po odpaleniu wszystko gaśnie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- tabaluga mk2
- Ma gadane
- Posty: 225
- Rejestracja: czw wrz 18, 2014 22:41
- Lokalizacja: Pomorskie Żukowo-Przyjaźń
po odpaleniu wszystko gaśnie
Hubi14, teraz już sam nie wiem co jest grane wszędzie piszą że 2ee ma silniczek krokowy chyba że potocznie to tak nazywają a fachowa nazwa to tak jak mówisz nastawnik wolnych obrotów mam na myśli to coś a wiadomo czy to coś można jakoś wyczyścić przedmuchać i będzie jakaś poprawa? podstawa gaźnika jest w dobrym stanie... i czy może ktoś wie jaki kabel podpiąć do tego podgrzewacza kanału mieszanki obejściowej?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=558250" onclick="window.open(this.href);return false; golf MKII BY TABALUGA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=609924" onclick="window.open(this.href);return false; MKII 1985
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=609924" onclick="window.open(this.href);return false; MKII 1985
- tabaluga mk2
- Ma gadane
- Posty: 225
- Rejestracja: czw wrz 18, 2014 22:41
- Lokalizacja: Pomorskie Żukowo-Przyjaźń
po odpaleniu wszystko gaśnie
szukam cały czas i już czegoś się dowiedziałem to w kółku to nastawnik przesłony powietrze reguluje się go i można nim wzbogacić dawke czyli ''ustawianie gaźnika, regulacja'' to niżej to jakiś potencjometr i chyba też się nim reguluuje i nie będe nimi chyba narazie ruszał bo golf odpala bardzo ładnie ciepły jak i zimny a świece też mają odpowiedni kolor. to o co pytałem wcześniej czujnik ''podgrzewacz kanału mieszanki obejściowej'' spotkałem się w internecie z nazwą konektor moze mieć wpływ na pracę silnika. w jednym przypadku jaki znalazłem gosc też nie miał podpięte tego a miał dwa luźne czarne kable. Drugiemu typkowi urwał sie ten czujnik i golf był słabszy na oko jakieś 10 koni. Oba odpalały dobrze jak mój. Nie jestem w stanie stwierdzić czy golf jest słaby .
ścigając się z golfem i jettą oba 1,6 TD 70 koni nie mam szans tzn idziemy prawie na równi ale jestem gorszy. mam zamiar podpiąć ten podgrzewacz ale nie wiem do czego w tym problem
ścigając się z golfem i jettą oba 1,6 TD 70 koni nie mam szans tzn idziemy prawie na równi ale jestem gorszy. mam zamiar podpiąć ten podgrzewacz ale nie wiem do czego w tym problem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=558250" onclick="window.open(this.href);return false; golf MKII BY TABALUGA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=609924" onclick="window.open(this.href);return false; MKII 1985
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=609924" onclick="window.open(this.href);return false; MKII 1985
po odpaleniu wszystko gaśnie
to co zaznaczone to jest nastawnik ssawki, to niżej 3-pinowe to potencjometr przepustnicy, dzięki któremu komputer wie w jakim stopniu jest otwarta przepustnica, to co zaznaczone odpowiada za wzbogacanie mieszanki, i jak jest uwalone, to auto źle odpala, nie chce jechać itp. a gdzie to podpiąć, pod maską powinien być czarny przewód dość gruby z czerwonym plastikiem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dac ... 30421.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- tabaluga mk2
- Ma gadane
- Posty: 225
- Rejestracja: czw wrz 18, 2014 22:41
- Lokalizacja: Pomorskie Żukowo-Przyjaźń
po odpaleniu wszystko gaśnie
a więc dzisiaj wymieniłem podstawe gaźnika stara wyglądała dobrze ale już jest nowa... wyszyściłem wszystkie kable zaizolowałem, jeden przetarty i zaczynał łapać lewą mase ale wszystko opanowane .. wymieniłem wężyki podciśnieniowe chyba te co idą do filtra oraz paliwowe. najważniejsze odnalazłem zaginiony kabel (miał urwaną wsówke) i podpiąłem go.
golf odpalił ładnie tak jak wsześniej odpalał czy wyczułem wulkan energi to nie jestem w stanie określić ponieważ drogi są u mnie w śniegu i ciągle kapeć przy dodaniu gazu... obroty na ciepłym silniku to niecałe 800obr i są stałe minimalne wachania ale raczej nie odczuwalne. Problem gaźnika rozwiązany licze na jakieś efekty teraz. a akcja znikającego prądu mam nadzieje ze już się nie powtórzy...
golf odpalił ładnie tak jak wsześniej odpalał czy wyczułem wulkan energi to nie jestem w stanie określić ponieważ drogi są u mnie w śniegu i ciągle kapeć przy dodaniu gazu... obroty na ciepłym silniku to niecałe 800obr i są stałe minimalne wachania ale raczej nie odczuwalne. Problem gaźnika rozwiązany licze na jakieś efekty teraz. a akcja znikającego prądu mam nadzieje ze już się nie powtórzy...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=558250" onclick="window.open(this.href);return false; golf MKII BY TABALUGA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=609924" onclick="window.open(this.href);return false; MKII 1985
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=609924" onclick="window.open(this.href);return false; MKII 1985
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości