Zabezpieczenie antykradzieżowe - odcięcie zapłonu

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

@Di

Post autor: @Di » ndz mar 22, 2015 12:22

Witam,

Na wstępie pragnę przywitać się z użytkownikami forum, gdyż jestem nowicjuszem a zarazem świeżym posiadaczem MK4 aż od 4 dni :grin: . Więc wszystko mi obce w tym samochodzie i muszę zasięgnąć wiedzy.

Potrzebuję pomocy gdyż chcę zamontować dodatkowe zabezpieczenie kradzieżowe mianowicie: http://allegro.pl/kd-2006-bezobslugowa- ... 70828.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Proszę o poradę osób doświadczonych w temacie, czy ewentualnie taki układ z linku powyżej będzie dobry do mojego autka ( golf 4, silnik 1.6 FSI benzyna, rocznik 2002).
Wyczytałem na naszym forum, że ludzie odcinają czujniki przed eku ale jestem zielony w temacie prosiłbym o instrukcję krok po kroku i jakie zabezpieczenie jest najlepsze - najtrudniejsze to złamania przez złodzieja.

Pozdrawiam
@Di

Hubi14
Forum Master
Forum Master

Post autor: Hubi14 » ndz mar 22, 2015 12:31

tak prawdę powiedziawszy to najtrudniejsze zabezpieczenie do złamania przez złodzieja to będzie to wymyślone przez nas, bo takie gotowce to złodziej też może kupić zobaczy co i jak i już, a jak sam coś ulepisz to zawsze dłużej zabierze dojście co i jak. A jak najlepiej, chyba nie ma jednoznacznej odpowiedzi, można odciąć zasilanie ECU, pomp paliwa, wtryskiwaczy, rozrusznika, możliwe, że coś przy immo by dało radę zrobić, a i Golfów IV już tak nie kradną jak kiedyś ;)

@Di

Post autor: @Di » ndz mar 22, 2015 12:36

Właśnie jest parę opcji, które wymieniłeś i zastanawiam się co najlepiej "odciąć" żeby było dobrze i komputer nie łapał błędów a zarazem nie było proste do obejścia np. poprzez pociągnięcie zasilania z akumulatora itp. A może jakaś solidna blokada na skrzynię biegów ? lub coś podobnego ?

Może fakt, że już tak nie kradną ale lepiej dmuchać na zimne niż potem płakać.