Nie golf, ale również vag, mam nadzieje, że pomożecie.
Panowie, mam taką (chyba) usterkę w fabii 2 z 2008 roku.
Silnik 1.4 tdi pd 70km. Aku varta od nowości 61ah 600A.
Od kilku miesięcy dzieje się tak, że...
1. dwa razy przestały działać el. szyby, po ponownym włączeniu silnika wszystko ok,
2. centralny zamek - przy zamknięciu auta mrugają kierunki, ale jakby nie chciał załapać i zamknąć drzwi, załapuje czasami za 1 razem, a czasem za 5-8 razem,
3. lekko przygasają światła przy kręceniu kierownicą na postoju na zimnym po odpaleniu
4. w vagu jedyny błąd od 6 lat jaki się pokazał to:
01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal to Low - Intermittent
teraz główne pytanie, czy aku do wymiany po tych 6 latach? napięcie w vagu pokazuje dobre,
na aku jest oczko i widać w nim kolor zielony, że niby jest ok,
auto od momentu zakupu przez wszystkie lata jeździ codziennie krótkie odcinki po 5km
jakie pomysły, od czego zacząć i co sprawdzić, kupić nowy aku to nie problem, tylko czy po wymianie wszystko będzie ok?
VAG 1.4 tdi - problem z napięciem? (centralny, el. szyby)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
VAG 1.4 tdi - problem z napięciem? (centralny, el. szyby)
u znajomej w fabii z 2010 1,6 TDI roku aku wymieniany w ASO VW w lutym 2014 - zdechł w październiku 2014r. Sprawdź ładowanie i pewnikiem wymienić trzeba też i aku
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
VAG 1.4 tdi - problem z napięciem? (centralny, el. szyby)
aku swoją drogą, najpierw proponuje go naładować,po naładowaniu odczekać z godzinę i sprawdzić jakie ma napięcie,jakie ładowanie pokazuje VAG ? do tego proponuję wyczyścić masę na silniku i przewód + idący od altka do aku, a także zmierzyć miernikiem ładowanie na samym aku jak na śrubie przy altku,
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
VAG 1.4 tdi - problem z napięciem? (centralny, el. szyby)
już pisze, dosłownie 2 min temu podłączyłem vaga,
nie wiem czy prawidłowo sprawdzam, jeśli nie poprawcie mnie
sprawdziłem w engine kanał 12 i 16 lub 17, ten z voltage
po przekręceniu kluczyka jest 12,3 - 12,6, przy odpalaniu spada do 8, a potem podczas pracy silnika 14,4 - 14,6
przy następnych startach spada z 12,3 do ok. 10-11
dla porównania sprawdziłem sobie w golfie i mam 13-13,5, przy odpalaniu spada do 11 a potem tak samo 14,4
nie wiem czy prawidłowo sprawdzam, jeśli nie poprawcie mnie
sprawdziłem w engine kanał 12 i 16 lub 17, ten z voltage
po przekręceniu kluczyka jest 12,3 - 12,6, przy odpalaniu spada do 8, a potem podczas pracy silnika 14,4 - 14,6
przy następnych startach spada z 12,3 do ok. 10-11
dla porównania sprawdziłem sobie w golfie i mam 13-13,5, przy odpalaniu spada do 11 a potem tak samo 14,4
GTB...
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
VAG 1.4 tdi - problem z napięciem? (centralny, el. szyby)
poczyść klemy i połączenia kabli (rozrusznik, alternator, masa)...jak nie będzie poprawy to aku do wymiany
VAG 1.4 tdi - problem z napięciem? (centralny, el. szyby)
Dzięki wielkie Panowie, od tego zacznę, przeczyszczę, sprawdziłem teraz i rzeczywiście pod klemą + jest taki delikatny biały osad/nalot
GTB...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości