Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Wyglada ze wszystko chyba OK. Pierwsze pyknięcie w pilota otwierają się drzwi kierowcy , drugie reszta drzwi wraz z klapą ( mam kombi )
Zauwazylem ze pojawil sie problem gdy jako pierwsze otworze przednie drzwi od strony pasazera. Dolna lampka nie pali się, auto zamyka się samoczynnie po około 20 sekundach , następnie gdy drzwi sa NADAL otwarte < fizycznie > lampka sie zapala...
W komforcie slychać cykanie.Na starym module taki sam objaw - nie dziala lampka gdy drzwi sa otwarte , podejzewam mikrostyk w zamku - dobrze myślę ?
Jednak w diagnostyce na starym module jak i nowym nie mam zadnego bledu zwiazanego z elektryka drzwi..
Aktywowalem tez czeskim programem motordiag domykanie szyb.
Jescze jedno, komfort zaczął zgłaszać błąd o oznaczeniu 01131 - Control Circut for turn signal - intermittent - co to moze byc ?
Zauwazylem ze pojawil sie problem gdy jako pierwsze otworze przednie drzwi od strony pasazera. Dolna lampka nie pali się, auto zamyka się samoczynnie po około 20 sekundach , następnie gdy drzwi sa NADAL otwarte < fizycznie > lampka sie zapala...
W komforcie slychać cykanie.Na starym module taki sam objaw - nie dziala lampka gdy drzwi sa otwarte , podejzewam mikrostyk w zamku - dobrze myślę ?
Jednak w diagnostyce na starym module jak i nowym nie mam zadnego bledu zwiazanego z elektryka drzwi..
Aktywowalem tez czeskim programem motordiag domykanie szyb.
Jescze jedno, komfort zaczął zgłaszać błąd o oznaczeniu 01131 - Control Circut for turn signal - intermittent - co to moze byc ?
Ostatnio zmieniony pn maja 04, 2015 13:00 przez Mozzambik, łącznie zmieniany 2 razy.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
niekoniecznie...ale na pewno coś w zamku, rozebrać, wyczyścić, poprawić luty, sprawdzić działanie mikrostykuMozzambik pisze:podejzewam mikrostyk w zamku - dobrze myślę ?
miałeś komfort na jedną wtyczkę a wrzuciłeś taki na dwie...drugą wtyczkę podłączyłeś ? Jak nie to dlatego masz błąd...Mozzambik pisze:komfort zaczął zgłaszać błąd o oznaczeniu 01131 - Control Circut for turn signal - intermittent - co to moze byc ?
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Tak mialem na jedną, teraz jest na dwie.
W jaki sposób podłączyć tą drugą wtyczkę aby wyeliminować ten błąd ? Chyba ze nie ma on na nic wpływu ?
Komfort kupilem juz z kawałkiem wtyczki , aby polepszyc zasięg pilota.
W jaki sposób podłączyć tą drugą wtyczkę aby wyeliminować ten błąd ? Chyba ze nie ma on na nic wpływu ?
Komfort kupilem juz z kawałkiem wtyczki , aby polepszyc zasięg pilota.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
wg schematuMozzambik pisze:W jaki sposób podłączyć tą drugą wtyczkę aby wyeliminować ten błąd ?
nie ma, nie masz sygnalizacji kierunkowskazami otwarcia/zamknięcia autaMozzambik pisze:Chyba ze nie ma on na nic wpływu ?
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Ok , postaram sie zatem wykonac ta operacje wg ponizszego watku :
viewtopic.php?t=192820" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy podłączenie tego kabla jest obowiązkowe :
T15/15 - 1,5mm czerwono/czarny - następny bezpiecznik dodatkowy obok przekaźników 15A
?
viewtopic.php?t=192820" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy podłączenie tego kabla jest obowiązkowe :
T15/15 - 1,5mm czerwono/czarny - następny bezpiecznik dodatkowy obok przekaźników 15A
?
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Mam problem, mianowice probuje wrzucic full fisa z b5fl. Licznik immo 3,tak jak poprzedni, wgralem do niego wsad z golfa. Problem pojawia sie przy kodowaniu kluczykow. Pin posiadam, podczas proby zaadoptowania kluczy w grupie 21 instrumentow, komputer nie pozwala na przypisanie kluczykow, automatycznie wskakuje 0.
Moje pytanie: w ktorej grupie oraz pozycji instruments17 sprawdze czy kluczyk mozna zakodowac?
Wsady przepisywalem w eeprom programmer. Kodowanie licznika rowniez zmienilem. Czy crypto48 jest' jednorazowego uzytku i to w nim widnieje problem, czy jest cos co pominalem?
Moje pytanie: w ktorej grupie oraz pozycji instruments17 sprawdze czy kluczyk mozna zakodowac?
Wsady przepisywalem w eeprom programmer. Kodowanie licznika rowniez zmienilem. Czy crypto48 jest' jednorazowego uzytku i to w nim widnieje problem, czy jest cos co pominalem?
Kupię: -nakładki na pedały audi TT,
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
nie napisałeś jaki wcześniej miałeś licznik...ale przy ARL pewnie immo3, więc musisz kupić nowe pastylki
Re: Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Sam Sobie odpowiedziałeś na końcu wypowiedzi:
Ale oczywiście można to ominąć przepisując klucze ze starego do nowego licznika (w sensie we wsadzie).ankonian7 pisze: crypto48 jest' jednorazowego uzytku i to w nim widnieje problem
And remember respect is everything! VCDS 18.5.2, BDM , liczniki grupa VAG (od najstarszych do najnowszych).
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
immo 2 nie, immo 3 tak. W Twoim przypadku przepisz komóki odpowiedzialne za kod immo, nr immo , nr nadwozia, kod kluczyków, pin immoankonian7 pisze:Czy crypto48 jest' jednorazowego uzytku
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
@grg474: korzystałem z Twojej porady odnosnie przepisywania immo 3, co prawda oba licznika sa VDO, ale jako tako odnalazłem się w nich. Tylko jedynym wątkiem jest to iż przepisałem nummer immo, pin immo, numer nadwozia oraz kod immo.
Wspomniałeś również o kodzie kluczyków, który wiersz bedzie za to odpowiedzialny ?
Pominałem fakt, iż wcześniej przesiadłem się z zegarów Boscha 1J0, na VDO 1J5, teraz mam zamiar przesiadki na 3B0 z pełnym fisem. Oczywiście wsady z każdego licznika mam zgrane.
Posprawdzałem wszystko jeszcze raz, wkradła mi sie literówka, stad problem z zakodowaniem kluczyka. Teraz jesli mogę prosić o wsad do 1J0 badz 1J5 na pelnym fisie, zegar skalowany do 260 km/h i manualna skrzynia.
ankonian7@gmail.com
Z góry dziękuję!
Wspomniałeś również o kodzie kluczyków, który wiersz bedzie za to odpowiedzialny ?
Pominałem fakt, iż wcześniej przesiadłem się z zegarów Boscha 1J0, na VDO 1J5, teraz mam zamiar przesiadki na 3B0 z pełnym fisem. Oczywiście wsady z każdego licznika mam zgrane.
Posprawdzałem wszystko jeszcze raz, wkradła mi sie literówka, stad problem z zakodowaniem kluczyka. Teraz jesli mogę prosić o wsad do 1J0 badz 1J5 na pelnym fisie, zegar skalowany do 260 km/h i manualna skrzynia.
ankonian7@gmail.com
Z góry dziękuję!
Kupię: -nakładki na pedały audi TT,
Re: Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
ankonian7 pisze: teraz mam zamiar przesiadki na 3B0 z pełnym fisem
Przekłamania masz murowane nawet ze wsadem od golfa.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Czytałem jeden z tematów z forum i faktycznie jest to kwestia sporna jeżeli chodzi o przekłamania, ale czy metodą prób i błędów będę w stanie jakos wyrównać? Ktoś wspomniał o 0 na końcówce kodowania.
Na fisie u dołu wyskoczył mi jeszcze jeden pasek, zapewne pod zmiany biegów w automacie?
Czy zmiana kodowania licznika wystarcza? Wstepnie przyjęty jest 05124. ARL/2003
Na fisie u dołu wyskoczył mi jeszcze jeden pasek, zapewne pod zmiany biegów w automacie?
Czy zmiana kodowania licznika wystarcza? Wstepnie przyjęty jest 05124. ARL/2003
Kupię: -nakładki na pedały audi TT,
Re: Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Nieankonian7 pisze: kwestia sporna jeżeli chodzi o przekłamania, ale czy metodą prób i błędów będę w stanie jakos wyrównać?
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości