Falujący obrotomierz oszukuje
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Falujący obrotomierz oszukuje
Witam szukałem po necie i nie mogę nic znaleźć mam 1.8 16v i podłączyłem obrotek 5" z shift lightem problem polega na tym że źle wskazuje jak dam w komin idzie ładnie do ok 4tys poem wskazówka wariuje i skacze i nie wskazuje płynnie jak jadę na odcince to pokazuje 5500 i tkacze tak do 6900 i czasem nawet tak jakby jakiś impuls dochodził i do 9tys na chwile wskoczy i znów 5500. mam podłączony normalni + i - z instalacji i sygnał do cewki wie ktoś co może być przyczyną?? może da się podłączyć jakiś kondensator czy coś aby ustabilizować go??
Było mkII AFN+ 198KM/381NM
Polo 86c KR ITB
Polo 86c KR ITB
Falujący obrotomierz oszukuje
Nie wiem czy to nie wina tego ,że cewka się przegrzewa ...
Podobną sytuację miał kiedyś znajomy w japońcu ...
Podobną sytuację miał kiedyś znajomy w japońcu ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Falujący obrotomierz oszukuje
spróbuj sygnał do obrotka podpiąć w instalację z auta a nie pod cewkę, bo w MK II sygnał na obrotomierz idzie nie z cewki tylko z modułu zapłonowego
Falujący obrotomierz oszukuje
Tak wiem ale jest założony sterownik SA Megasquirt i nie ma modułu tylko bezpośrednio komp steruje cewką, a jak podłączyłem licznik z obrotkiem to normalnie pokazuje a ten uniwersalny szaleje a jest nowy. Może spróbuje wpiąć się w instalke przy liczniku i zobaczę czy coś pomoże jak myślicie może to mieć znaczenie i coś dać?
Było mkII AFN+ 198KM/381NM
Polo 86c KR ITB
Polo 86c KR ITB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości