Witam,
Na wstępie pragnę przywitać się z użytkownikami forum, gdyż jestem nowicjuszem a zarazem świeżym posiadaczem MK4 aż od 4 dni . Więc wszystko mi obce w tym samochodzie i muszę zasięgnąć wiedzy.
Potrzebuję pomocy gdyż chcę zamontować dodatkowe zabezpieczenie kradzieżowe mianowicie: http://allegro.pl/kd-2006-bezobslugowa- ... 70828.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Proszę o poradę osób doświadczonych w temacie, czy ewentualnie taki układ z linku powyżej będzie dobry do mojego autka ( golf 4, silnik 1.6 FSI benzyna, rocznik 2002).
Wyczytałem na naszym forum, że ludzie odcinają czujniki przed eku ale jestem zielony w temacie prosiłbym o instrukcję krok po kroku i jakie zabezpieczenie jest najlepsze - najtrudniejsze to złamania przez złodzieja.
Pozdrawiam
@Di
Zabezpieczenie antykradzieżowe - odcięcie zapłonu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
tak prawdę powiedziawszy to najtrudniejsze zabezpieczenie do złamania przez złodzieja to będzie to wymyślone przez nas, bo takie gotowce to złodziej też może kupić zobaczy co i jak i już, a jak sam coś ulepisz to zawsze dłużej zabierze dojście co i jak. A jak najlepiej, chyba nie ma jednoznacznej odpowiedzi, można odciąć zasilanie ECU, pomp paliwa, wtryskiwaczy, rozrusznika, możliwe, że coś przy immo by dało radę zrobić, a i Golfów IV już tak nie kradną jak kiedyś
Właśnie jest parę opcji, które wymieniłeś i zastanawiam się co najlepiej "odciąć" żeby było dobrze i komputer nie łapał błędów a zarazem nie było proste do obejścia np. poprzez pociągnięcie zasilania z akumulatora itp. A może jakaś solidna blokada na skrzynię biegów ? lub coś podobnego ?
Może fakt, że już tak nie kradną ale lepiej dmuchać na zimne niż potem płakać.
Może fakt, że już tak nie kradną ale lepiej dmuchać na zimne niż potem płakać.
można odciąć zasilanie ECU, wtryskiwaczy i pomp paliwa i jakąś porządną blokadę, to zawsze coś to da jak zrobisz z głową to błędami sypać nie będzie