Temat był poruszany wielokrotnie, ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem we wcześniejszych postach, więc muszę odświeżyć. Instalacja oczywiście ori.
Przekaźniki pod fotelami pykają prawidłowo, obroty minimalnie spadają po przełączeniu potencjometru na 1. Napięcie na fotelu kierowcy mam 12,9V a u pasażera 14V. Fotel kierowcy wcale nie grzeje, fotel pasażera po 15 minutach przy włączonym silniku minimalnie się nagrzewa. Jedyne co zauważyłem to pod fotelem kierowcy mam przekaźnik 60, a pod pasażera jest 59. Teraz moje pytanie, czy to wina termistora? Bo jedynie tyle udało mi się wydedukować po przestudiowaniu większej ilości tematów... Pytam tutaj zanim zabiorę się za rozbiórkę Chyba, że warto spróbować podpiąć je bezpośrednio pod aku?
Awaria podgrzewanych foteli
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Awaria podgrzewanych foteli
"No matter how talented you are, your talent is gonna fail you if you are not skilled."
"Efekt Motyla" jest metaforą służącą zobrazowaniu procesów nieliniowych.
"Efekt Motyla" jest metaforą służącą zobrazowaniu procesów nieliniowych.
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Awaria podgrzewanych foteli
termistor swoją drogą ale piszesz że przekaźnik pyka,prawdopodobni z matą coś nie tak...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Awaria podgrzewanych foteli
Podejrzewam, że kierowcy może być wyeksploatowana, ale pasażera niby chodzi tylko coś nie do końca...
Ktoś ma jakiś pomysł od czego zacząć?
Ktoś ma jakiś pomysł od czego zacząć?
"No matter how talented you are, your talent is gonna fail you if you are not skilled."
"Efekt Motyla" jest metaforą służącą zobrazowaniu procesów nieliniowych.
"Efekt Motyla" jest metaforą służącą zobrazowaniu procesów nieliniowych.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości