Trochę kodów błędów. Co najważniejsze?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Trochę kodów błędów. Co najważniejsze?
Witam.
Pacjent 1.9 TDI AHF
Może ktoś, coś?
Trochę ogarniam, ale bez szału.
Od czego zaczynać. Co najważniejsze do usunięcia w 1 kolejności?
Przy rozruchu świeci oil service workshop.
Drażni bo pika ;/
Control Module Part Number: 038 906 018 BM
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2115
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00046
2 Faults Found:
18025 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29): Open or Short to Ground
P1617 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
Control Module Part Number: 1J0 920 822 B
Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V22
Software Coding: 04142
Work Shop Code: WSC 49743
Additional Info: Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1268988
2 Faults Found:
00534 - Engine Oil Temperature Sensor (G8)
30-00 - Open or Short to B+
01176 - Key
07-10 - Signal to Low - Intermittent
Control Module Part Number: 1J0 959 799 AH
Component and/or Version: 4E Zentral-SG Komf. 0001
Software Coding: 04097
Work Shop Code: WSC 00046
Additional Info: 1J1959801C 4E Tőrsteuerger. FS0001F
Additional Info: 1J1959802D 4E Tőrsteuerger. BF0001r
Additional Info: 1J4959811C 4E Tőrsteuerger. HL0001r
Additional Info: 1J4959812C 4E Tőrsteuerger. HR0001r
5 Faults Found:
00953 - Interior Light Time limit
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)
35-00 - -
00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)
35-00 - -
00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)
27-00 - Implausible Signal
EDIT: Dodam że wszystko się kasuje zawsze oprócz 00534
Trochę pojeżdżę i znowu się pojawiają
Radźcie
Pacjent 1.9 TDI AHF
Może ktoś, coś?
Trochę ogarniam, ale bez szału.
Od czego zaczynać. Co najważniejsze do usunięcia w 1 kolejności?
Przy rozruchu świeci oil service workshop.
Drażni bo pika ;/
Control Module Part Number: 038 906 018 BM
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2115
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00046
2 Faults Found:
18025 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29): Open or Short to Ground
P1617 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
Control Module Part Number: 1J0 920 822 B
Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V22
Software Coding: 04142
Work Shop Code: WSC 49743
Additional Info: Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1268988
2 Faults Found:
00534 - Engine Oil Temperature Sensor (G8)
30-00 - Open or Short to B+
01176 - Key
07-10 - Signal to Low - Intermittent
Control Module Part Number: 1J0 959 799 AH
Component and/or Version: 4E Zentral-SG Komf. 0001
Software Coding: 04097
Work Shop Code: WSC 00046
Additional Info: 1J1959801C 4E Tőrsteuerger. FS0001F
Additional Info: 1J1959802D 4E Tőrsteuerger. BF0001r
Additional Info: 1J4959811C 4E Tőrsteuerger. HL0001r
Additional Info: 1J4959812C 4E Tőrsteuerger. HR0001r
5 Faults Found:
00953 - Interior Light Time limit
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)
35-00 - -
00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)
35-00 - -
00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)
27-00 - Implausible Signal
EDIT: Dodam że wszystko się kasuje zawsze oprócz 00534
Trochę pojeżdżę i znowu się pojawiają
Radźcie
Trochę kodów błędów. Co najważniejsze?
Odnośnie 00534
http://a4-klub.pl/index.php?/topic/1007 ... zujnik-g8/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://a4-klub.pl/index.php?/topic/1007 ... zujnik-g8/" onclick="window.open(this.href);return false;
Trochę kodów błędów. Co najważniejsze?
Podmieniałeś licznik może?
Ten błąd jest od kontrolki świec żarowych pojawia się , gdy przepali się ta żaróweczka(rzadkość) lub , gdy zmieniamy licznik z 919(bez CAN) na 920(z CAN), bo ta kontrolka w nowszym liczniku jest przez CAN, a nie analogowo.
18025 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29): Open or Short to Ground
P1617 - 35-10 - - - Intermittent
To jest czujnik w misce, możliwe, że go nie masz. Kodowaniem trzeba wyłączyć.
Te dwa błędy to problemy z zamkiem, drzwi kierowcy i prawy tył. Mikrostyk, zimne luty.
Błąd związany z mikrostykami,lutami, przez co podświetlenie wnętrza szaleje, bo czas został przekroczony.
Maty lusterek prawdopodobnie uszkodzone lub coś z połączeniem między nimi, a modułami w drzwiach.
Kod: Zaznacz cały
8025 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29): Open or Short to Ground
P1617 - 35-10 - - - Intermittent
18025 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29): Open or Short to Ground
P1617 - 35-10 - - - Intermittent
Kod: Zaznacz cały
00534 - Engine Oil Temperature Sensor (G8)
30-00 - Open or Short to B+
Kod: Zaznacz cały
00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)
27-00 - Implausible Signal
Kod: Zaznacz cały
00953 - Interior Light Time limit
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
Kod: Zaznacz cały
00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)
35-00 - -
00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)
35-00 - -
And remember respect is everything! VCDS 18.5.2, BDM , liczniki grupa VAG (od najstarszych do najnowszych).
Trochę kodów błędów. Co najważniejsze?
Witam
Podmieniałem liczniki własnie z 919 na 920
Jak to przekodować? bo czujnika w misie nie mam.
Oki z zimnymi lutami się pobawię kiedyś jak będzie cieplej i czas na to.
Oświetlenie może być przez żarówki ledowe ?
Podmieniałem liczniki własnie z 919 na 920
Jak to przekodować? bo czujnika w misie nie mam.
Oki z zimnymi lutami się pobawię kiedyś jak będzie cieplej i czas na to.
Oświetlenie może być przez żarówki ledowe ?
Trochę kodów błędów. Co najważniejsze?
Arnoldo, zadaj jeszcze jedno takie pytanie a dostaniesz WARNA bo wszystko było i jest opisane na forum ....
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Trochę kodów błędów. Co najważniejsze?
W tym liczniku tak jak teraz patrzę, to czujnika oleju w misce nie można przekodować. Trzeba wgrać wsad od 1J0 920 820B. Nie, oświetlenie wariuje tak jak napisałem przez mikrostyki bądź zimne luty w zamkach.
And remember respect is everything! VCDS 18.5.2, BDM , liczniki grupa VAG (od najstarszych do najnowszych).
Trochę kodów błędów. Co najważniejsze?
Odłączyłem i podłączyłem licznik jeszcze raz. I co? I błąd od czujnika oleju się już więcej nie pojawia
Trochę kodów błędów. Co najważniejsze?
Widocznie źle coś stykało na liczniku
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Trochę kodów błędów. Co najważniejsze?
Noi powrót do przeszłości. Znowu to samo. To może rzeczywiście zmienić wsad? Ma ktoś 1J0 920 820B ?
Trochę kodów błędów. Co najważniejsze?
Jeśli tak się to objawia to być może uszkodzone styki przy liczniku coś musi się tam dziać. A co do zmiany wsadu. Jakiej firmy licznik? Jeśli VDO to mam i podaj mail.
And remember respect is everything! VCDS 18.5.2, BDM , liczniki grupa VAG (od najstarszych do najnowszych).
Trochę kodów błędów. Co najważniejsze?
Właśnie motometer ; (
Czy jest mi ktoś w stanie rzucić wsad do motometer 1J0 920 820B ?
am_komputer@o2.pl
Czy jest mi ktoś w stanie rzucić wsad do motometer 1J0 920 820B ?
am_komputer@o2.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości