obrotomierz vr 6

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

javer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz kwie 26, 2015 11:20

obrotomierz vr 6

Post autor: javer » śr maja 06, 2015 16:23

Witam
Mam problem z obrotomierzem w golfie 2 po swapie na 2.9 abv licznik na jedną kostkę wszystko działa do momentu osiągnięcia przez obrotek 5.5 tys obrotów wtedy się cofa i jak ujmę gazu wszystko wraca do normy zrobiłem wszystko według tego schematu http://www.customobsessions.com/phpBB/v ... hp?t=38747" onclick="window.open(this.href);return false; i nie mam pojęcia o co kaman czy muszę zmienić licznik na tez z dwiema kostkami ?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

obrotomierz vr 6

Post autor: Haki » śr maja 06, 2015 22:53

javer, jak ujmiesz gazu to idzie obrotomierz dalej jak 5,5 tys ? czy dalej cuda ???


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

javer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz kwie 26, 2015 11:20

Re: obrotomierz vr 6

Post autor: javer » czw maja 07, 2015 08:22

Właśnie staje na 5.5 RPM i dalej nie idzie



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

obrotomierz vr 6

Post autor: Haki » czw maja 07, 2015 08:23

Może oporniki nie takie .,...zastosowałeś


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

obrotomierz vr 6

Post autor: -=ren=- » czw maja 07, 2015 11:12

z przykrością muszę stwierdzić, że w tej przeróbce z podanej strony nie wykorzystuje się oporników... a VCDS pokzauje Ci wyższe obroty powyżej 5500??

a co z sygnałem z ECU silnika? nie z cewek... Nie chcesz go wykorzystać?


vwlifestyle.pl
Obrazek

javer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz kwie 26, 2015 11:20

obrotomierz vr 6

Post autor: javer » czw maja 07, 2015 11:24

Powiem ze nie sprawdzalem ale raczej tak bo silnik sie dalej wkreca a co do sygnalu z ecu to jest on niestety nie do tego typu licznika no chyba ze jest jakis sposob na to



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

obrotomierz vr 6

Post autor: -=ren=- » czw maja 07, 2015 15:04

sygnał z Ecu to prostokąt z napięciem 5V (TTL) a ty żeby wzbudzić obrotek w MK2 musisz mieć sygnał 12V.

Wpinając się na te zaciski ze śrubami, wpinasz się za modułem zapłonowym, czylii za wzmacniaczem który sygnały z ECU( z poziomem TTL ) wzmacnia żeby "odpalić" nimi cewki (napięcie 12V)... Robisz taki sam układ na własnym tranzystorze montujesz np w liczniku i sprawa załatwiona, bez prowadzenia żadnych dodatkowych kabli.

Tutaj masz dwa kable bo cewka odpalana jest na pół pewnie... 3 w jednym momencie 3 w drugim...


vwlifestyle.pl
Obrazek

javer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz kwie 26, 2015 11:20

obrotomierz vr 6

Post autor: javer » czw maja 07, 2015 22:00

Cewki odpalane sa w 3 etapach po dwa cylindry. A co do tego wzmacniacza to moznaby jakis schemat to byloby mi duzo latwiej :pub:



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

obrotomierz vr 6

Post autor: Hubi14 » pt maja 08, 2015 06:48

to chyba nie do końca wypali, jakie diody wstawiłeś? te 1N4004 czy jakieś inne?



javer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz kwie 26, 2015 11:20

obrotomierz vr 6

Post autor: javer » pt maja 08, 2015 07:21

Dokladnie takie 1N4004



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości