brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PawelecGOLF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob lis 08, 2014 18:25
Lokalizacja: Sławno Słupsk Koszalin

brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E

Post autor: PawelecGOLF » sob lis 08, 2014 19:13

Witam. Przeszukałem już całe forum i nie znalazłem nic konkretnego, więc pozwoliłem sobie otworzyć nowy temat. Tak jak w temacie po swapie nie ma iskry. Dodam, że cewka jest 100% sprawna, komputer kupiłem drugi a iskry jak nie było tak nie ma. Prosze o pomoc bo fura stoi już miesiąc. Z góry dzięki za podpowiedzi.


Seat Ibiza 1.4
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E

Post autor: jeryk10 » sob lis 08, 2014 20:34

zasilanie komputera masz na pinie 23


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
PawelecGOLF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob lis 08, 2014 18:25
Lokalizacja: Sławno Słupsk Koszalin

brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E

Post autor: PawelecGOLF » ndz lis 09, 2014 14:22

Właśnie sprawdziłem i okazało sie, że nie ma. Gdzie szukać przyczyny???


Seat Ibiza 1.4
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E

Post autor: jeryk10 » ndz lis 09, 2014 18:46

Przekaźnik 30 posiadasz jak nie to zapomnij ze będzie zasilanie ECU .Możesz podać na krotko zasilanie na ten pin 23 z akumulatora .


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
PawelecGOLF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob lis 08, 2014 18:25
Lokalizacja: Sławno Słupsk Koszalin

brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E

Post autor: PawelecGOLF » ndz lis 09, 2014 22:15

mam ten przekaźnik, ale jutro dam na krótko i dam znać czy iskra sie pokaże.


Seat Ibiza 1.4
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE

Awatar użytkownika
PawelecGOLF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob lis 08, 2014 18:25
Lokalizacja: Sławno Słupsk Koszalin

brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E

Post autor: PawelecGOLF » pn lis 10, 2014 18:25

podpiełem na krótko a iskry dalej nie ma. Zobaczyłem też że w wiązce są 3 ucięte kable, więc potrzebowałbym jakiś opis kolorów . Ręce opadają :rozpacz:


Seat Ibiza 1.4
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE

Awatar użytkownika
PawelecGOLF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob lis 08, 2014 18:25
Lokalizacja: Sławno Słupsk Koszalin

brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E

Post autor: PawelecGOLF » pn gru 15, 2014 19:45

Kable już podłączone poprawnie a iskry brak. Jeszcze jakieś pomysły?


Seat Ibiza 1.4
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E

Post autor: -=ren=- » pn gru 29, 2014 13:02

po kolei od końca... hall w aparacie do sprawdzenia, cewka do sprawdzenia, jeśli masz cewkę okrągłą to i moduł zapłonowy do sprawdzenia, na końcu sygnał ze sterownika do wyzwalania cewki/modułu...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
PawelecGOLF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob lis 08, 2014 18:25
Lokalizacja: Sławno Słupsk Koszalin

brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E

Post autor: PawelecGOLF » pn gru 29, 2014 15:47

Mam cewkomoduł i jest na 100% sprawny. Teraz pytanie: jak szybko moge sprawdzić hall, lub czy w 1.8 RP jest on taki sam (mam cały aparat)? Jak sprawdzić ten sygnał? Z góry dzięki.


Seat Ibiza 1.4
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E

Post autor: -=ren=- » pn gru 29, 2014 18:48

na wtyczce na skrajnych plus i minus 12V na środkowym podczas obracania aparatu pojawia się +5V... taki sam powinien byc hall, tylko nie pamietam jak jest z aparatem, czy ma jedno wcięcie czy cztery...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
krys94
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: pt cze 08, 2012 20:17

brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E

Post autor: krys94 » pn gru 29, 2014 18:55

Czujnik halla z 1.8 Ci nie podpasuje. To są w ogóle inne aparaty w RP jest przyśpieszacz odśrodkowy i podciśnieniowy, w 2E tego nie ma a zapłonem steruje ECU.



Awatar użytkownika
PawelecGOLF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob lis 08, 2014 18:25
Lokalizacja: Sławno Słupsk Koszalin

brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E

Post autor: PawelecGOLF » pn gru 29, 2014 20:53

jutro wszystko posprawdzam i dam znać o wynikach.


Seat Ibiza 1.4
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E

Post autor: -=ren=- » wt gru 30, 2014 14:41

czujnik jest jednakowy w tych aparatach.. tylko jeden założony na płytce ruchomej drugi na stałe... do odpalenia auta spokojnie da się je zamienić... oczywiście jeśli przyczyną jest ten czujnik...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
PawelecGOLF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob lis 08, 2014 18:25
Lokalizacja: Sławno Słupsk Koszalin

brak iskry po swapie w mk2 z 1.8 RP na 2.0 2E

Post autor: PawelecGOLF » wt gru 30, 2014 18:06

Witam. Aż wstyd mi się przyznać co wcześniej przeoczyłem. A więc sprawa wyglada tak, że gość od którego brałem caly swap dał mi inny aparat ( z wierzchu wygląda tak samo ) i podczas kręcenia palec sie wcale nie obraca. Tryb z wałka i aparatu się nie zazebiają. Widocznie tryb w aparacie 2e powinien być większy. Jutro przełoże aparat z vento mojego brata i zobaczymy co będzie. Mam nadzieję że iskra się pojawi. Pozdrawiam


Seat Ibiza 1.4
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 17 gości