obrotomierz vr 6
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
obrotomierz vr 6
Witam
Mam problem z obrotomierzem w golfie 2 po swapie na 2.9 abv licznik na jedną kostkę wszystko działa do momentu osiągnięcia przez obrotek 5.5 tys obrotów wtedy się cofa i jak ujmę gazu wszystko wraca do normy zrobiłem wszystko według tego schematu http://www.customobsessions.com/phpBB/v ... hp?t=38747" onclick="window.open(this.href);return false; i nie mam pojęcia o co kaman czy muszę zmienić licznik na tez z dwiema kostkami ?
Mam problem z obrotomierzem w golfie 2 po swapie na 2.9 abv licznik na jedną kostkę wszystko działa do momentu osiągnięcia przez obrotek 5.5 tys obrotów wtedy się cofa i jak ujmę gazu wszystko wraca do normy zrobiłem wszystko według tego schematu http://www.customobsessions.com/phpBB/v ... hp?t=38747" onclick="window.open(this.href);return false; i nie mam pojęcia o co kaman czy muszę zmienić licznik na tez z dwiema kostkami ?
obrotomierz vr 6
javer, jak ujmiesz gazu to idzie obrotomierz dalej jak 5,5 tys ? czy dalej cuda ???
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
obrotomierz vr 6
Może oporniki nie takie .,...zastosowałeś
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
obrotomierz vr 6
z przykrością muszę stwierdzić, że w tej przeróbce z podanej strony nie wykorzystuje się oporników... a VCDS pokzauje Ci wyższe obroty powyżej 5500??
a co z sygnałem z ECU silnika? nie z cewek... Nie chcesz go wykorzystać?
a co z sygnałem z ECU silnika? nie z cewek... Nie chcesz go wykorzystać?
obrotomierz vr 6
Powiem ze nie sprawdzalem ale raczej tak bo silnik sie dalej wkreca a co do sygnalu z ecu to jest on niestety nie do tego typu licznika no chyba ze jest jakis sposob na to
obrotomierz vr 6
sygnał z Ecu to prostokąt z napięciem 5V (TTL) a ty żeby wzbudzić obrotek w MK2 musisz mieć sygnał 12V.
Wpinając się na te zaciski ze śrubami, wpinasz się za modułem zapłonowym, czylii za wzmacniaczem który sygnały z ECU( z poziomem TTL ) wzmacnia żeby "odpalić" nimi cewki (napięcie 12V)... Robisz taki sam układ na własnym tranzystorze montujesz np w liczniku i sprawa załatwiona, bez prowadzenia żadnych dodatkowych kabli.
Tutaj masz dwa kable bo cewka odpalana jest na pół pewnie... 3 w jednym momencie 3 w drugim...
Wpinając się na te zaciski ze śrubami, wpinasz się za modułem zapłonowym, czylii za wzmacniaczem który sygnały z ECU( z poziomem TTL ) wzmacnia żeby "odpalić" nimi cewki (napięcie 12V)... Robisz taki sam układ na własnym tranzystorze montujesz np w liczniku i sprawa załatwiona, bez prowadzenia żadnych dodatkowych kabli.
Tutaj masz dwa kable bo cewka odpalana jest na pół pewnie... 3 w jednym momencie 3 w drugim...
obrotomierz vr 6
Cewki odpalane sa w 3 etapach po dwa cylindry. A co do tego wzmacniacza to moznaby jakis schemat to byloby mi duzo latwiej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości