mfa wariowanie zegarów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
mfa wariowanie zegarów
witam. kupiłem wszystko co jest potrzebne żeby zamontować mfa do mojej golfiny.
Zamontowałem ori wiązke od skrzynki bezpieczników wraz z zegarem ,wiązka i manetka też ori.
Po przekręceniu zapłonu okazało się że zegary zaczął wariować obrotomierz i szybkościomierz na wyświetlaczu stanu kilometrów(przebiegu) zaczął mrygać napis error.Gdy przełącze na przebieg dziennych kilometrów dzieje się coś dziwnego;kilometry staryją od zera co sekunde w nieznaną:).Po 4000 niechciało mi się już czekać.
Po odłączeniu klemy wskazówki od zegarów uspokoiły się i spadły do zera i nic nie wskazują(ani prędkości, obrotów silnika, poziomu paliwa, temperatury silnika).Error jest dalej i odliczanie zaczeło iść od zera
Prosze o porade co mam z tym fantem zrobić. Czyżby wadliwy zegar?
Zamontowałem ori wiązke od skrzynki bezpieczników wraz z zegarem ,wiązka i manetka też ori.
Po przekręceniu zapłonu okazało się że zegary zaczął wariować obrotomierz i szybkościomierz na wyświetlaczu stanu kilometrów(przebiegu) zaczął mrygać napis error.Gdy przełącze na przebieg dziennych kilometrów dzieje się coś dziwnego;kilometry staryją od zera co sekunde w nieznaną:).Po 4000 niechciało mi się już czekać.
Po odłączeniu klemy wskazówki od zegarów uspokoiły się i spadły do zera i nic nie wskazują(ani prędkości, obrotów silnika, poziomu paliwa, temperatury silnika).Error jest dalej i odliczanie zaczeło iść od zera
Prosze o porade co mam z tym fantem zrobić. Czyżby wadliwy zegar?
- Klaudek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 510
- Rejestracja: wt mar 10, 2009 22:42
- Lokalizacja: Kłodawa
- Kontakt:
mfa wariowanie zegarów
Najprawdopodobniej walnięty, jaka to firma licznika i jaka wersja? Nic nie napisałeś o tym. Może być tylko uszkodzona pamięć, lub zimne luty ale również może być uszkodzony procesor w liczniku. 

mfa wariowanie zegarów
sprawdze jutro i podam dokładny numer licznika.wiem tylko tyle że różni sie od mojego starego zegara kilometrami.stary zegar był do 200 a ten nowy jest do 220.tak poza tym wszysko jest takie samo.
samochód to golf 3 1Z
Może być tak że powinienem kupić zegaz z takimi samymi kilometrami?
Gościu zapewniał że nie ma to różnicy i wszystko powinno chodzić dobrze,a nie chodzi nic:(dodam jeszcze że kontrolka od stanu płynu chłodzącego cały czas mryga przy nowym zegarze
samochód to golf 3 1Z
Może być tak że powinienem kupić zegaz z takimi samymi kilometrami?
Gościu zapewniał że nie ma to różnicy i wszystko powinno chodzić dobrze,a nie chodzi nic:(dodam jeszcze że kontrolka od stanu płynu chłodzącego cały czas mryga przy nowym zegarze
mfa wariowanie zegarów
kilometry to nie ważne, ale ty chyba licznik do benzyny kupiłeś a masz diesla, to działać nie będzie
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
mfa wariowanie zegarów
indeks prędkości ma się zgadzać...ale tu chodzi tylko o prawidłowe wskazywanie prędkości
kupiłeś uszkodzony licznik, chyba że sam uszkodziłeś i się nie przyznajesz
kupiłeś uszkodzony licznik, chyba że sam uszkodziłeś i się nie przyznajesz
mfa wariowanie zegarów
zegary są od tdi.kontrolki te same obrotomierz ten sam i reszta opócz kilometrów.Popsuć raczej go nie popsułem. Całą instalacje wpiołem tam gdzie powinna być wszystko ori żadnej kombinowanej instalacji.
- Klaudek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 510
- Rejestracja: wt mar 10, 2009 22:42
- Lokalizacja: Kłodawa
- Kontakt:
mfa wariowanie zegarów
Skalowany może być nawet do 240 tylko ważne żeby indeks prędkości się zgadzał, wtedy będzie poprawnie liczony dystans i prędkość.
Menu serwisowe > pozycja pierwsza > numer wgsz dpn.
Masz 3862 albo 3819
Ale to nie ma nic do rzeczy z tym co się dzieje. Ewidentnie uszkodzenie w liczniku jeżeli stary działał poprawnie...
Hubi14, od benzyny też będzie działał w dieslu, mfa i obrotomierz też. kwestia tylko estetyki (dziwnie wygląda 7500 obr. w dieslu) ale wskazania obrotów będą poprawne. Jeżeli indeks będzie się zgadzał to nawet prędkość będzie miał prawidłową, ba jeżeli będzie to VDO lub TRW to może dołożyć żarówkę i będzie miał kontrolkę świec żarowych...
Menu serwisowe > pozycja pierwsza > numer wgsz dpn.
Masz 3862 albo 3819
Ale to nie ma nic do rzeczy z tym co się dzieje. Ewidentnie uszkodzenie w liczniku jeżeli stary działał poprawnie...
Hubi14, od benzyny też będzie działał w dieslu, mfa i obrotomierz też. kwestia tylko estetyki (dziwnie wygląda 7500 obr. w dieslu) ale wskazania obrotów będą poprawne. Jeżeli indeks będzie się zgadzał to nawet prędkość będzie miał prawidłową, ba jeżeli będzie to VDO lub TRW to może dołożyć żarówkę i będzie miał kontrolkę świec żarowych...

mfa wariowanie zegarów
Oki.wychodzi na to że muszę szukać innych zegarów a te oddać gościowi co mi je sprzedał
Dzięki wielkie chłopaki i wesołych świąt
Dzięki wielkie chłopaki i wesołych świąt
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości