Witam! Auto to mk2 dawca passat b4 94r AAA jeżdżacy wszystko ok do końca
Problem polega na braku zasilania ecu na pinie 54 i 23
Zasilanie pojawia sie jedynie po stacyjce pin zdaje sie 38
Jestem już zmęczony kombinowaniem na dziś więc prosze was o pomoc
Przekazniki tak jak w passacie, przy silniku wszystko podpięte
Przekaznik 109 (słychać go) dla pewności podmieniany ze sprawnego auta i nic
Przekaznik R12 czyli 67 zamieniony na 80 ( te same nr pinow ) nic
Bezpieczniki ok, 3 biale kostki silnika wpiete zostaly tylko te: http://www.tinypic.pl/jzct1l4gy21z" onclick="window.open(this.href);return false;
Pompka paliwa jest zewnetrzna i na osobnym zasilaniu, licznik nie podpięty bo chwilowo go nie mam złacze obd tez sie jeszcze robi
Auto dziś poskładane odpalane na próbe i nic cisza. Pomocy!!!
Dodam tylko że biorca to oryginalne 1.6 na gaźniku z automatyczna skrzynią biegów
Do oryginalnej instalacji 1.6 dołożyłem tylko instalacje silnika AAA (te 3 biale kostki i jeden przekaznik z poza skrzynki ) + przekazniki
problem z instalacja po swapie na vr6 AAA
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z instalacja po swapie na vr6 AAA
1.Golf mkII vr6 12v turbo Gubin Racing Team
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p6303309" onclick="window.open(this.href);return false;
2.Golf mkII vr6 / Gubin Racing Team
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=584302" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p6303309" onclick="window.open(this.href);return false;
2.Golf mkII vr6 / Gubin Racing Team
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=584302" onclick="window.open(this.href);return false;
problem z instalacja po swapie na vr6 AAA
Pin 54 stały plus , pin 23 plus po przekaźniku 109 .http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
problem z instalacja po swapie na vr6 AAA
Wlasnie siedze w garażu i wychodzi na to że coś jest pomieszane, według schematów znalezionych w intermecie u mnie nie zgadzają się kolory pinów wtyczek
Ze schematu kolegi jeryk10 też nic nie pasuje i zaczynam sie powoli denerwować z mojej skrzynki wywaliłem wiazke do mieszka biegow z dwoma przekaźnikami
I dalej nic, zaraz oszaleje
Może ma ktoś zdjęcie tych 3 bialych kostek gdzie jest widoczne jakie sa kolory kabli i gdzie ida ?
Ze schematu kolegi jeryk10 też nic nie pasuje i zaczynam sie powoli denerwować z mojej skrzynki wywaliłem wiazke do mieszka biegow z dwoma przekaźnikami
I dalej nic, zaraz oszaleje
Może ma ktoś zdjęcie tych 3 bialych kostek gdzie jest widoczne jakie sa kolory kabli i gdzie ida ?
1.Golf mkII vr6 12v turbo Gubin Racing Team
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p6303309" onclick="window.open(this.href);return false;
2.Golf mkII vr6 / Gubin Racing Team
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=584302" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p6303309" onclick="window.open(this.href);return false;
2.Golf mkII vr6 / Gubin Racing Team
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=584302" onclick="window.open(this.href);return false;
problem z instalacja po swapie na vr6 AAA
Pin G1 10 , zasilanie ECU po przekaźniku 109 , pin G2 9 stały plus na pin 54 .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
problem z instalacja po swapie na vr6 AAA
Problem rozwiązany-brakowało zasilania ecu
Lecz teraz po długiej przerwie zaczynam coś działać i kolejny mały problem sie pojawił mianowicie zakupiłem oryginalny licznik vr6 do mk3 z wiązka i po podłączeniu pokazuje tylko godzinę i przebieg, nie zapalają sie kontrolki po odpaleniu nic sie nie zmienia zero reakcji obrotomierza i znów jestem w punkcie 0 a sam wykręcałem ten licznik z mk3 i kontrolki działały, Proszę o pomoc bo może ktoś wie jak to rozwiązać przypominam ze wiązka silnika wraz z ecu pochodzi z passata b4 a licznik wraz z wiązką licznika pochodzą z mk3 vr6 (manetka mfa jeszcze nie podpięta)
Wiązka licznika ma dwie duże kostki które wchodzą do skrzynki bezpieczników i 3 osobne male kostki :
1. Jeden kabel różowo biały z czarna kostka (ten kabel podpięty jest pod wiązkę silnika pod identyczny kabel który również po swapie pozostał wolny i wszystko pasuje)
2. Jeden kabel czerwono czarny z biała pojedyncza kostka (nie wiem gdzie sie podpiąć, po schematach odczytuje ze jest to światło przeciwmgłowe tylne pinout 14)
3. Dwa kable w jednej kostce, na kostce oznaczenia 1 i 2. Pod 1 przewód czarno zielony a pod 2 czarno biały (tez nigdzie nie podpięte a ze schematów dowiaduje się ze jest to kostka od kierunków w liczniku pinout 22 i 24 )
Lecz teraz po długiej przerwie zaczynam coś działać i kolejny mały problem sie pojawił mianowicie zakupiłem oryginalny licznik vr6 do mk3 z wiązka i po podłączeniu pokazuje tylko godzinę i przebieg, nie zapalają sie kontrolki po odpaleniu nic sie nie zmienia zero reakcji obrotomierza i znów jestem w punkcie 0 a sam wykręcałem ten licznik z mk3 i kontrolki działały, Proszę o pomoc bo może ktoś wie jak to rozwiązać przypominam ze wiązka silnika wraz z ecu pochodzi z passata b4 a licznik wraz z wiązką licznika pochodzą z mk3 vr6 (manetka mfa jeszcze nie podpięta)
Wiązka licznika ma dwie duże kostki które wchodzą do skrzynki bezpieczników i 3 osobne male kostki :
1. Jeden kabel różowo biały z czarna kostka (ten kabel podpięty jest pod wiązkę silnika pod identyczny kabel który również po swapie pozostał wolny i wszystko pasuje)
2. Jeden kabel czerwono czarny z biała pojedyncza kostka (nie wiem gdzie sie podpiąć, po schematach odczytuje ze jest to światło przeciwmgłowe tylne pinout 14)
3. Dwa kable w jednej kostce, na kostce oznaczenia 1 i 2. Pod 1 przewód czarno zielony a pod 2 czarno biały (tez nigdzie nie podpięte a ze schematów dowiaduje się ze jest to kostka od kierunków w liczniku pinout 22 i 24 )
1.Golf mkII vr6 12v turbo Gubin Racing Team
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p6303309" onclick="window.open(this.href);return false;
2.Golf mkII vr6 / Gubin Racing Team
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=584302" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p6303309" onclick="window.open(this.href);return false;
2.Golf mkII vr6 / Gubin Racing Team
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=584302" onclick="window.open(this.href);return false;
problem z instalacja po swapie na vr6 AAA
własnie rozwiązałem problem choć było trochę zabawy, wystarczyło zmienić zasilanie licznika U2/01 na U1/04 i wszystko działa
1.Golf mkII vr6 12v turbo Gubin Racing Team
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p6303309" onclick="window.open(this.href);return false;
2.Golf mkII vr6 / Gubin Racing Team
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=584302" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p6303309" onclick="window.open(this.href);return false;
2.Golf mkII vr6 / Gubin Racing Team
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=584302" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości