Witam.
Wiele problemów z rozkopaną instalacją 2.3 V5 AQN już rozwiązałem. Ale niestety mam jeszcze jeden.
Mianowicie nie działa mi obrotomierz. Kilka przewodów jest odłączonych od wtyczek licznika, ale odpowiedzialnych za niektóre kontrolki. Masy wyglądają OK.
Zamiast na obrotomierzu obroty silnika pokazują się "ospale" na prędkościomierzu. Co jest odpowiedzialne za wskazywanie obrotów na VDO? Czy jest to czujnik prędkości obrotowej? Na wolnych obrotach faluje niekiedy, ale nie jestem pewien czy jest to wina nieszczelnego układu paliwowego (narazie przed swapem zasilam go z kanistra ). Liczę na jakieś podpowiedzi.
Pozdrawiam
Problem z obrotomierzem 2.3 v5 AQN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z obrotomierzem 2.3 v5 AQN
rok silnika to po 1999? jak tak to info obrotów idzie ze sterownika silnika po CAN
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Problem z obrotomierzem 2.3 v5 AQN
grg474, rocznik po 1999. Dzięki wielkie za pomoc. Jest możliwość że przewody od CAN są zamienione we wtyczce, dlatego zegar szaleje. Dam znać czy pomogła zamiana.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Problem z obrotomierzem 2.3 v5 AQN
nic nie napisałeś co przekładasz, z czego i do czego...w aucie do którego pakujesz ten silnik, musi być licznik CAN
Re: Problem z obrotomierzem 2.3 v5 AQN
Sory za niedoprecyzowanie. Autko to toledo AQN, swap do jetty A2 coupe. Zegary wpadają z toledo tylko że ogarniam rozprutą w nim instalację.
Winowajca znaleziony. Podpiąłem przewody (pomarańczowo-czarny, pomarańczowo-brązowy) które były odłączone od wtyczki licznika oraz od białej wtyczki pod deską rozdzielczą, odpowiedzialne za CAN i działa obrotomierz.
Zabieram się za wrzutę V5 do kupejki.
Winowajca znaleziony. Podpiąłem przewody (pomarańczowo-czarny, pomarańczowo-brązowy) które były odłączone od wtyczki licznika oraz od białej wtyczki pod deską rozdzielczą, odpowiedzialne za CAN i działa obrotomierz.
Zabieram się za wrzutę V5 do kupejki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości