Witam.Mam golfa 2 1.6 na gaźniku i zmieniam go na wtrysk od RP.Mam problem z wiązką bo ja mam starą instalację a dawca to nowa elektryka.Nie wiem jak się za to zabrać jestem w tym laikiem .Tu są zdjęcia starych i nowych kostek.Najlepiej jakby ktoś napisał mi który kabel do którego przylutować.Nie wiem też jakie wtyczki podłączyć do cewki najlepiej jakby ktoś wrzucił zdjęcie z podłączonymi prawidłowo wtyczkami do cewki.Byłbym bardzo wdzięczny z udzieloną pomoc
Tu stara wtyczka i kable
Tu nowe kable
Tu cewka
Bardzo prosiłbym o pomoc!!!
Zmiana gaźnika na wtrysk problem podłączeniem wiązki
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zmiana gaźnika na wtrysk problem podłączeniem wiązki
Ostatnio zmieniony ndz mar 15, 2015 10:42 przez fanvw85, łącznie zmieniany 1 raz.
Zmiana gaźnika na wtrysk problem podłączeniem wiązki
http://a2resource.com/electrical/CE1.html" onclick="window.open(this.href);return false; http://a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false; działaj masz wszystko jak na talerzu .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Zmiana gaźnika na wtrysk problem podłączeniem wiązki
Dzięki pomocy kolegi spirit77 zajmowałem się podłączaniem wszystkiego ale gdy wszystko podłączyłem po przekręceniu stacyjki nie działa przekaźnik 67.Mógłby ktoś kto sie w tym zna zweryfikować czy wszystko jest podłączone tak jak ma być?
G2/4 czarno-biały łączysz z D13 w starej wiązce.
G1/6 brązowo-czerwony, możesz go podłączyć poprzez konektor żeński 6,3 mm do masy koło skrzynki przekaźników.
G1/3 czerwono-żółty, jest to przewód sygnałowy do załączania przekaźnika paliwa. Musisz mieć konektor żeński 2,8 mm do wpięcia go w podstawkę przekaźnika paliwa.
G1/8 biało-fioletowy czyli zasilanie wtryskiwacza monowtrysku wpinasz razem z zasilaniem pomp paliwa na wyjściu przekaźnika paliwa.
czarny masa
czerwony plus
podłączenie przekaźnika 67
Pin 1 sygnał z ECU, dawny G1/3.
Pin 2 stały plus, dobrze by było by był tam bezpiecznik 15A.
Pin 4 plus po zapłonie, bierzesz z pinu 5 z gniazda nr 3 z przodu skrzynki.
Pin 8 prąd do pompy paliwa czyli wyjście.
G2/4 czarno-biały łączysz z D13 w starej wiązce.
G1/6 brązowo-czerwony, możesz go podłączyć poprzez konektor żeński 6,3 mm do masy koło skrzynki przekaźników.
G1/3 czerwono-żółty, jest to przewód sygnałowy do załączania przekaźnika paliwa. Musisz mieć konektor żeński 2,8 mm do wpięcia go w podstawkę przekaźnika paliwa.
G1/8 biało-fioletowy czyli zasilanie wtryskiwacza monowtrysku wpinasz razem z zasilaniem pomp paliwa na wyjściu przekaźnika paliwa.
czarny masa
czerwony plus
podłączenie przekaźnika 67
Pin 1 sygnał z ECU, dawny G1/3.
Pin 2 stały plus, dobrze by było by był tam bezpiecznik 15A.
Pin 4 plus po zapłonie, bierzesz z pinu 5 z gniazda nr 3 z przodu skrzynki.
Pin 8 prąd do pompy paliwa czyli wyjście.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości