Wyłączony zapłon a kontrolki dalej swiecą
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wyłączony zapłon a kontrolki dalej swiecą
Licznik zawiozlem chwile po 18 wiec juz dzisiaj nic z tym nie robił, jutro od rana bedzie grzebal dalej. Tez wlasnie czytalem ze migajaca kontrolka od swiec oznacza rowniez brak stopu.
Wyłączony zapłon a kontrolki dalej swiecą
Licznik wymieniony, doszedł sterownik silnika. Auto normalnie gaśnie, stop jest, ale pojawił sie inny problem. Nowy licznik pokazuje wszystko oprócz temperatury - cały czas 130 stopni. Podmienił czujnik i dalej tak samo więc stwierdził ze to wina licznika. Może jakieś inne pomysły czy faktycznie chłopak sprzedał mi uszkodzony licznik?
Wyłączony zapłon a kontrolki dalej swiecą
Lewan25, a w liczniku nie było nic modzone ? nie zmieniane kodowanie etc ?
Jesteś z Kępna - pogadaj z kimś z grupy - co siedzi w zegarach i niech posprawdza co masz ,,, bo tak naprawdę to nawet nie napisałeś jakie masz te zegary .. numer .. producent etc ...
Jesteś z Kępna - pogadaj z kimś z grupy - co siedzi w zegarach i niech posprawdza co masz ,,, bo tak naprawdę to nawet nie napisałeś jakie masz te zegary .. numer .. producent etc ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Wyłączony zapłon a kontrolki dalej swiecą
Moj licznik to zwykły VDO z numerem 919 bez zadnego FIS'a czy MFA i taki sam kupiłem z Golfa tez ALH z 99 roku o tym samym numerze. Jedynie Sterownik silnika koncówka sie różniła ja miałem AN a ten co kupiłem jest AE. Części pochodza z wersji EU ktora poszła na części ze wzgledu na uszkodzona turbine i przerysowany cały lewy bok . Chłopak który mi to robi ogarnia elektromechanike wiec myśle że doszedł by do tego czy coś było zmieniane czy nie. Jedno jest pewne mój stary licznik nieźle się spalił w środku, nawet tarcze w niektorych miejscach sie przebarwiły
Wyłączony zapłon a kontrolki dalej swiecą
a nie masz gdzieś zwarcia na wiązce z czujnika?co mogło być przyczyną spalenia porzedniego licznika?
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Wyłączony zapłon a kontrolki dalej swiecą
Nie mam pojęcia bo auto jeszcze jest u Niego. Jak odbiore to sie zapytam od czego takie cyrki wyszły?
Re: Wyłączony zapłon a kontrolki dalej swiecą
Po Twoich opisach dochodzę do wniosku że warto poszukać problemu we wstecznym , to gaszenie auta wstecznym było najprawdopodobniej spowodowane tym że po wbiciu wstecznego robiło Ci zwarcie i ucinało napięcie , dlatego gasiło Ci auto . Dokładnie sprawdź ten wyłącznik wstecznego przy skrzyni i okablowanie . jak raz ugotowało to żeby nie zrobiło powtórki. Ale to już zgaduję , teraz czekamy na werdykt kolegi co było .
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
Wyłączony zapłon a kontrolki dalej swiecą
Długo nic nie pisałem. Opis usterki nie będzie opisany profesjonalnie bo się na tym nie znam.
Pierwsza poszła kostka stacyjki - wymiana - zero efektu
Drugi był licznik bo pierwszy okazał się spalony
Licznik zaczął pokazywać wszystko oprócz temperatury - narazie tak zostało
Następna diagnoza sterownik silnika, kupiłem drugi auto zaczęło normalnie gasnąć, pojawił się stop, ale za każdym razem na nowym sterowniku wywalało jakieś błędy.
Przekopał całą instalacje, poczyścił wszystkie styki, złączki kostki i po tym zabiegu auto wróciło do normy, a błędy przestały wyskakiwać. Jeżdże już od tygodnia i póki co wszystko ok. Jedynie ta temperatura - u mechanika wskakiwało na 130 stopni u mnie cały czas wskazówka leży, raz tylko podniosła się do około 40 stopni ale po chwili znowu opadła do 0 . Możliwe jest ze to przez różnice w jednej cyferce z kodu licznika? u mnie 1J0919860 w nowym 1J0919861
Pierwsza poszła kostka stacyjki - wymiana - zero efektu
Drugi był licznik bo pierwszy okazał się spalony
Licznik zaczął pokazywać wszystko oprócz temperatury - narazie tak zostało
Następna diagnoza sterownik silnika, kupiłem drugi auto zaczęło normalnie gasnąć, pojawił się stop, ale za każdym razem na nowym sterowniku wywalało jakieś błędy.
Przekopał całą instalacje, poczyścił wszystkie styki, złączki kostki i po tym zabiegu auto wróciło do normy, a błędy przestały wyskakiwać. Jeżdże już od tygodnia i póki co wszystko ok. Jedynie ta temperatura - u mechanika wskakiwało na 130 stopni u mnie cały czas wskazówka leży, raz tylko podniosła się do około 40 stopni ale po chwili znowu opadła do 0 . Możliwe jest ze to przez różnice w jednej cyferce z kodu licznika? u mnie 1J0919860 w nowym 1J0919861
Wyłączony zapłon a kontrolki dalej swiecą
Lewan25, czujnik temperatury cieczy + termostat ///
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Re: Wyłączony zapłon a kontrolki dalej swiecą
Lewan25 pisze:Mówił że czujnik podmieniał z innego Vag'a i było to samo
Ma być dokładnie taki jak pisze producent ,, o odpowiednich numerach etc ... do Twojego silnika
Tu nie ma " z innego VAG-a " bo często się cuda wianki robią
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 19 gości