Nie pali, silnik nie reaguje.

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

JAPONfan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt sie 16, 2011 14:02
Lokalizacja: Będzin

Nie pali, silnik nie reaguje.

Post autor: JAPONfan » pt gru 05, 2014 20:29

Przejechałem wczoraj 50 kilometrów z 2 godzinna przerwą w środku i tankowaniem do pełna. Dziś rano próbowałem odpalić ale po przekręceniu kluczyka slychać tylko pracującą pompę. Wszystkie lampki grzecznie gasną. Aku sprawny, żadnych skoków nie ma. Bezpieczniki całe. Myślałem że to może z powodu mrozu ale po "odtajeniu" przez dzień dalej milczy.



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Nie pali, silnik nie reaguje.

Post autor: bioly05011 » sob gru 06, 2014 01:38

sprawdzałeś czy iskra jest? Być może cewka zdechła...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Nie pali, silnik nie reaguje.

Post autor: bioly05011 » sob gru 06, 2014 01:42

sprawdzałeś czy iskra jest? Być może cewka zdechła...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Nie pali, silnik nie reaguje.

Post autor: bioly05011 » sob gru 06, 2014 01:43

sprawdzałeś czy iskra jest? Być może cewka zdechła...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Nie pali, silnik nie reaguje.

Post autor: grg474 » sob gru 06, 2014 08:45

silnik milczy = rozrusznik nie kręci? Jeśli tak to trzeba się dostać do kostki przy rozruszniku i podać napięcie na kabelek dający sygnał do rozruchu. Jeśli zakręci - to kostka stacyjki lub stacyjka, jeśli nie to aku lub przewód masowy lub zasilający rozrusznik lub sam rozrusznik


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

JAPONfan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt sie 16, 2011 14:02
Lokalizacja: Będzin

Nie pali, silnik nie reaguje.

Post autor: JAPONfan » pn gru 08, 2014 15:37

Problem rozwiązany. Okazało się że izolacja na kabelku przy samym rozruszniku skruszała i zaczęła rdzewieć. Z tego pwodu nie reagował tez na spięcie na krótko. Trzeba było całość wymontować i pomacać żeby zostało w palcach.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości