Kontrolka silnika a intercooler i turbina + katalizator GV

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

parafik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: czw sty 08, 2015 20:35
Lokalizacja: Międzyzdroje

Kontrolka silnika a intercooler i turbina + katalizator GV

Post autor: parafik » czw maja 07, 2015 22:27

Walnął mi wąż od intercoolera. Przy jeździe brak mocy. Przy tym zaświeciła mi się kontrolka silnika (na drugi dzień). I pytanie? Wina turbiny bo za niskie ciśnienie, czy katalizator padł.



Awatar użytkownika
marmi m
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 743
Rejestracja: pn sie 08, 2011 23:08
Lokalizacja: K-ce

Kontrolka silnika a intercooler i turbina + katalizator GV

Post autor: marmi m » pt maja 08, 2015 00:01

Skoro walnął ci wąż to logiczne że nie ma mocy bo dolot jest nieszczelny, a kontrolka silnika zamiast gdybać co i jak proponuję zacząć od komputera i odczytu błędów bo inaczej nic nie ustalisz...

naprawiłeś ten wąż czy jeździsz tak z uszkodzonym?? jak jeździsz z uszkodzonym to nie dziwota że potem pali się czek...


CC 1,7CDTI --> VW GOLF V 1,9TDI -->GOLF 6 2.0TDI CR

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 15 gości