crazy: Jakoś dwa lata temu kontrolka w ogóle się nie zapaliła a stan był poniżej minimum...nie było jeszcze tragedii, na końcówce bagnetu jeszcze był olej :) Po wykręceniu czujnika z miski, przepłukaniu, przedmuchaniu...zaczął znowu działać poprawnie.
Także ja problemu doszukiwałbym się w samym czujniku...



brxIII
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: czw lis 13, 2008 18:48
Lokalizacja: Świdnica

Problem z " CHECK OIL LEVEL ", MKIV, ALH

Post autor: brxIII » pt cze 05, 2015 23:05

Qto, faktycznie zapomniałem o tym dziale, dzięki za przeniesienie, więc przy wymianie oleju wezmę wykręcę czujnik do mycia. On jest na jakiejś uszczelce osadzony ?? :)



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Problem z " CHECK OIL LEVEL ", MKIV, ALH

Post autor: Qto » pt cze 05, 2015 23:12

tak, jest tam pierścień uszczelniający



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości