brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- PawelecGOLF
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob lis 08, 2014 18:25
- Lokalizacja: Sławno Słupsk Koszalin
brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E
Witam. Przeszukałem już całe forum i nie znalazłem nic konkretnego, więc pozwoliłem sobie otworzyć nowy temat. Tak jak w temacie po swapie nie ma iskry. Dodam, że cewka jest 100% sprawna, komputer kupiłem drugi a iskry jak nie było tak nie ma. Prosze o pomoc bo fura stoi już miesiąc. Z góry dzięki za podpowiedzi.
Seat Ibiza 1.4
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE
brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E
zasilanie komputera masz na pinie 23
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- PawelecGOLF
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob lis 08, 2014 18:25
- Lokalizacja: Sławno Słupsk Koszalin
brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E
Właśnie sprawdziłem i okazało sie, że nie ma. Gdzie szukać przyczyny???
Seat Ibiza 1.4
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE
brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E
Przekaźnik 30 posiadasz jak nie to zapomnij ze będzie zasilanie ECU .Możesz podać na krotko zasilanie na ten pin 23 z akumulatora .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- PawelecGOLF
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob lis 08, 2014 18:25
- Lokalizacja: Sławno Słupsk Koszalin
brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E
mam ten przekaźnik, ale jutro dam na krótko i dam znać czy iskra sie pokaże.
Seat Ibiza 1.4
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE
- PawelecGOLF
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob lis 08, 2014 18:25
- Lokalizacja: Sławno Słupsk Koszalin
brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E
podpiełem na krótko a iskry dalej nie ma. Zobaczyłem też że w wiązce są 3 ucięte kable, więc potrzebowałbym jakiś opis kolorów . Ręce opadają
Seat Ibiza 1.4
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE
- PawelecGOLF
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob lis 08, 2014 18:25
- Lokalizacja: Sławno Słupsk Koszalin
brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E
Kable już podłączone poprawnie a iskry brak. Jeszcze jakieś pomysły?
Seat Ibiza 1.4
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE
brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E
po kolei od końca... hall w aparacie do sprawdzenia, cewka do sprawdzenia, jeśli masz cewkę okrągłą to i moduł zapłonowy do sprawdzenia, na końcu sygnał ze sterownika do wyzwalania cewki/modułu...
- PawelecGOLF
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob lis 08, 2014 18:25
- Lokalizacja: Sławno Słupsk Koszalin
brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E
Mam cewkomoduł i jest na 100% sprawny. Teraz pytanie: jak szybko moge sprawdzić hall, lub czy w 1.8 RP jest on taki sam (mam cały aparat)? Jak sprawdzić ten sygnał? Z góry dzięki.
Seat Ibiza 1.4
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE
brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E
na wtyczce na skrajnych plus i minus 12V na środkowym podczas obracania aparatu pojawia się +5V... taki sam powinien byc hall, tylko nie pamietam jak jest z aparatem, czy ma jedno wcięcie czy cztery...
brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E
Czujnik halla z 1.8 Ci nie podpasuje. To są w ogóle inne aparaty w RP jest przyśpieszacz odśrodkowy i podciśnieniowy, w 2E tego nie ma a zapłonem steruje ECU.
- PawelecGOLF
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob lis 08, 2014 18:25
- Lokalizacja: Sławno Słupsk Koszalin
brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E
jutro wszystko posprawdzam i dam znać o wynikach.
Seat Ibiza 1.4
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE
brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E
czujnik jest jednakowy w tych aparatach.. tylko jeden założony na płytce ruchomej drugi na stałe... do odpalenia auta spokojnie da się je zamienić... oczywiście jeśli przyczyną jest ten czujnik...
- PawelecGOLF
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob lis 08, 2014 18:25
- Lokalizacja: Sławno Słupsk Koszalin
brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E
Witam. Aż wstyd mi się przyznać co wcześniej przeoczyłem. A więc sprawa wyglada tak, że gość od którego brałem caly swap dał mi inny aparat ( z wierzchu wygląda tak samo ) i podczas kręcenia palec sie wcale nie obraca. Tryb z wałka i aparatu się nie zazebiają. Widocznie tryb w aparacie 2e powinien być większy. Jutro przełoże aparat z vento mojego brata i zobaczymy co będzie. Mam nadzieję że iskra się pojawi. Pozdrawiam
Seat Ibiza 1.4
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 17 gości