Przełącznik (kostka) stacyjki oraz stacyjka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Przełącznik (kostka) stacyjki oraz stacyjka
Zauważyłem, że w Golfach MK3 są dwa rodzaje stacyjki. Golfy z tego samego roku 1996. W jednym stacyjka jest taka, żeby zaczęło grać radio wystarczy włożyć kluczyk. Nie ma możliwości wciśnięcia wkładki stacyjki. W drugim, żeby zaczęło grać radio trzeba włożyć kluczyk i lekko przekręcić. Wtedy wkładka lekko chodzi do środka. Potem można kluczyk przekręcić do położenia początkowego, ale stacyjka pozostaje już wciśnięta i radio gra. Czy do tych stacyjek są różne przełączniki (kostki)?
Edit:
Co dziwne numer części jest taki sam na obu stacyjkach.
Zrobiłem fotki, żeby pokazać różnicę
Stacyjka 1:
Po przekręceniu kluczyka
Stacyjka 2:
Po przekręceniu kluczyka
Jak pisałem wcześniej. W stacyjce 1 wystarczy włożyć kluczyk, a w stacyjce 2 trzeba lekko przekręcić (stacyjka wchodzi do środka), żeby grało radio. W stacyjce 1 została wymieniona kostka (niestety nie przeze mnie tylko pseudo mechanika) i teraz działa tak, że jak włożę kluczyk do stacyjki to wyłącza się radio, a przy wyjęciu radio gra dalej. Czyli działa odwrotnie
Edit:
Co dziwne numer części jest taki sam na obu stacyjkach.
Zrobiłem fotki, żeby pokazać różnicę
Stacyjka 1:
Po przekręceniu kluczyka
Stacyjka 2:
Po przekręceniu kluczyka
Jak pisałem wcześniej. W stacyjce 1 wystarczy włożyć kluczyk, a w stacyjce 2 trzeba lekko przekręcić (stacyjka wchodzi do środka), żeby grało radio. W stacyjce 1 została wymieniona kostka (niestety nie przeze mnie tylko pseudo mechanika) i teraz działa tak, że jak włożę kluczyk do stacyjki to wyłącza się radio, a przy wyjęciu radio gra dalej. Czyli działa odwrotnie
Ostatnio zmieniony czw lut 05, 2015 16:34 przez Bednarus, łącznie zmieniany 3 razy.
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3231
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Kostaka stacyjki oraz stacyjka
Nie wydaje mi się u mnie była wytłuczona kostka za stacyjką i radio grało po przekręceniu kluczyka a teraz działa po włożeniu.
Przełącznik (kostka) stacyjki oraz stacyjka
Nie wystarczy kabli w kostce ISO zamienić?
Pamiętam że coś grzebałem.
Pamiętam że coś grzebałem.
Przełącznik (kostka) stacyjki oraz stacyjka
Zanim się przełącznik zepsuł było wszystko w porządku. Po wymianie radio gaśnie, gdy się kluczyk włoży. Stąd pytanie. Skoro są dwie różne stacyjki to czy są dwa różne przełączniki? Jak jest tylko jeden przełącznik to albo nowy (zamiennik) był uszkodzony w dniu zakupu, albo mechanik coś źle poskładał podczas wymiany.
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3231
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Re: Przełącznik (kostka) stacyjki oraz stacyjka
Wiesz jakiej jakości są teraz zamienniki, u mnie się poprawiło i też założyłem zamienniki.Bednarus pisze:Zanim się przełącznik zepsuł było wszystko w porządku. Po wymianie radio gaśnie, gdy się kluczyk włoży. Stąd pytanie. Skoro są dwie różne stacyjki to czy są dwa różne przełączniki? Jak jest tylko jeden przełącznik to albo nowy (zamiennik) był uszkodzony w dniu zakupu, albo mechanik coś źle poskładał podczas wymiany.
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Przełącznik (kostka) stacyjki oraz stacyjka
Bednarus, prawdopodobnie byly dwa rozne bebenki. Jeden zwieral blaszki po wlozeniu kluczyka a drugi dopiero po przekreceniu w pozycje ACC.
Przełącznik (kostka) stacyjki oraz stacyjka
Nie prawdopodobnie, tylko na pewno. Mam na podwórku dwa Golfy z tego samego rocznika i maja różne stacyjki. Pytanie jest czy przełącznik (kostka) stacyjki jest taka sama dla tych stacyjek, czy każda stacyjka ma inny przełącznik.Mavrick pisze:Bednarus, prawdopodobnie byly dwa rozne bebenki. Jeden zwieral blaszki po wlozeniu kluczyka a drugi dopiero po przekreceniu w pozycje ACC.
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Przełącznik (kostka) stacyjki oraz stacyjka
Zerknalem w Etke i we wszystkich rocznika wystepuje tylko ten wlacznik zaplonu: 6N0905865.
Przełącznik (kostka) stacyjki oraz stacyjka
Dzięki Mavrick. Czyli albo został kupiony uszkodzony przełącznik, albo mechanik coś skopał przy montażu.
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Przełącznik (kostka) stacyjki oraz stacyjka
Dziwna sprawa bo teoretycznie tam nie da sie nic poplatac bo przy wymianie nie grzebiesz w instalacji tylko odpinasz wtyczke wymieniasz kostke stacyjki podpinasz wtyczke. Sama kostka dziala na zasadzie dwoch blaszek ktore sa zwierane przy pomocy "dzyndzla" ktorym konczy sie bebenek. Szczerze powiem to nie spotkalem sie jeszcze z takim problemem jak u Ciebie. Jezeli masz czas i checi to moze sprobuj przelozyc kostke z jednego gofera do drugiego i dzieki temu dowiesz sie czy problem tkwi w kostce czy jednak ktos cos namieszal w elektryce idacej do wtyczki kostki lub przy samym radiu.
Przełącznik (kostka) stacyjki oraz stacyjka
Na 100% winny jest przełącznik stacyjki, bo nawet sygnalizacja zapalonych świateł jest włączona. gdy jest włączony zapłon. Trzeba kupić w ASO i jeszcze raz wymienić.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości