Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Witajcie,
Obecnie mam pożyczony kabelek i po odczycie VAGiem mam następujące wartości :
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 920 806 E
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V20
Coding: 01113
Shop #: WSC 00000
xxxxxxxxx xxxxxxxx
No fault code found.
Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 01266
No fault code found.
Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 959 799
Component: 1F KomfortgerŠt HLO 0002
Coding: 00259
Shop #: WSC 01266
Mam następujące pytania :
ad1.Kabel który mam pożyczony ma kompletny brak oznaczeń , jaki musiałbym kupić aby mieć możliwości jak największej ingerencji w auto ?
ad2.Zamierzam wymienić licznik na 1/2 FIS lub pełny , jakiego modelu licznika mam szukać ?
ad3.Zamierzam tez do-kodować jakiegoś oryginalnego zdalnego pilota , obecnie mam centralny z domykaniem ale za pomocą mechanicznego kluczyka , jeżeli da rade to jakie musi mieć oznaczenia kluczyk ?
Jeżeli to możliwe to proszę o odpowiedź.
Obecnie mam pożyczony kabelek i po odczycie VAGiem mam następujące wartości :
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 920 806 E
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V20
Coding: 01113
Shop #: WSC 00000
xxxxxxxxx xxxxxxxx
No fault code found.
Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 01266
No fault code found.
Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 959 799
Component: 1F KomfortgerŠt HLO 0002
Coding: 00259
Shop #: WSC 01266
Mam następujące pytania :
ad1.Kabel który mam pożyczony ma kompletny brak oznaczeń , jaki musiałbym kupić aby mieć możliwości jak największej ingerencji w auto ?
ad2.Zamierzam wymienić licznik na 1/2 FIS lub pełny , jakiego modelu licznika mam szukać ?
ad3.Zamierzam tez do-kodować jakiegoś oryginalnego zdalnego pilota , obecnie mam centralny z domykaniem ale za pomocą mechanicznego kluczyka , jeżeli da rade to jakie musi mieć oznaczenia kluczyk ?
Jeżeli to możliwe to proszę o odpowiedź.
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
1J0 920 826C, 1J0 920 846C, 1J5 920 826C, 1J5 920 846CMozzambik pisze:ad2.Zamierzam wymienić licznik na 1/2 FIS lub pełny , jakiego modelu licznika mam szukać ?
najpierw trzeba kupić komfort 1C0959799B lub CMozzambik pisze:ad3.Zamierzam tez do-kodować jakiegoś oryginalnego zdalnego pilota , obecnie mam centralny z domykaniem ale za pomocą mechanicznego kluczyka , jeżeli da rade to jakie musi mieć oznaczenia kluczyk ?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Dziękuję za szybką odpowiedź.
Po odnalezienu modułu komfortu , będę szukać kluczyków. Jakie muszą mieć oznaczenia ? Czy to wystarczy z części potrzebnych do montażu centralnego na pilota? < zamienic modul komfortu , zaprogramowac go pod auto wraz z kluczykami>.. Chyba ze jest coś czego jeszcze nie wiem ?
Pozostała mi ostatnia wątpliwość a mianowicie kabel , jaki będzie najlepszy ?
Po odnalezienu modułu komfortu , będę szukać kluczyków. Jakie muszą mieć oznaczenia ? Czy to wystarczy z części potrzebnych do montażu centralnego na pilota? < zamienic modul komfortu , zaprogramowac go pod auto wraz z kluczykami>.. Chyba ze jest coś czego jeszcze nie wiem ?
Pozostała mi ostatnia wątpliwość a mianowicie kabel , jaki będzie najlepszy ?
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
laptop z rs232 masz?Mozzambik pisze:Pozostała mi ostatnia wątpliwość a mianowicie kabel , jaki będzie najlepszy ?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Obecnie mam laptopa z wirtualnym windowsem XP i ten kabel dziala OK , jest na usb
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
i co z tego jak musiałbyś dodatkowo kupić kabel do odczytu pinu licznikaMozzambik pisze:Obecnie mam laptopa z wirtualnym windowsem XP i ten kabel dziala OK , jest na usb
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
to sprawdźMozzambik pisze:Pin chyba mam w ksiazce od auta.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Niestety okazalo sie ze pin amm tylko do radia.
Musze zatem wyciagnac pin z licznika.
Czy majac pin i zakodowane juz stare 2 kluczyki , moge dodac jeden z pilotem < udalo sie kupic oryginal niezakodowany wczesniej > , nie tracac funkcji 2 klluczykow bez pilota ?
Bo z tego co czytalem koduje sie poprzez : usuwanie kluczy z pamieci immo, nastepnie wpisanie liczby nowychkluczy , w moi przypadku 3.
Co w tym przypadku z kluczami ktore juz dzialaly i byly zakodowane ?
Musze zatem wyciagnac pin z licznika.
Czy majac pin i zakodowane juz stare 2 kluczyki , moge dodac jeden z pilotem < udalo sie kupic oryginal niezakodowany wczesniej > , nie tracac funkcji 2 klluczykow bez pilota ?
Bo z tego co czytalem koduje sie poprzez : usuwanie kluczy z pamieci immo, nastepnie wpisanie liczby nowychkluczy , w moi przypadku 3.
Co w tym przypadku z kluczami ktore juz dzialaly i byly zakodowane ?
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
musisz od nowa zakodować wszystkie - czyli jak miałeś 2 i dodajesz jeden to kodujesz 3Mozzambik pisze:Czy majac pin i zakodowane juz stare 2 kluczyki , moge dodac jeden z pilotem < udalo sie kupic oryginal niezakodowany wczesniej > , nie tracac funkcji 2 klluczykow bez pilota ?
kodujesz je od nowa - w tym samym aucie bezproblemowo - pod warunkiem że masz PINMozzambik pisze:Co w tym przypadku z kluczami ktore juz dzialaly i byly zakodowane ?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Ok , dziękuję za informacje. Zabieram się za kompletowanie części.
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Temat świeży, a nic w szukajce nie mogę się doszukać
Mam pytanie czysto teoretyczne odnośnie wymiany licznika. Czy dało by się do Golfa 4 wsadzić licznik z Golfa 5 ? Pomijam kwestie spasowania części.
Chodzi mi głównie o kwestię czy auto odpali i jako tako kontrolki będą ok, jak również obrotomierz, prędkościomierz itp?
Gdzieś czytałem o Passacie, iż z Passata B6 do B5FL nie da się przełożyć licznika, bo jest inna komunikacja CAN.
Może ktoś w jasny sposób nakreślić temat? CAN w czwórce i piątce jest, czy jest inną szybkością "puszczony" ?
Tak się zastanawiam głośno
Mam pytanie czysto teoretyczne odnośnie wymiany licznika. Czy dało by się do Golfa 4 wsadzić licznik z Golfa 5 ? Pomijam kwestie spasowania części.
Chodzi mi głównie o kwestię czy auto odpali i jako tako kontrolki będą ok, jak również obrotomierz, prędkościomierz itp?
Gdzieś czytałem o Passacie, iż z Passata B6 do B5FL nie da się przełożyć licznika, bo jest inna komunikacja CAN.
Może ktoś w jasny sposób nakreślić temat? CAN w czwórce i piątce jest, czy jest inną szybkością "puszczony" ?
Tak się zastanawiam głośno
Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
Re: Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Witam, rowniez mam problem z doborem licznika, pod zmiane na 1/2 fis. Obecnie mam 1J0920805B i za diabla nie wiem co ten indeks B oznacza. Czy 1J0920825A bedzie odpowiedni? To B na koncu ma w tym wypadku dla mnie znaczenie?
Re: Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Podczepię się do tematu:
Obecnie mam zegary: 1J0 920 806 E czyli z tego co poczytałem jest to immo3.
Chciałbym wrzucić zegary z 1/2 fis i znalazłem na allegro zegary 1J0 920 822c
Będą działały?
Obecnie mam zegary: 1J0 920 806 E czyli z tego co poczytałem jest to immo3.
Chciałbym wrzucić zegary z 1/2 fis i znalazłem na allegro zegary 1J0 920 822c
Będą działały?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości